Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut
Skulle själv säga: MANBEAR!!
-Brutal styrka
-Sjuka pecs
-Överraskande snabb för sin storlek
-100+ tunga lax/blåbärskilon
-Top of the foodchain
//Edhardy keps köpt i grekland våren 2006
|
Asså haha !!!! Nöten, du är fan one of à kind !! Blev oerhört glad när jag läste denna post =)
Citat:
Ursprungligen postat av str
loooool nöten
Riktigt bra bild där... har ju själv vart inne på grizzly-björn ett tag, så vi tänker nog rätt lika. Modekriget på kolo är ett faktum. Du kör din joddlar-stil, men gjorde ett riktigt bra intrång i min sotar/militär-genre. Nanos stil är lite svårare att identifiera...3-4 munkisar o underställ i gummi/latex har vi ju sett, men charter-modet är lite förvirrande.. Jag tror klanje får ge sig på en analys här.
|
Hahahaaaaaa !! Lämnar denna diskussion öppen för Klanje att analysera. Sån enormt skön stämning ni sprider asså!! OBS! - har fler kepsar från charterresor=)
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Ful tilt poker hoodie och snedkepsen är en stilkatastrof annars är de godkänt. Filippa K finns tyvärr ej 12xl, Nano best dock sina underkläder på big and tall shoppen från staterna.
Bomba på idag nu nanosekundkappagymhashtagingenkepssyltkakorifrysen branäringsinnehåll
|
Jaaa du är rolig du Kinder !! Ta hand om dina torpedhandskar & baseboll-jacka så tar jag hans om min snedkeps! OBS! Ingen charterkeps!
Citat:
Ursprungligen postat av jsavefors
haha era pdcast's är ju helt magiska. Riktigt sköna typer!
|
Tack Jave!! Kul att du tycker det =)
Citat:
Ursprungligen postat av sajmuzh
Riktigt kul att lyssna på, jävligt sköna är ni!
|
TY sajmuzh !! Kul att du tycker det =)
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmeh
Grym podcast som vanligt! Räddade definitivt min "tuffa" skoldag! 
|
Kul att höra !! Kul att se ditt driv idag! Stubben klass på det.
Citat:
Ursprungligen postat av Squamata
"Empty net for #haters swing-curls"
Haha klockren! Ska köras nästa vecka!
|
Haha!! Det tycker jag Def. att du ska göra OBS! Glöm ej att filma =)
Citat:
Ursprungligen postat av tompee
Skymtar X:et där i bakgrunden. Pushpress. 70 kastruller? kaxigt!
|
Självklart är det Xet !! Han vandrade runt i gymmet som den ledare han är!!
Citat:
Ursprungligen postat av hantelpress
Bra podcast!  tycker dock inte du ska skylla dina icke existerande tävlingsplaner på folk som preppar då det finns otroligt många duktiga, rena killar som tävlar i t.ex. -70 eller CBB! Om du skulle vilja tävla så skulle inte det spela någon roll kan jag tycka!
|
Jag skyller absolut ingenting på någon annan. Jag konstaterar bara varför att. Självklart så finns det väldigt många ärligt tävlande atleter också. Har endel bekanta som tävlat/tävlar. beundrar dessa personer massor.
Riktigt skoj att du gillar podcasten !!
Btw. Har du du startat någon egen journal än ??
Citat:
Ursprungligen postat av yapumpin
Strongt gjort i hantelcurlsen!
|
Tack så mycket yapumpin !! 1a gången du skriver va? Var välkommen inni journalen =)
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Haha skönt namn på curlsen. Stark kille!! Kanske satsa på Strongman eller tom styrkelyft istället?
|
Haha kul att du gillar namnvalet Patte !! Nej tyvärr jag är alldeles för svag för både och