Böjen behöver knuffas uppåt utav helvete om jag ska bli bättre i allt annat, så måste bita i det sura äpplet och börja mosa in massor av volym igen
Ska försöka att börja varannat pass med böj (bakböj) och varannat pass med ryck, följt av frontböj kommande veckorna. Volym (~80-85% 3or) i bakböjen och tunga 2or (90-95%) i fronten. Som vanligt en maxtung singel innan volym-setten.
Bakböjen fixar massan, frontböjen plockar ständigt på sig kilon med 2orna i kombination med mer massa från bakböjen. Rycken har jag förmodligen redan styrkan för att kunna få upp sub-100kg så känner inget behov av att pusha volym där så hårt, pushar nya maxvikter varenda ryckpass istället då jag i nuläget känner att 90 redan kan sitta närsomhelst. Maxtunga frivändningar behöver jag inte köra så jäkla mycket, sålänge frontböjen inte rör sig kommer inte vändningarna röra sig. Tränar istället frivändning+stöt med mycket stöt-teknik på sidan av, så stöten närmar sig vad jag kan vända.
Tufft under diet men men. Inga marklyft för återhämtningens skull, men kommer köra ryggresningar för erektorerna och hamstrings iaf. Nytt på schemat är mycket mage som jag börjat nöta igen sen förra veckan. Mage åtminstonde varannan dag.