Häng med oss någon mer gång och träna om du vill! Har nya gratis-klipp på kortet nu när det är nytt gött år!
Najs! Ja nu har jag börjat titta fram från stenen som jag gömt mig under så det kan vi styra upp. Ska jobba mycket kväll nu närmaste tiden så vi kan se när jag har tid =)
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan
Ho ho hallåååå? Vart har Madamen tagit vägen?
Det känns så tomt här, journallen är alldeles tyst.
Militärpress
20 kg: 8, 8
25 kg: 5
30 kg: 5x5
20 kg: 12, stående på knä, puuuump!
Najsness! Kände mig superstark och fresh, sen var inte vikterna de högsta men känslan var iaf att kroppen var utvilad och inte seg! Tyngre vikter snart!
Kabelrodd
32 kg: 15, 15, 15, 15
Intenze roddande! lika lång tut som hela setet!
Chins
KV: LoL! 5 st, det var ju asjobbigt
Stångcurl
12 kg: 10
20 kg: 10, 10, 10
Det var faktiskt jobbigt att bicepsa efter både roddar å chins!
Gjorde bertans vridstretch innan, bra grejjer!
Sittande lårcurl
20 kg: [10halva+10hela] x 3 set
Det var skojs att träna igen! (Och jag har träningsvärk idag )
Tänkte köra ben men ena knät trollar, känns som ett jätteblåmärke på ena hörnan och utanför knäskålen, både när jag använder framsida lår och när jag trycker på området. För ont för å köra ben. Jäkla skit.
Körde några set lätta bensparkar bara för å cirkulera området typ, sen ett set benpress, det gjorde också för ont . Raka mark på 40 kg, 10 reps x 5 set. Pushdowns m rep fyra set, Frenchpress med EZstång tre set, Mage, benlyft m fotsula mot taket några set.
Skittråkigt när det inte går å köra det man tänkt, jag har lätt att tappa motivation och känna mig uppgiven då, och svårt att ladda om när inte knäna vill vara med.
Skittråkigt när det inte går å köra det man tänkt, jag har lätt att tappa motivation och känna mig uppgiven då, och svårt att ladda om när inte knäna vill vara med.
Åh.. Du får träna runt dem ett tag, stabiliseringsträna på nåt sätt? KUL att du är igång nu, jag med...! Nu får vi hålla fast vid det här, vi vet vad vi vill och vi är såna som ser till att det blir av. Goddammit!
Hur var det nu.. ett.. tre..? Nä.. Ett.. två.. tre!
Åh.. Du får träna runt dem ett tag, stabiliseringsträna på nåt sätt? KUL att du är igång nu, jag med...! Nu får vi hålla fast vid det här, vi vet vad vi vill och vi är såna som ser till att det blir av. Goddammit!
Hur var det nu.. ett.. tre..? Nä.. Ett.. två.. tre!
Ja, det känns redan bättre i knät! sjukt muppigt att det ska dyka upp värsta ondskefulla blåmärket där just som jag ska kicka igång benträningen liksom, låter ju som en skitdålig ursäkt men det är saaaaaant faktiskt!
Militärpress
20 kg: 5, 5
25 kg: 5
30 kg: 6
35 kg: 1 <--- det är ofattbart för mig att jag bara fixar en etta på 35 när jag kör så många på 30...???
30 kg: 6, 6, 6 <--- 6:y-time, gillart!
20 kg: 12, 12 <--- dramatisk sänkning och dramatisk pump! Mycket nöjd med dagens millisar!
Stångcurl
15 kg: 10
20 kg: 12, 12, 12, 12
Intensiva curls, ba mata på, puh! Grym kontakt!
Äh, nog så!
Kännde stressen komma krypande att hinna klart med lite skolgrejs, måste få klart portfoliomaterial inför möten m företag å exjobbet å sånt (Ni som vet mer vad det gäller, plx don't outa mer info om detta är ni gulliga!). Så, det fick vara bra så, hade inte ro att veva på mer! Men nöjd med det som gjordes iaf, speciellt millisarna å bicepscurlen