Riktigt bra pass ändå. Och god burgare! Köpte även hem mig en brownie (Peanut butter chocolate brownie med cookie dough bitar ovanpå) att ha nu till mellanmål
Chins + Pull-ups
3x3 KV+22.5 kg Chins (+2.5 kg)
1x10 KV+10 kg Pull-ups (Rep PB +2)
Militärpress + Push press - Börjar lätt för att öka successivt.
2x5 40 kg militär
1x3 55 kg push press
Marklyft
1x5 125 kg (+5 kg)
1x5 105 kg
Hammer row med stopp
2x6 85 (+5)
1x15 60
Stångrodd - Pronerat breda mot bröst med stopp
2x8 45 kg (+2.5 kg)
1x10 45 kg utan stopp.
Strikta Stångcurl + Preacher curl 90 grader - Börjar lätt för att öka successivt.
3x6 25 kg - Lite väl lätt, så kör på 30 kg nästa gång.
3x10 6 kg
Riktigt bra pass! Nästa gång blir det +25 i chinsen, därefter ökar jag med 1.25 kg per pass. Längesen jag körde vanliga pull-ups, men skönt att persa där direkt!
Marklyftet gick bra, trots dagen efter böj. Nu när jag kör lite bredare än smala så tar det mer på benen, vilket gör att det inte är riktigt optimalt att köra dagen efter böj ^^
Näst sista gympasset i England! Sista blir på måndag. Imorgon blir det intervaller.
Burgaren var riktigt smaskig. Den kommer på andraplats av dom tre jag testat där, efter Double cheese & bacon. Bara inse att simpel är godast. Den är och förblir nog oslagbar i många år
Men dagens var som sagt bra! Hamburgaren, pulled porken och BBQ såsen var av högsta klass. Kycklingen och lökringarna var bra, men inget märkvärdigt. Blev däremot överraskad av cole slawn som var på, den tillförde riktigt bra smak till det övriga, trots att jag inte tycker om vanlig cole slaw. Inte säker på om det var pepparrot dom hade blandat i den, men den var riktigt bra! Tyvärr, måste jag säga, så var brödet lite väl gräddat och torrt denna gången. Det drar tyvärr ner betyget en aning, om man ska jämföra med dom två andra gångerna då det har varit helt perfekt.