Vart ett tag sen jag skrev. Väger in på 79kg nu. Gav upp styrketräningen ett tag och därför är det klena ökningar (se signatur) sedan förra posten för 6 månader sen. Jag slutade inte med träningen helt, utan körde bara 1 gång i veckan under en lång period och det var svårt att öka, var utbränd och så vidare.
Nu har jag börjat äta normalt sedan någon vecka tillbaka och jag mår toppen igen. Är hyfsat nöjd. Kan äntligen bära kläder från vanliga butiker i vanliga storlekar, jag skäms inte längre.
Men det bästa av allt är att jag inte svettas längre. Jag kommer ihåg att jag kom till skolan och svettades som en gris, jag gick 300 meter och jag dog av svett. Jag avskydde varma länder som pesten och hatade sommaren på grund av att den gjorde allt värre. Nu förstår jag verkligen varför personer gillar varma länder, tidigare svettades jag ihjäl, nu blir det några få droppar på pannan sist jag var utomlands för någon vecka sen.
Kommer antagligen sluta posta från och med nu, tränar 2 gånger i veckan nu men kommer eventuellt öka det. Tar inte styrketräningen allt för seriöst (tar dock i allt vad jag har), kör med ökningar en gång i veckan/varannan vecka. Det jag gillar nu är simning. Förvisso ogillar jag mina bristningar (har mer än en f.d. mamma) men än jag är ung och förhoppningsvis finns något mot detta i framtiden.
Detta var väl en update med ett lyckligt slut. Tar gärna bilder när jag kan.