Tycker att 3000kcal om dagen låter rätt lite för en kille i din storlek. Skulle iaf själv bli utbränd på nolltid med den energimängden
Jag ligger på balans vid typ 2.8k, så vi är väl alla olika. Se bara till att ha koll på vikten/whatever så att den inte skjuter ner alldeles för snabbt.
Jag ligger på balans vid typ 2.8k, så vi är väl alla olika. Se bara till att ha koll på vikten/whatever så att den inte skjuter ner alldeles för snabbt.
jo jag kollar med måttbandet 1 gång per månad och siktar på 2cm runt magen
Mark Levengood vad bra!
Du skrämmer snart bort alla strongmen ur landet om du inte lugnar ner dig
__________________ En Gammal Journal Jag är inte bara viktig, jag är överviktig! If you are training to failure, you are training to fail. Dr. Terry Todd
Hårdrockare skäms ju inte för att vara hårdrockare. Det finns väl få hårdrockare som skulle säga "Jag är inte alls hårdrockare jag gillar helt enkelt bara långt hår, billig öl och hårdrock, men jag är inte hårdrockare".
Kommentarer:
Helt sjukt att jag gick ner 3cm. det gick lite väl fort. aldrig gått ner så mycket på 1 månad förutom första månaden jag börja gymma då jag gick ner 5cm men siktar på 1-2cm / månad för att behålla ev öka styrkan
Hårdrockare skäms ju inte för att vara hårdrockare. Det finns väl få hårdrockare som skulle säga "Jag är inte alls hårdrockare jag gillar helt enkelt bara långt hår, billig öl och hårdrock, men jag är inte hårdrockare".