35kg x 2 set x 3 reps
45kg x 2 set x 2 reps
50kg x 1 set x 2 reps
55kg x 1 set x 1 rep
60kg x 1 set x 1 rep
65kg x 1 set x 1 rep, lättaste ever på 65 :o resningen var typ:
och det kändes faktiskt lättare med tillhörande skrik
70kg x 4 set x 0 reps
67.5kg x 3 set x 0 reps
67.5kg x 1 set x 1 rep + skrik och superlätt resning. i rike dis skrik.
70kg x 4 set x 0 reps
70kg x 1 set x 1 rep WOOOOOOOOO PpbpbpbPbpBpPBpBPbpPB. Resningen där var också Dolega-esque
Knäböj:
45kg x 3 set x 4 reps
65kg x 2 set x 4 reps
75kg x 2 set x 3 reps
85kg x 2 set x 2 reps
90kg x 2 set x 1 reps
ländrygg is starting to get reeely trött from all dat reps in heavy snatch pulls. värt att poängtera är också att jag förbättrade stansen med mindre utåtvinklade fossingar och lyckades få fram knäna utan att få för mycket vikt på framfoten, is happy!
Othershit:
75kg x 2 sets x 4 reps Ryckdrag
45kg x 2 sets x 4 reps Ryckdrag, bra finish här. must perfect dis.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Nu måste jag säga att jag är genuint imponerad av din dedikation, att försöka om och om igen på det viset kräver en del jävlar anamma. Virtuell ryggdunk utdelas!
Citat:
Ursprungligen postat av orsor
Det roliga är att du har nästintill samma profilbild som Matsa. En smällfet marklyftare. Det är så man dör alltså
Nu måste jag säga att jag är genuint imponerad av din dedikation, att försöka om och om igen på det viset kräver en del jävlar anamma. Virtuell ryggdunk utdelas!
35kg x 3 set x 3 reps
45kg x 3 set x 2 reps
50kg x 2 set x 2 reps
Styrkevändning+Push press
35kg x 3 set x 3 reps
45kg x 3 set x 2 reps
55kg x 1 set x 1 rep
60kg x 3 set x 1 rep
Knäböj:
55kg x 2 set x 4 reps
65kg x 2 set x 4 reps
85kg x 1 set x 2 reps
90kg x 1 set x 1 rep
95kg x 1 set x 1 rep
100kg x 3 set x 3 reps
85kg x 2 set x 2 reps
rehabstuf, pullovers, pushupplus
No pain in dem back! Is happy. Får se om det värsta är över. Ska ta det lugnt fram tills Norrlands Mästerskapen iaf :o