Glädjen är stor på Team Gringo då Stockholms första Octagon är på plats! Vi monterade ihop den tidigare i helgen.
Självklart så kunde vi inte hålla fingrarna i styr och provade på BUREN innan den hade stabiliserats upp ordentligt och det var det värt! Riktigt kul var det.
Bjuder på ett litet filmklipp där vi övar nedtagningar utan slag dvs. lättsam teknikträning
Kan tillägga att den hårdaste fightern utav dom alla - Lasse Fairing - skall tillsammans med Hövdingen och Daniel "Belgian Blue" Bergman gästa buren den kommande veckan. Det blir skall bli skojj
Kul film!
Se till att lägga upp en till när Fairing är i ringen!!
Här är när jag slår på min double end bag för en månad sedan.
Glädjen är stor på Team Gringo då Stockholms första Octagon är på plats! Vi monterade ihop den tidigare i helgen.
Självklart så kunde vi inte hålla fingrarna i styr och provade på BUREN innan den hade stabiliserats upp ordentligt och det var det värt! Riktigt kul var det.
Bjuder på ett litet filmklipp där vi övar nedtagningar utan slag dvs. lättsam teknikträning
Kan tillägga att den hårdaste fightern utav dom alla - Lasse Fairing - skall tillsammans med Hövdingen och Daniel "Belgian Blue" Bergman gästa buren den kommande veckan. Det blir skall bli skojj
Jävlar va roligt det där ser ut Varför håller jag inte på med sånt där för?
Aja... bra jobbat, lite olika vikt på de killarna va? Bosse såg jävligt stark ut!
Hur är det egentligen med ryggen när man bryter sådär i böj? Gör det själv nämligen o försöker göra allt jag kan för att träna bort men det är jävligt.
Haha, "lätt ".
Nästan good mornings med 227.5 på slutet där, men bra krigat!
lagom tungt.. ^^ jo vet, tack
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Hur är det egentligen med ryggen när man bryter sådär i böj? Gör det själv nämligen o försöker göra allt jag kan för att träna bort men det är jävligt.
de är inte farligt att lyfta med ryggen så länge du inte släpper spänningen i bålen. varken goodmornings eller smalmark är farligt, om du gör rätt. men självklart är de inte de mest effektiva sättet att böja på. jag ska träna bort de nästa år. nu jagar jag ett juniorrekord i knäböj, så de finns ingen tid för de just nu.
__________________ Team Elite Body Science Bloggen
Senast redigerad av Mapa den 2010-07-04 klockan 01:16.