2013-06-04, 20:26
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasF
Trademark, att de har ensamrätt på ordet för de kom på det.
Inte riktigt korrekt betydelse av trademark, men det är ju inte på allvar heller.
|
Om det är vad det avser så används det otroligt fel i flera fall här på forumet 
Men nu vet jag i alla fall vad dem menar, tack!
|
|
|
2013-06-04, 20:46
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasF
Du kan glädja dig själv med att dina klasskamrater är tankelösa drönare som enbart väljer den låten för att de har hört den på klubbar, om ett år är den bortglömd och de hade valt en annan låt.
|
TACK, just därför är min låt så mycket bättre, en blandning mellan rock och elektronisk musik.
|
|
|
2013-06-04, 21:02
|
|
Elskar pråttin asså
Reg.datum: Nov 2012
|
Är det kontraproduktivt att ta alvedon om man vill få bort febern? Tänker så här att eftersom det sänker febern för tillfället så tar det längre tid för kroppen att handskas med problemet då febern är ett sätt att "döda" febern?
|
|
|
2013-06-04, 21:06
|
|
mjau
Reg.datum: Feb 2009
|
Epic-låten var ju rätt lam jämfört med liknande elektronisk musik. Den kanske tillhör en sub-genre som ska låta lite halvtråkigt iofs.. Jag kan tänka mig att den funkar bättre om man är full och vill dansa klockan två på natten.
|
|
|
|
2013-06-04, 21:26
|
|
Nambla-SYD
Reg.datum: Mar 2003
|
Varför tar det ett par sekunder innan man kan ändra kanal precis när man startat digitalboxen? Precis som den fryser sig i ca 10 sek sedan kan man ändra kanal precis hur som helst.
|
|
|
2013-06-04, 21:34
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tomas W
Varför tar det ett par sekunder innan man kan ändra kanal precis när man startat digitalboxen? Precis som den fryser sig i ca 10 sek sedan kan man ändra kanal precis hur som helst.
|
För att det är en liten dator där inne som måste tänka en jävla massa innan den är redo att utföra dina önskningar, samt att den kanske tankar ner nån uppdatering eller uppdaterar TV-tablåer etc.
|
2013-06-04, 21:46
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tomas W
|
Fast det tar ju också några sekunder innan kanalbytet sker. Sjukt dåligt när man kollade på Canal+/TV1000 efter midnatt som ung pöjk.
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
Senast redigerad av Andy.da.wohoo den 2013-06-04 klockan 21:48.
|
|
|
2013-06-04, 22:02
|
|
mjau
Reg.datum: Feb 2009
|
Är det "möjligt" att den extra fördröjningen mellan transaktionsdatumet och tidpunkten då skatteåterbäringen dyker upp på ens privatkonto beror på att banken vill sitta och trycka på pengarna en dag extra eller så? Hur mycket är egentligen automatiserat och innebär den extra transaktionsbelastningen högre interna ledtider?
|
|
|
|
2013-06-04, 23:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av whuddafuks
Är det kontraproduktivt att ta alvedon om man vill få bort febern? Tänker så här att eftersom det sänker febern för tillfället så tar det längre tid för kroppen att handskas med problemet då febern är ett sätt att "döda" febern?
|
Det behövs ibland för att du ska kunna fungera som människa.
|
|
|
2013-06-05, 13:01
|
|
Töligt
Reg.datum: Mar 2009
|
Min laptop bråkar med mig. När jag skriver ö blir det - och allt har kastats om. Har försökt byta inmatningsspråk och tangentbordslayout till svenska men inget händer. Vad ska jag göra?
|
|
|
2013-06-05, 13:38
|
|
Djup Trut
Reg.datum: Mar 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av Åsberg
Min laptop bråkar med mig. När jag skriver ö blir det - och allt har kastats om. Har försökt byta inmatningsspråk och tangentbordslayout till svenska men inget händer. Vad ska jag göra?
|
Starta om datorn, funkat för mig de gånger tangentbordet har fått för sig att byta språk. Har du tur är det så enkelt.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
I Sverige tävlar många kvinnor istället om truckflate-frisyrer, mansförakt och vildvuxen kroppsbehåring. Sen bitchas det utav helvete.
|
|
|
|
2013-06-05, 14:31
|
|
Broder Broccoli
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
|
Stannar inmatningsspråket kvar på det språk du väljer då? Det kanske ju vara så att applikationen självmant väljer t.ex engelsk tangentbord så fort du byter till den. Har varit med om det själv.
Lättast är egentligen om du raderar alla installerade inmatningsspråk så endast svenska finns kvar.
|
|
|
2013-06-05, 14:35
|
|
Töligt
|
Nu löste det sig. Hade kommit åt någon sorts inställning när jag höll i Fn och Num Lk. Tydligen så gick det inte att komma ifrån den engelska versionen då, så när jag tryckte in samma kommando igen så gick det att välja mellan svenska och engelska. Lite skumt men.
|
|
|
2013-06-05, 14:39
|
|
Längtar till jul.
Reg.datum: Nov 2008
|
Citat:
Nu löste det sig. Hade kommit åt någon sorts inställning när jag höll i Fn och Num Lk. Tydligen så gick det inte att komma ifrån den engelska versionen då, så när jag tryckte in samma kommando igen så gick det att välja mellan svenska och engelska. Lite skumt men.
|
|
|
|
2013-06-05, 16:18
|
|
Töligt
|
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf
|
Mer skumt än sådär.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:44.
|

|