Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-06-04, 20:26   #15241
arthax
Banned User

Reg.datum: Feb 2011
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasF Visa inlägg
Trademark, att de har ensamrätt på ordet för de kom på det.
Inte riktigt korrekt betydelse av trademark, men det är ju inte på allvar heller.
Om det är vad det avser så används det otroligt fel i flera fall här på forumet
Men nu vet jag i alla fall vad dem menar, tack!
arthax är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 20:46   #15242
dauit
Registered User

Reg.datum: Apr 2012
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasF Visa inlägg
Du kan glädja dig själv med att dina klasskamrater är tankelösa drönare som enbart väljer den låten för att de har hört den på klubbar, om ett år är den bortglömd och de hade valt en annan låt.
TACK, just därför är min låt så mycket bättre, en blandning mellan rock och elektronisk musik.
Gammal 2013-06-04, 21:02   #15243
whuddafuks
Elskar pråttin asså

Reg.datum: Nov 2012
Är det kontraproduktivt att ta alvedon om man vill få bort febern? Tänker så här att eftersom det sänker febern för tillfället så tar det längre tid för kroppen att handskas med problemet då febern är ett sätt att "döda" febern?
whuddafuks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 21:06   #15244
Olegh
mjau

Oleghs avatar

Reg.datum: Feb 2009
Epic-låten var ju rätt lam jämfört med liknande elektronisk musik. Den kanske tillhör en sub-genre som ska låta lite halvtråkigt iofs.. Jag kan tänka mig att den funkar bättre om man är full och vill dansa klockan två på natten.
Olegh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 21:26   #15245
Tomas W
Nambla-SYD

Tomas Ws avatar

Reg.datum: Mar 2003
Varför tar det ett par sekunder innan man kan ändra kanal precis när man startat digitalboxen? Precis som den fryser sig i ca 10 sek sedan kan man ändra kanal precis hur som helst.
Tomas W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 21:34   #15246
hahavaffan
tuff shit

hahavaffans avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Tomas W Visa inlägg
Varför tar det ett par sekunder innan man kan ändra kanal precis när man startat digitalboxen? Precis som den fryser sig i ca 10 sek sedan kan man ändra kanal precis hur som helst.
För att det är en liten dator där inne som måste tänka en jävla massa innan den är redo att utföra dina önskningar, samt att den kanske tankar ner nån uppdatering eller uppdaterar TV-tablåer etc.
Gammal 2013-06-04, 21:46   #15247
Andy.da.wohoo
Fick höra en rolig historia

Andy.da.wohoos avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Tomas W Visa inlägg
Fast det tar ju också några sekunder innan kanalbytet sker. Sjukt dåligt när man kollade på Canal+/TV1000 efter midnatt som ung pöjk.
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg

Senast redigerad av Andy.da.wohoo den 2013-06-04 klockan 21:48.
Andy.da.wohoo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 22:02   #15248
Olegh
mjau

Oleghs avatar

Reg.datum: Feb 2009
Är det "möjligt" att den extra fördröjningen mellan transaktionsdatumet och tidpunkten då skatteåterbäringen dyker upp på ens privatkonto beror på att banken vill sitta och trycka på pengarna en dag extra eller så? Hur mycket är egentligen automatiserat och innebär den extra transaktionsbelastningen högre interna ledtider?
Olegh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 23:49   #15249
Rahf
Registered User

Rahfs avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av whuddafuks Visa inlägg
Är det kontraproduktivt att ta alvedon om man vill få bort febern? Tänker så här att eftersom det sänker febern för tillfället så tar det längre tid för kroppen att handskas med problemet då febern är ett sätt att "döda" febern?
Det behövs ibland för att du ska kunna fungera som människa.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 13:01   #15250
Åsberg
Töligt

Åsbergs avatar

Reg.datum: Mar 2009
Min laptop bråkar med mig. När jag skriver ö blir det - och allt har kastats om. Har försökt byta inmatningsspråk och tangentbordslayout till svenska men inget händer. Vad ska jag göra?
Gammal 2013-06-05, 13:38   #15251
Lipservice
Djup Trut

Lipservices avatar

Reg.datum: Mar 2013
Citat:
Ursprungligen postat av Åsberg Visa inlägg
Min laptop bråkar med mig. När jag skriver ö blir det - och allt har kastats om. Har försökt byta inmatningsspråk och tangentbordslayout till svenska men inget händer. Vad ska jag göra?
Starta om datorn, funkat för mig de gånger tangentbordet har fått för sig att byta språk. Har du tur är det så enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
I Sverige tävlar många kvinnor istället om truckflate-frisyrer, mansförakt och vildvuxen kroppsbehåring. Sen bitchas det utav helvete.
Lipservice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 14:31   #15252
Juxta
Broder Broccoli

Juxtas avatar

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Stannar inmatningsspråket kvar på det språk du väljer då? Det kanske ju vara så att applikationen självmant väljer t.ex engelsk tangentbord så fort du byter till den. Har varit med om det själv.
Lättast är egentligen om du raderar alla installerade inmatningsspråk så endast svenska finns kvar.
Juxta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 14:35   #15253
Åsberg
Töligt

Åsbergs avatar

Nu löste det sig. Hade kommit åt någon sorts inställning när jag höll i Fn och Num Lk. Tydligen så gick det inte att komma ifrån den engelska versionen då, så när jag tryckte in samma kommando igen så gick det att välja mellan svenska och engelska. Lite skumt men.
Gammal 2013-06-05, 14:39   #15254
StarkaUlf
Längtar till jul.

StarkaUlfs avatar

Reg.datum: Nov 2008
Citat:
Nu löste det sig. Hade kommit åt någon sorts inställning när jag höll i Fn och Num Lk. Tydligen så gick det inte att komma ifrån den engelska versionen då, så när jag tryckte in samma kommando igen så gick det att välja mellan svenska och engelska. Lite skumt men.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 16:18   #15255
Åsberg
Töligt

Åsbergs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Mer skumt än sådär.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:44.