Sista passet för vecka 11. Om precis en vecka är det maxning som gäller och då får vi se om tretton veckors slit ger lön. Dagens pass var kass. Hela dan förresten. Började dagen med att upptäcka att sambons cykel blivit stulen under natten. Sen drog jobbet ut på tiden så jag fick stressa till gymmet. Väl där körde några set med tröja. Bänkarna ville sig inte riktigt idag. Kändes inte som tröja kom riktigt rakt, har knappt ont i vänster tricep vilket förmodligen är ett tecken på att den inte satt riktigt rätt där. Failade på 110 vilket kändes lätt förra veckan. Jaja, på det igen en vecka eller två...
Dagens pass:
Knäböj 3x5x50 2x5x60 2x3x70
Smalbänk 5x50 5x60 2x3x70
Frontpress 5x20 5x30 3x4x35
Hoppade den raka marken då det var trångt om stänger och jag var sur för mellan smalbänk och frontpressen körde jag:
Bänk med tröja 2x100 2x110 2x110 med fail på sista, inget tryck i vänster arm och fick inte ut armen i sträckt läge.
Stretch.
Blir nu två lugna pass fredag och söndag. Maxning på tisdag med målen 130-105-165. Inga omöjliga vikter även om dagens skitpass inte kändes särskilt uppmuntrande.