Man blir så himla glad av att höra det där! Håller alla tummar för att det fortsätter gå framåt och utan bakslag.
Även om den vänstra armen kanske inte låser ut lika mycket än så är det sjukt fina reps. Finns inget att klaga på
Man blir så himla glad av att höra det där! Håller alla tummar för att det fortsätter gå framåt och utan bakslag.
Även om den vänstra armen kanske inte låser ut lika mycket än så är det sjukt fina reps. Finns inget att klaga på
Tack för support Uffe !!
Jag kanske är lite hård mot mig själv men man kan aldrig vara för noggrann och självkritisk
Tiden tickar på. Nu har det hunnit gå ca 11 månader sedan jag opererade mig och ca 20 månader sedan skadan inträffade.
Denna uppdatering är en blandning av mycket känslor på olika sätt.
I symbios med att vikterna går uppåt så blir det många andra aspekter som kommer in i spelet, mycket tankar, avvägningar, osv.
Vill även tacka för stödet av er här inne på KOLO för peppande kommentarer då jag själv är oerhört oaktiv i era journaler men när tiden känns rätt ska jag börja att logga lite mera igen och delta i eran resa (journal)
Ganska så precis 1 år sedan operationen samt 9 månader + = 21 sedan skadan inträffade.
Det bästa med denna SUB var att :
- Ingen märkbar skillnad mellan höger/vänster arm
- Extremt bra momentum
- Bättre och bättre känsla i bröstet. Främst att jag inte blir lika öm längre efter ett utfört "hårdare set".
Nå tuffar tåget vidare mot SUB 95% (omg.) nu börjare det att pirra på fullaste allvar
Riktigt grymt, lätt som en plätt på 45orna! Kul att se och höra att det går framåt. Snart är du i mål!
Även kloka tankar där med maten tycker jag. Äta tillräckligt och bygga upp igen, sen får man ta eventuella dieter osv senare.