Fan va kul med utmaningar Monkey grip har jag velat testa länge men aldrig fått tummen ur! Hur mycket är bra?
Och 2 maxreps phew, slutade trycka den för några veckor sedan för fick ont som fan i handlederna och styrkan försvann typ xD så det blir inga underverk :p ditt resultat var ju grymt, hur många var det nu igen?
250kg är nog världsklass. Såg en finsk herre som gjorde 9 reps på 200kg, han har stängt CoC#4 och gjort andra grepprestationer som är i klass med det.
Jag gissar på att du klarar runt 170kg, vilket jag i alla fall skulle tycka vara riktigt bra.
Jag har inte testat själv, annat än på ca 100kg. Jag borde klara 130-140 tycker jag.
Ajdå. Tråkigt!
Jag gjorde 33 reps deep set med vänstern, och gjorde 16 CCS reps.
250kg är nog världsklass. Såg en finsk herre som gjorde 9 reps på 200kg, han har stängt CoC#4 och gjort andra grepprestationer som är i klass med det.
Jag gissar på att du klarar runt 170kg, vilket jag i alla fall skulle tycka vara riktigt bra.
Jag har inte testat själv, annat än på ca 100kg. Jag borde klara 130-140 tycker jag.
Ajdå. Tråkigt!
Jag gjorde 33 reps deep set med vänstern, och gjorde 16 CCS reps.
Sjuka siffror, har verkligen ingen aning vad jag skulle kunna dra så det blir spännande!
Ja det är lite skit, men jag skall försöka värma upp mer och inte gå och pilla på den flera gånger om dagen. Tror inte jag har kvar någon överansträngning nu.
Kosten i helgen har varit suboptimal. Min mc blev stulen i lördags (hittade den sedan pga tips från facebook) och igår åkte vi till havet och hade det gott.
Lördagens kost: 1.5 frallor med makrillröra + 2/3 Pizza
Söndagens kost: Pasta carbonara (Pasta, bacon, lätt cremefraiche och mjölk 1.5%) 4 Kanelbullar 8 bragokex och havregrynsgröt 2 dl
hann inte väga mig i morse men borde rimligtvis gått ner något, tyvärr åker nog en del muskler med i fallet
Gjorde 5 Chins igår i trapphuset och 14 CoC2 stängningar(eller nära stängningar) på 4 minuter utan magnesium.. Har lite svårt att känna när den går ihop helt eller inte och vet ärligt talat inte om det är deepset eller ccs jag får filma så får ni bedömma. Blir marklyft ikväll.
Det var inte mycket mat för en stor man Jag gjorde tvärtom och tryckte, framförallt under lördagen, i mig mer mat än vad jag var bekväm med. Spårningen fortsatte i lite mildare form under söndagen. Vägde 1,5 kg mer imorse jämfört med i fredags
Det var inte mycket mat för en stor man Jag gjorde tvärtom och tryckte, framförallt under lördagen, i mig mer mat än vad jag var bekväm med. Spårningen fortsatte i lite mildare form under söndagen. Vägde 1,5 kg mer imorse jämfört med i fredags
Haha jag läste det, helvete vad mycket mat. Jag tycker aldrig att jag käkat så mycket men gick ju lätt upp till 125kg så uppenbarligen xD Det i kombination med allmän lathet/stillasittande och i perioder mycket öl. Det som gör det lättare att deffa nu är att jag knappt dricker längre. Ett par öl/någon whiskey på helgen som mest.
Lär ju ha 0 tryck på träningen ikväll men vafan det är bara att komma in i rätt mindset så löser det sig.
Dagens pass startade 08.30 fastande vilket är första gången för bägge punkter. Fungerade ok!
Blev svintrött i axlarna av första bänkomgången och nu efter är jag så trött att min sambo fick dra av mig tshirten. Antar att det var pga militärpressen senast. Böjen var tung men stabil. Provade med smalare grepp och handledslindor men det blev bara sämre. Jag har så fula märken tvärs över hela ryggen där stången ligger så tänkte att jag kanske kunde hålla fast den bättre med smalt grepp, men orkar inte bli svagare för det.
Blev något högt intag igår pga Tacopajen men tycker ändå att jag borde gå ner i vikt på 2730 Kcal..? Inga problem dock, har inte svårt att äta mindre om det behövs.
Blev något högt intag igår pga Tacopajen men tycker ändå att jag borde gå ner i vikt på 2730 Kcal..? Inga problem dock, har inte svårt att äta mindre om det behövs.
Du har ju gått ner 5 kg på 22 dagar! Spela roll om vikten avstannar några dagar. Fokusera på en längre mätperiod. Viktnedgång är inte linjär.
Har du sparat alla viktnoteringar? Räknat ut veckomedel? Skriv här isåfall, lista dem.