Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-02-07, 21:08   #136
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Reg.datum: Aug 2008
Förutom den onanerade kvinnan jag postade om i början av tråden?

- Öppet bruk av AAS, ute i gymmet.
- Tränande utan underkläder (Tights & sport-bh)
-Äldre man övar posering i omklädningsrummet med yngre förmåga. Båda i endast handduk.

- Stykelyfterska som kissat på sig.

- Samlag.

- Unga grabbar som klämde varandra på armarna. I bastun.

Finns säkert mer, som jag förträngt.
Gammal 2017-02-07, 21:34   #137
Isseman
Registered User

Issemans avatar

Reg.datum: May 2014
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Förutom den onanerade kvinnan jag postade om i början av tråden?

- Öppet bruk av AAS, ute i gymmet.
- Tränande utan underkläder (Tights & sport-bh)
-Äldre man övar posering i omklädningsrummet med yngre förmåga. Båda i endast handduk.

- Stykelyfterska som kissat på sig.

- Samlag.

- Unga grabbar som klämde varandra på armarna. I bastun.

Finns säkert mer, som jag förträngt.
Hahahaha vad i helvete?! Vart tränar du?
Isseman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-07, 23:01   #138
HenrikJ
Registered User

Reg.datum: Jul 2012
Citat:
Ursprungligen postat av leee Visa inlägg
Annars så kan du byta om och duscha hemma så slipper du noja över diverse saker.
Ska man låta runkarna vinna alltså?
Gammal 2017-02-07, 23:22   #139
Gearhead85
Registered User

Reg.datum: Dec 2015
Inte så konstigt kanske så men iallafall i början då jag tränade var det en dåre som pratade vitt och brett om hur han gillade ryss5or. En sak att han använder skiten En annan att han pratade så pass öppet ungefär som "jag köpte lite lördagsgodis." O_o
Gammal 2017-02-08, 00:05   #140
leee
Banned User

Reg.datum: Dec 2013
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ Visa inlägg
Inte om du väljer att säga till dom så dom slutar men det gör du nog inte.
leee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 00:11   #141
HenrikJ
Registered User

Reg.datum: Jul 2012
Citat:
Inte om du väljer att säga till dom så dom slutar men det gör du nog inte.
Hade du gjort det?
Gammal 2017-02-08, 01:06   #142
leee
Banned User

Citat:
Hade du gjort det?
Om någon satt och tajja i bastun när jag går in så hade han inte suttit där länge till.
Gammal 2017-02-08, 09:28   #143
BillVik
Registered User

Reg.datum: Oct 2014
Citat:
if you can't beat them, join them
BillVik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 09:57   #144
*Flash*
Now You See Me

*Flash*s avatar

Reg.datum: May 2003
Jag inser att jag antagligen lyckas kvala in här då jag har tränat på gymmet i tubtopp och enbart tubtopp upptill vid iaf 2 tillfällen och då även kört just överkropp också.
Jag tyckte killarna stirrade onödigt mycket som om dom väntade på (hoppades på?!?) att det skulle åka ner.
Jag hade för övrigt tejpat fast tubtoppen för den som inte visste finns det dubbelhäftande tejp för just klädesplagg och ja jag hade en anledning till klädvalet också och det var att det tog över en månad efter min förra operation innan jag kunde använda bhar med axelband.
*Flash* är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 10:12   #145
anvihl
Registered User

anvihls avatar

Reg.datum: Apr 2012
Citat:
Om någon satt och tajja i bastun när jag går in så hade han inte suttit där länge till.
Han hade rest sig och daskat på dig eller vad menar du?
Gammal 2017-02-08, 10:25   #146
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE

ARMSTARKs avatar

Reg.datum: Nov 2007
Tränade på ett företagsgym som hade 0 intresse att underhålla gymet. En dag satt en brud och skruvade ner Smidt-maskinen. Eftersom det inte fanns några verktyg i gymet antog jag att hon fått i uppdrag av någon att serva maskinen. Det märkliga var att hon var en skum Lisa-Ekdahl-brud utan muskler som dök upp nån gång om året, med bara en tom blick utan nåt bakom.
Oavsett vad hon tänkt göra låg maskinen i delar nästa gång jag tränade, och så låg den i säkert ett år. Personalen i idrottsföreningen frågade runt efter ett tag, ingen visste varför maskinen var nerplockad.
Jag vet än idag inte varför hon gjorde det, ingen annan heller, hon kanske hade en stroke eller nåt.
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
ARMSTARK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 10:45   #147
MackeJuve
Registered User

MackeJuves avatar

Reg.datum: Dec 2008
Citat:
Ursprungligen postat av ARMSTARK Visa inlägg
Tränade på ett företagsgym som hade 0 intresse att underhålla gymet. En dag satt en brud och skruvade ner Smidt-maskinen. Eftersom det inte fanns några verktyg i gymet antog jag att hon fått i uppdrag av någon att serva maskinen. Det märkliga var att hon var en skum Lisa-Ekdahl-brud utan muskler som dök upp nån gång om året, med bara en tom blick utan nåt bakom.
Oavsett vad hon tänkt göra låg maskinen i delar nästa gång jag tränade, och så låg den i säkert ett år. Personalen i idrottsföreningen frågade runt efter ett tag, ingen visste varför maskinen var nerplockad.
Jag vet än idag inte varför hon gjorde det, ingen annan heller, hon kanske hade en stroke eller nåt.
Vilket härligt mysterium!

Jag var med om en sjuk sak igår. Då mitt gym är och har varit billigt har man ju givetvis sett en del suspekt träning. Väldigt vanligt om man ser till bänkpress är halva reps eller supermycket passning. Igår tränade en grupp killar som jag inte hade lagt märke till tidigare. Den ena av dom var rätt muskulös och kort, bättre muskler än en annan och uppträdde som en klassisk bro-gymmare. Spontana tanken var att han säkert var helt okej på bänkpress men att jag nog var starkare(mitt 1RM är 145 kg med stopp).

Döm av min förvåning när de lassar på helt absurda vikter. Först är det reps på 140 kg följt av ett par reps på 160 kg. Jag hade gissat på att han låg på kring 130 kg som 1RM. Killen avslutar med en tvåa på 180 kg, den överlägset största vikt som har pressats på detta gym. Problemet är bara att hans ena kompis(de är tre st) hela tiden har ett fast grepp runt stången och drar den uppåt. Hans andra kompis kör någon konstig taktik där han trycker ner bänkpressarens ben i backen, antagligen för att de inte ska lyfta från marken. Det här är sjukt av den anledningen att de nästan var uppe på 200 kg med bro-passning, vanligtvis brukar jag se denna typ av passning på mer beskedliga vikter. Har aldrig varit med om någon som har lurat sig själv mer, är helt övertygad om att han på riktigt inbillar sig att hans pb är 180x2.

Freddi Smulter gjorde detta som ett experiment på sin kompis Koffe som har ett 1RM på 130 kg. Med ovan beskriven passning bänkade Koffe 227,5. Då beskrev Smulter det som att han drog i stången men inte tog i(han skriver att han kanske använde 20 % av sin kraft).

Den ena av 180 kg-bänkarens kompisar var riktigt tunn, såg inte ens ut som att han tränade. Med samma passning låg han och reppade på 100 kg.

5K: 17:43 6-timmars: 76,34 km 24-timmars: 186,91 km
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 11:29   #148
lördagsgrogg
Registered User

Reg.datum: Jun 2010
Citat:
Ursprungligen postat av *Flash* Visa inlägg
Jag inser att jag antagligen lyckas kvala in här då jag har tränat på gymmet i tubtopp och enbart tubtopp upptill vid iaf 2 tillfällen och då även kört just överkropp också.
Jag tyckte killarna stirrade onödigt mycket som om dom väntade på (hoppades på?!?) att det skulle åka ner.
Jag hade för övrigt tejpat fast tubtoppen för den som inte visste finns det dubbelhäftande tejp för just klädesplagg och ja jag hade en anledning till klädvalet också och det var att det tog över en månad efter min förra operation innan jag kunde använda bhar med axelband.
Hehe missade ordet upptill när jag först läste och tänkte för mig själv att det kanske inte var så märkligt att de stirrade.
lördagsgrogg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 15:29   #149
muddler
Lekfarbror

muddlers avatar

Reg.datum: Jun 2004
Detta har jag bland annat fått se som personal på mitt gamla gym back in the day:

-Basturunkare

-Bastukissare

-Samlag

-Fest efter stängning (dom gömde sig i lokalen) vilket medförde halvtomma spitpavor och fimpar i hela gymmet, behöver jag ens säga att det medförde avstängning?

-Våldtäkt (OK detta såg jag inte, det kom fram senare. Personen i fråga åkte i finkan i tre år)

-Hittade även en hel hoper fulla ryssar i bastun en fredagskväll då jag registrerat en av dom som medlem men han släppte in typ alla sina polare efter. Jag sa att nu får ni gå härifrån på engelska, var faktiskt lite rädd för vedergällning så laddade upp med div. gymhandtag som vapen för jag skulle träna själv den kvällen och det var bara jag och ryssarna där. Det hela löste sig dock väldigt bra då han som släppt in kom ner och bad om ursäkt sen.

Träning och grejer

Muddler läser ferdinand!
muddler är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 18:01   #150
leee
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg
Han hade rest sig och daskat på dig eller vad menar du?
Ut ur bastun med huvet före vad tror du.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:42.