2013-12-30, 22:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Lellan: ditt problem är inte ditt kön utan hur dina känslor fungerar. Du hade haft det ännu värre som kille.
|
|
|
2013-12-30, 22:19
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av jenni
Ok, jag hann väl inre förbise intrycket jag fick för att komma till det du relaterar till.
Det lät som en inte helt ovanlig relation mellan ung tjej och hennes SD
Intressant dock för jag trodde att du inte kunde hålla dig till en plats 
|
Jag vet inte om det jag relaterar till har så mycket med boken att göra, jag har kanske läst hälften av första. Mitt största problem är nog att jag hade kunnat skriva det så mycket bättre själv... Allt jag vet är att jag är jävligt passionerad, krävande och när det kommer till sex vill jag ha allt. Det finns inget bättre än det, än att ha någon kropp och själ - beredd att ge allt, bara för mig. På så vis kan jag relatera till honom, för det är sån jag är.
|
|
|
2013-12-30, 22:23
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Jag vet inte om det jag relaterar till har så mycket med boken att göra, jag har kanske läst hälften av första. Mitt största problem är nog att jag hade kunnat skriva det så mycket bättre själv... Allt jag vet är att jag är jävligt passionerad, krävande och när det kommer till sex vill jag ha allt. Det finns inget bättre än det, än att ha någon kropp och själ - beredd att ge allt, bara för mig. På så vis kan jag relatera till honom, för det är sån jag är.
|
Mhm, där ser man.......
|
|
|
2013-12-30, 22:59
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Lellan: ditt problem är inte ditt kön utan hur dina känslor fungerar. Du hade haft det ännu värre som kille.
|
Fast nu har jag det ju inte dåligt. Träffar härlig kille o ser vart det bär, önskar som vanligt lite mer kräm i känslorna i lika tidigt stadie som folk överlag bara. Men människor är olika. Andra i tråden verkar ha större problem m hur jag är funtad än vad jag har iaf.
|
|
|
2013-12-30, 22:59
|
|
Banned User
|
Citat:
Mhm, där ser man.......
|
Du är väl inte en såndär tråkig och pryd flicka som inte vågar släppa loss? Jag har fått för mig att du är av den lite... vildare... typen...
|
|
|
2013-12-30, 23:03
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Fast nu har jag det ju inte dåligt. Träffar härlig kille o ser vart det bär, önskar som vanligt lite mer kräm i känslorna i lika tidigt stadie som folk överlag bara. Men människor är olika. Andra i tråden verkar ha större problem m hur jag är funtad än vad jag har iaf. 
|
What.
Du får gärna ha lite logik indina påståenden. Om du nu indirekt eller sarkastiskt ska påpeka något om bad jag påstår eller har som värderingar så kan du iaf bara konsekvent.
|
|
|
2013-12-30, 23:06
|
|
Banned User
|
Citat:
Du är väl inte en såndär tråkig och pryd flicka som inte vågar släppa loss? Jag har fått för mig att du är av den lite... vildare... typen...
|
Hahahaha, nä jag är en snäll flicka 
jag bits inte, om du inte vill det så att säga....
Senast redigerad av jenni den 2013-12-30 klockan 23:10.
|
|
|
2013-12-30, 23:08
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
What.
Du får gärna ha lite logik indina påståenden. Om du nu indirekt eller sarkastiskt ska påpeka något om bad jag påstår eller har som värderingar så kan du iaf bara konsekvent.
|
Hänger inte med?
Jag syftar på att bli kallad skadad i tråden o att folk tycker att jag inte ska tänka/känna - köra på istället. Men då har man inte kopplat, det är som att be ngn som är homo att vara mindre gay. Jag kanske inte är funtad som majoritet, men är funtad.
Det var inte något direkt el indirekt riktat mot dig.
|
|
|
2013-12-30, 23:10
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Hänger inte med?
Jag syftar på att bli kallad skadad i tråden o att folk tycker att jag inte ska tänka/känna - köra på istället. Men då har man inte kopplat, det är som att be ngn som är homo att vara mindre gay. Jag kanske inte är funtad som majoritet, men är funtad.
Det var inte något direkt el indirekt riktat mot dig.
|
Förrutom om att du gjorde påståenden om vad jag hade sagt ang. delikat syssla för tjejer.
|
|
|
2013-12-30, 23:45
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2012
|
Citat:
Förrutom om att du gjorde påståenden om vad jag hade sagt ang. delikat syssla för tjejer.
|
Jag har bläddrat bakåt och jag har läst denna mening fem gånger. Förstår inte vad du vill få fram. Jag tror inte du är på dåligt humör men den lilla texten känns ändå riktigt grinig.
Denna tråden är som en sitcom där man på allvar kan interagera med karaktärerna. WF! Nytt år! Ta hjälp av dina forumförtroliga anonyma bundsförvanter och författa ett intro till nån dejtingsida som är så ångande att lellan skulle halka i trappan om hon läste det och så manligt att du skulle få gå före i kön till böjracket.
Tror vi är många som skulle vilja bidra
|
|
|
2013-12-30, 23:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2013
|
Så här ligger det till.
Träffade en kompis på krogen, några av hans vänner är där (en kille är homo) och han har bjudit in 3-4 st tjejer. Han frågar mig om jag är singel och introducerar mig till en av tjejerna. Jag pratar med dem någon timme innan de skulle vidare ut på nattklubb, fick 2 st nummer. Skrev av taktiska själ bara till en av de 2 tjejerna i umgänget som skrev till mig. Vi pratades vid litegranna, frågade om hon ville ut och dricka en öl och spela lite biljard.
Hon skrev till mig efter ett dygn, jag svarade. Sen ett dygn senare skrev hon igen och vi skrev lite. Därefter kändes det som jag var för "på" skrev till henne någon gång i timmen och hon svara ända tills igår  haha.
Kan jag ha fuckat upp det? Vad anser Kolo!
|
|
|
2013-12-30, 23:55
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Steckmaestro
Så här ligger det till.
Träffade en kompis på krogen, några av hans vänner är där (en kille är homo) och han har bjudit in 3-4 st tjejer. Han frågar mig om jag är singel och introducerar mig till en av tjejerna. Jag pratar med dem någon timme innan de skulle vidare ut på nattklubb, fick 2 st nummer. Skrev av taktiska själ bara till en av de 2 tjejerna i umgänget som skrev till mig. Vi pratades vid litegranna, frågade om hon ville ut och dricka en öl och spela lite biljard.
Hon skrev till mig efter ett dygn, jag svarade. Sen ett dygn senare skrev hon igen och vi skrev lite. Därefter kändes det som jag var för "på" skrev till henne någon gång i timmen och hon svara ända tills igår  haha.
Kan jag ha fuckat upp det? Vad anser Kolo!
|
Skrev ni bara om ditt o datt i flera dagar? Jag hade blivit tokig. Så snart smsen börjar få lite innehåll och bokstavligt talat blir längre o längre för varje skickat mess så är det bättre att bara ringa.
Men se det positivt, hon skrev till dig ett bra tag. Nog har du fortfarande en chans men du får väl erbjuda nåt annat än "Ska vi skriva till varann tills nån svimmar eller batterierna tar slut? Och jag har batteriladdare a haha..."
|
|
|
2013-12-30, 23:56
|
|
Banned User
|
Citat:
Hahahaha, nä jag är en snäll flicka 
jag bits inte, om du inte vill det så att säga....
|
Ah, typiskt, jag hade hoppats du var mer av en stygg flicka... ni snälla flickor är så... tama.
|
|
|
2013-12-31, 00:09
|
|
Banned User
|
Citat:
Ah, typiskt, jag hade hoppats du var mer av en stygg flicka... ni snälla flickor är så... tama. 
|
Tolkningsfråga, men jag tror det är bäst att jag inte utvecklar det, vill inte bli avstängd från forumet
|
|
|
2013-12-31, 00:26
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av nyvaken
Skrev ni bara om ditt o datt i flera dagar? Jag hade blivit tokig. Så snart smsen börjar få lite innehåll och bokstavligt talat blir längre o längre för varje skickat mess så är det bättre att bara ringa.
Men se det positivt, hon skrev till dig ett bra tag. Nog har du fortfarande en chans men du får väl erbjuda nåt annat än "Ska vi skriva till varann tills nån svimmar eller batterierna tar slut? Och jag har batteriladdare a haha..."
|
Alltså, jag frågade ju henne ganska omgående om hon ville hitta på något och föreslog ju biljard och en öl. Hon svarade att hon aldrig spelat det och att jag gärna visade henne hur man gör.
Sen var det lite små sms från och till, lära känna varandra grejen och i förr går frågade jag henne återigen om hon visste någon dag som passade henne att träffas typ. Hon sa att hon hade jobb och inte visste.
Nu svarade hon inte, men gillade min status på facebook. HAha..
What to do.. what to do..
Tänkte inte skriva mer förrens dagen efter nyår och skriva typ "Gott nytt, sugen på en fika imorgon?" eller liknande
Nu ska vi se.. träffade henne den 28:e
Hon skrev först den 29:e på kvällen.
Sen festade hon.
Sen skrev vi lite den 30:e på kvällen (Sista jag skrivit har hon inte svarat på men läst )
Idag har jag inte skrivit till henne.
What to do?
Senast redigerad av Steckmaestro den 2013-12-31 klockan 00:28.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:45.
|

|