Citat:
Ursprungligen postat av Mouline
Hej,, ! =D
|
Hallo på du!
Citat:
Ursprungligen postat av Jeml
CHEERS bud!!
vart har du varit?? kul att du är tillbaka. har du blivit lite starkare också?? grymma MPs och roddar
chinzen är awsome as always
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
|
Lite starkare har man nog blivit i någon övning

Tusen tack jeml!
Citat:
Ursprungligen postat av Måsse
Välkommen tillbaka! snyggt pass där!
|
Hehe tackar Måsen!
Citat:
Ursprungligen postat av azeriath
Han är tillbaka!!!!!! <3 kicka ass på matchen!
|
Yeeey! Matchen gick dock sämst, men var bara med B-laget idag, så hade inga större förväntningar. På lördag är det med A-laget.
Anledningen till att jag inte har skrivit något här, är att jag helt enkelt blev less på styrketräning, räknande av kalorier osv. Tappade helt suget, tyckte inte det var kul i princip. Sen att läsa så mycket skit på forumet gjorde att jag blev less på det. Så jag tog paus från styrketräningen ett par veckor och fokuserade bara på fotbollen.
Välbehövligt! Nu är det roligare än nånsin, och bra går det! (Både fotboll och styrketräning)
Har inte räknat en kalori sedan 1a april, vilket har fått mig att må betydligt bättre. Äter helt enkelt det jag känner för, mängd osv tills jag blir mätt. Godis om jag känner för det, en fläskig pizza om jag vill ha det osv. Vikten har ändå legat stabilt kring 71-71,5. Väger mig bara 1-2 gånger per vecka.
För 2 veckor sedan drog jag igång med styrketräningen igen, riktigt skönt! Största fokuset ligger fortfarande på fotbollen, men jag kör 3 pass i veckan styrketräning. Ligger däremot väldigt lågt på underkroppen, för att vara fräsch till varje fotbollspass/match.
Så det känns kul att vara tillbaka. Redan persat i några övningar (Dips, Hantelpress, Chins, rodd, bänk tror jag t.o.m), men fokus ligger helt enkelt bara på att ha kul. Jag tror vilan var väldigt behövlig.
Kommer dock inte vara alltför aktiv här, kommer nog mest bara logga mina pass för att kunna titta tillbaka och se hur det går. Nästa pass blir på söndag!