När ska turen vända?!
Självklart åker man på en fet jävla lårkaka på första fotbollsträningen sedan december. Vänster ljumske är dålig och nu en lårkaka på höger lår. Bådar gott inför morgondagens pass...
Enda positiva var ju att det gick bra att springa med ljumsken iallafall. Får väl se hur det går med knäböj alternativt utfall imorgon dock.
Hehehe! Ja då, blir nog bra sista dagen. Erm, jag blev tvingad att trimma ner mitt en hel del...
Wtf?!!
Helkroppspass idag. Orolig hur marklyft och böj skulle fungera pga ljumsken+lårkaka. Försöker hålla alla set en bit ifrån fail på detta pass.
Helkropp
Hantelpress - Mål: 4x6
4x6 32.5
Chins - Mål: 2x13 och 2x7
2x13 KV
2x6 KV - Bakom nacken
Marklyft
1x2 120
1x2 130
1x1 135
1x3 120
Knäböj
1x2 100
1x2 105
1x2 110@7.5-8
Militärpress - Mål: 2x10 - 2 min vila
2x10 40 kg - inga problem.
Benspark ett ben - Mål: 2x8
2x8 35 + 1x6 40
Lårcurl - Mål: 2x8
2x8 45
PushdownsupersetStångcurl - Mål: 3x5 + 2x12
2x5 + 1x6 35
2x12 32.5
Cablecrunch + Omvänd curl + Sidolyft
2x13 35 kg
1x6 25 kg
1x9 10 kg
Aaah!! Så skönt att kunna böja! Märktes dock av att det inte gick att trycka igenom helt med vänster ben, så det fick bli ganska lätta lyft i böjen. Blev även extremt långsam negativ fast, då jag kände efter hela vägen så det inte skulle kännas konstigt. Marken gick också okej med ljumsken, men även där tog höger ben över mycket pga ljumsken. Inget ont, men dåligt tryck i benet. Men förhoppningsvis kan man gå för fullt på tisdag!!
Hantelpressen gick riktigt bra, inga problem där. Chinsen gick bra framför, bakom nacken blev det tyngre. Siktar på 2x7 nästa pass där igen. Ökar reps alternativt vikt i samtliga övningar där jag nådde målen.
Snyggt hantelpressat och sluta frestas, jag har 100g pasta med 50g kräftstjärtar och lätt fraiche Ingen mat alls idag!!! Och såååååå hungrig! Så ska jag ner och köra kondition nu också, kommer vilja äta en buffel när jag är klar! :P
__________________ Vägen till min drömvikt och mitt nya liv - Min träningsjournal
Snyggt hantelpressat och sluta frestas, jag har 100g pasta med 50g kräftstjärtar och lätt fraiche Ingen mat alls idag!!! Och såååååå hungrig! Så ska jag ner och köra kondition nu också, kommer vilja äta en buffel när jag är klar! :P
Tackar! Haha förlåt blev iallafall dubbla grillspett med stekt potatis, sedan en halv pizza på det samt 2 pizzabröd. Satt helt okej!
Det satt helt okej kan jag lova!! Och tackar, måsen!
Citat:
Ursprungligen postat av al3ks
Stabilt pass ju med tanke på omständigheterna!
Tackar al3ks! Jo det får man väl säga ändå jag är nöjd!
Sånt här kan man syssla med när man bor i Piteå och precis har hjälpt mor & far att skotta ner en massa jävla snö från deras tak. Man blir aldrig för gammal för detta
Igår var det lagfest + inspark för dom nya spelarna. Blev ganska hårt! Men denna gången blev det bara krogen till 2, sedan kebabtallrik på det och sedan hem och sova. Så man var väl i säng kring 3-halv 4. En normal utedag med andra ord. Nästa helg, nyktert!
Skäggbild vecka 2! Tagit sig lite mer. 18 dagar kvar.