[QUOTE=toalettmysaren;6187684]haha no worries. Kopplade inte heller så - är ingen stjärna på det själv då jag hör så himla dåligt, så lägger inte alltid så stor energi på att försöka höra namn då jag nästan aldrig ändå fixar det, lättare med meningar och konversationer för där gör det inget om det faller bort ett enstaka ord här och där, namn not so much

.
Satt och kollade igenom början av min journal imorse och du var faktiskt en av dem som var snabbast in och la en liten kommentar, om jag inte minns galet så handla det om chins utvecklingen(att gå från maskinhjälp till att fixa på egen hand). Kul! Det tackar jag för, må vara en fjuttig sak men var väldigt viktigt för en livspotatis som mig själv att bocka av

.
Skägget är borta nu, fick nog av talibanskägget . fick helt enkelt inse att hur mycket gödsel jag än tillför mitt skägg så blir det aldrig såhär:
QUOTE]
Haha jo namn brukar vara riktigt svåra att komma ihåg..speciellt nära någon mumlar namnet
Kul att man kunde tagga till dig lite! Haha jasså, kan tänkas att det är en riktigt tom känsla utan skägget då du haft det så länge