Tack Emil, det är mycket värt från ett böjarfreak som du
Axlar/triceps.
hantelpress.
uppv. 30x10,10
40x10
45x8,7,6
Stående militärpress. 50x10
70x6,5
hantellyft olika varianter 10 set.
Baksida axlar 10 set.
triceps ca 14 set.
Riktigt bra pass! sjuk kontakt i axlarna och ett rep PB på 45orna. fastän jag tränat axlar från och till så finns det en aning krut i dem. vikten låg på 92 kilon imorse, Jobbat i veckan förövrigt. Jag tyckte förut att man fick dåligt med näring under arbetsdagar men nu är dem guld värda, riktigt enkelt att bara trycka en matlåda varje pass så får man riktigt bra rutin och mellanrum mellan måltiderna!
Bra pass överlag. Kontakten var oslagbar. Tror jag lärde mig idag hur benpressen på gymmet fungerar, efter 1,5 år.. Lägger nog ner med tunga böjar ett tag. Tycker det ger 0, både styrkemässigt och volymmässigt. Måste variera min benträning om det ska hända något.
bjuder på en benbild, utan filter. Den blekfeta och nakna sanningen för er på kolozzeum.
Du har riktigt bra ben Anton!
Klokt att lägga mer fokus på benpressen än böj, du kan ju köra böj en gång i veckan kanske? Tror pressarna kommer bygga extrem massa på dina redan enorm ben
Du har riktigt bra ben Anton!
Klokt att lägga mer fokus på benpressen än böj, du kan ju köra böj en gång i veckan kanske? Tror pressarna kommer bygga extrem massa på dina redan enorm ben
Det blir lätta böj isf, för att få lite blod i benen bra att du tror på mig!
Citat:
Ursprungligen postat av mrbomp
Redwood Stockarna imponerar!
Tyvärr inte som dina fronböjar-ben.
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Facinerande rakt igenom (som vanligt) här inne.
Kul att du tittar in Ola, trodde du hade glömt bort mig
Citat:
Ursprungligen postat av Riddle
Man blir alltid lika motiverad när man ser hur bra du utvecklas anton!
Kul att höra Andreas, Jag ser att du gör rktigt bra framsteg du med!!
Citat:
Ursprungligen postat av marcusbranden
Sjuk volym på benen. Vet inte om du ser det så tydligt själv men jag märker då framsteg!
Citat:
Ursprungligen postat av Lavesson
Jävligt bra ben har du!!
Kul att du tycker det!
Citat:
Ursprungligen postat av jflycore
Riktigt stygga stockar som sagt!!! BIG up man!
Tack ska du ha
vila och mat idag, Bröst imorgon. Det ska bli sjukt skoj!
Jag har funderat lite på detta. Förut tränade jag det jag kände för, det som kändes bra för stunden. Jag kunda ta en vilodag varannan vecka, ibland 3 dagar per vecka. DEt var den tiden jag växte mest. Jag kunde köra 3 armpass i veckan och de hände grejer. Får nog ta en återblick och prova detta igen. Inget rullande schema alltså. För träningen blev så mycket roligare när man tränade de som kändes bäst för dagen!
Kommer säkerligen få en hel del åsikter om överträning o.s.v. Men man ska komma ihåg att det ska vara kul också!