Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Min är att man funderar över "om man hade kunnat få till det" eller "hur hade det varit". Vilket inte behöver innebära visuella föreställningar men kan och brukar göra. Sen om det är ett engångstillfälle på 5 sekunder eller om det är dagligen återkommande uppmålade scenarier spelar ingen roll. Det är väl ett typ av minimum för att klassas som sexuell fantasi.
|
Mina tankar liknar dina, och det är väl det vettigaste. Kan man anse att fantasier, om att vara ihop med tjejen och "vara öm" med henne, är sexuella fantasier? Det vill säga, inte att man direkt tänker på sex, utan kramas och pussas. Finns det sexuella tensions i sådana tankar?
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Låter som Flashback.
Jag definierar det som att jag finner tankarna tilltalande och värda att utforska vidare. 
|
Helt rätt
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Jag ser att du är 91;a. Du är helt normal. 
|
Killen är 2 år äldre än mig, jag har inte dessa tankar, är jag normal? (Standardfråga som ställs hos undomsmmottagnigen

). Det är väldigt specifika tjejer som jag har sexuella tankar kring, randoms har jag svårt för, men jag har väldigt lätt för att tänka fram en låtsastjej som endast finns i mina tankar och ha fantasier kring henne, någon som känner igen sig?
Sen en till fråga:
Är det någon mer än jag som finner det svårt att ha sexuella tankar om tjejer man verkligen älskar? Ungefär som att det känns fel att tänka sexuellt kring tjejer man vill spendera sitt liv med?