Citat:
Ursprungligen postat av benaciii
Starkt!
|
TY
Benni !! Länge sedan jag såg dig lägga en line här inne, KUL!!
Citat:
Ursprungligen postat av Akagi
Grym press styrka där Nano
|
Tack
Akagi !! Kul att få höra =)
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah
Bra pressat! Blir det nåt bättre i fossingarna?
|
Tack
Nisse !! Fötterna repar sig långsamt, men det blir bättre iafa. Kommer att ta TID..
Citat:
Ursprungligen postat av str
Bra krigat där... du får upp de där extra repsen utan att vika dig. Ser även att du har publik, nästan varje cardiomaskin är tagen för att sitta o spana på dig när du tränar.
|
TY
IDOLEN !! Haha Precis. Tyvärr så är det inte direkt så "ösiga" fans - Tror inte ens att dom skulle reagera om man haft 200 torskpaket på stången...
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom duck
Kaxigt att köra med stopp, framförallt riktigt kaxiga stopp två sista repsen. Bra upp kuggat!
|
Ibland så måste man få va KAXIG haha. Tack
Robban !!
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Tuffare än Piana, Starkare än Burneika och lika kaxig som Chael Sonnen! De du! MR nano!
|
Jag älskar dig med mitt
ägg !!
Citat:
Ursprungligen postat av sajmuzh
Fyfan du är grymt stark i axlarna!
|
Tack
sajmuzh !! Jag krigar på =) Kul som fan att se dig i journalen, varmt välkommen in !!
Citat:
Ursprungligen postat av Määng
jo, visst. Missförstod kanske men trodde det var en träff det var tal om. Snackar vi läger är det ju annat.
Men mig veterligen har det aldrig varit någon koloträff här uppe så de skulle vara gött!
|
Nää jag vet heller inte om det vart något här uppe. PRECIS! läger & träff är skillda saker =)
Citat:
Ursprungligen postat av feyin
jävlar anamma! Riktigt fina pressar, stört starkt
|
Tack
feyin!!´Kul att få höra =)
Citat:
Ursprungligen postat av jokem
Sjukt stark i axelpressar av alla slag!
|
Tack
Jokem !! Lite av en favorit muskelgrupp helt klart !!
Citat:
Ursprungligen postat av stockinger
Säger bara det - jag är inte överraskad av dina pressar... Du presterar alltid pass efter pass och nu har jag gett upp hoppet om att du är människa... Du måste vara en maskin från yttre rymden utan stopp!
|
Haha
Stocken !! Nu ska vi inte överdverdriva. Men helt klart så har jag en stor styrka i att jag oftast har en hög lägsta niv på mina pass. Vilket jag tror har att göra till min inställning i gymmet. När jag tränar är det krig, övriga 23 timmar är det skitsnack & swol =)
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Här köttas det hårt och tungt! Tunga pressar där, Gz till pb! Kololäger? Låter intressant
|
Tack
Patte !! Jag försöker att KUGGA så gott jag kan =)
Nu måste jag sova! Väckaren ringer 05.00 - Förmiddagsskift IT IS