Citat:
Ursprungligen postat av jflycore
Som vanligt.... Helt mållös.
Din träning är en sån sjukt bra motivation!
Nångång, förr eller senare så ska jag försöka bli som dig!
//J
|
Tackar!! Glad om jag kommer med lite motivation! Det är bara o träna på o vara ihärdig, ge aldrig upp...
Citat:
Ursprungligen postat av Jonithan
|
Haha, tack tentakungen =) Hoppas du kommer i balans snart igen.
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Skön magträning och ouch, Diamond Hspu! =)
Ang fettbprocenten så får jag klä mig extremt helt enkelt! Bara för dig så fixade jag följande fina kollage! Laxen behövs för att värma mig med!
Skall faktiskt ut på en promenad och med den slöa hastigheten jag går i så behövs varma kläder! Man kan ju inte gå in i en butik dock.. Då ringer väl nån snuten eller jag dör av värmeslag! Hehe ;-)
|
Haha, grym utstyrsel! Ser ut som du är uppe i fjällen o ska ut på vandring ett par dagar =) Sköna boots också, SWATS vinter-kängor kanske.. Haha, ja det kan vara en idé att undvika att gå in i affärer. Kul o se dig kämpa på med dina walks, hoppas du kan köra på hårt nu trots din skada.
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Du är bara Sååå GRymmmmmmmm..... Du är min IDOL nr.1 - Du är även mitt första val ifall jag skulle bestämma mig för att börja "springa på andra kanten"  (Klanje smileyn)
Ska länka denna film till ett par kompisar !!
@ Patjack
Man kan nästan tro att du bor i Älvsbyn haha !!
|
LOL. Vet du vad, körde faktiskt röda kalsonger idag för din skull idag... men kändes konstigt att klä av mig i gymmet där o köra Dragon Flags utan byxor. Får ta det vid annat tillfälle

(klanje-smileyn)
Citat:
Ursprungligen postat av tompee
Så sjukt sjukt sjukt SJUKT SJUKT sjukt, BRA! Gillar din träning skarpt!
|
Tackar tompee!! Kul att höra från dig som tränar lite "extreme" också, även om kanske lite mer mot crossfit. Hoppas du inte slutat nöta handstands =)