Inget allvarligt (eller ja, berer på hur man ser på saken), och jag borde egentligen ha tagit fram mitt lilla anteckningsblock och skrivit ned det där istället för här i Babbla.
Det hör inte så mycket till saken dock. Jag tänkte att vi kunde diskutera ärlighet och smärta istället. Vad sägs?
Mmmh. Ytlig, fysisk smärta. Morbiditet, mörker och frostskador. Fullmåne och ett ymnigt blödande.
Oh yes. Hur går det själv med träningen? Jag har en naturlig aversion mot att plöja siffror, så normalt brukar jag inte ha så bra koll vad folk tar i olika övningar i deras journaler. Men jag har allt lyckats uppfatta att du har dragit några jäkla marklyft på sistone?
Oh yes. Hur går det själv med träningen? Jag har en naturlig aversion mot att plöja siffror, så normalt brukar jag inte ha så bra koll vad folk tar i olika övningar i deras journaler. Men jag har allt lyckats uppfatta att du har dragit några jäkla marklyft på sistone?
Jodå det rullar på bra. Jag har haft så mycket att göra i höst så att jag inte har hunnit med att supa. Verkar ha gett bra resultat. Drog 270 på en tävling med dräkt för ett tag sedan. Men snart är det dags för julbord och då kraschar nog formen
Jodå det rullar på bra. Jag har haft så mycket att göra i höst så att jag inte har hunnit med att supa. Verkar ha gett bra resultat. Drog 270 på en tävling med dräkt för ett tag sedan. Men snart är det dags för julbord och då kraschar nog formen
Om du med "formen" menar "fettprocenten" så kanske du har rätt. Men om du menar styrkan så ska ska väl inte en massa julskinka, sill, ost och köttbullar påverka den negativt?
Jag fick en laptop av killen förra helgen, bara sådär i present. En vit Sony Vaio. Och jag är så jäkla kär i den nu, sitter och klappar på den och tittar på den hela tiden. Jag som hade tänkt skita i dator och göra slut med internet.
Jag fick en laptop av killen förra helgen, bara sådär i present. En vit Sony Vaio. Och jag är så jäkla kär i den nu, sitter och klappar på den och tittar på den hela tiden. Jag som hade tänkt skita i dator och göra slut med internet.
Tycker du är rätt rolig på detta forum, jag skulle sakna dig.
Jag blev toktrollad av en tjejkompis idag. Jag skrev ett skämt till henne på Facebook, som jag hade kommit på själv, och som involverade kameler. Hon svarade "Dina skämt är så lama." Under fem minuter skämdes jag jättemycket, och trodde att hon verkligen tyckte att skämtet var lamt. Men sedan, när jag frågade henne om det, förklarade hon att det bara var en ordvits från hennes sida - lamor är ju som bekant släkt med kameler.