Inte jättemycket filmat, men lite blev det trots allt!
Bröstisch:
Kul "variationspass" där jag körde tunga pressar, förutom smalbänken där det blev flera set så körde jag bara 1 set vardera på de andra övningarna, maxreps och "tung vikt".
Hantelpress:
Efter uppvärmning:
1x5, 62 kg (PB där, varför jag inte går väldigt djupt har jag förklarat tidigare... kunde nog jobbat liiite bättre här dock, men var ensam så valde det säkra
Smalbänk (stopp):
2x5, 120 kg
2x5, 125 kg
2x2, 130 kg
2x1, 135 kg (stannade där då jag inte hade passning idag).
Incline maskin (viktplattor):
1x6, 150 kg
Decline (gymleco):
1x8, 130 kg
Hantelpress:
1x11, 47 kg (började bli trött
Bänkpress:
1x11, 100 kg
Övn: 6 (5) Set: 13 Reps: 54
Lite från passet:
__________________ Journalen här på forumet sedan september 2012 Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)
Senast redigerad av str den 2012-11-13 klockan 18:48.
..SJUUKT 62pannorx5 med Bon-Jovi ''its my life'' (It's now or never, I aint gonna live for ever'' !! Timade du denna låt eller har du sjuklig flyt med låtar som passar in lite för bra med det du gör MR.OPTI!!
*This is for the ones who stood their ground* samtidigt som du ligger där och pressar upp 62mjölkpaket i varsin hand'' MAGI är allt jag har att säga.
..SJUUKT 62pannorx5 med Bon-Jovi ''its my life'' (It's now or never, I aint gonna live for ever'' !! Timade du denna låt eller har du sjuklig flyt med låtar som passar in lite för bra med det du gör MR.OPTI!!
*This is for the ones who stood their ground* samtidigt som du ligger där och pressar upp 62mjölkpaket i varsin hand'' MAGI är allt jag har att säga.
HAHA, lol. Jadu, antingen var jag i receptionen o bad dem anpassa musiken till mitt "PB-försök"... ELLER så hade jag ren flax! =)
Kan rekommendera "It's my life" med Bon Jovi nästa gång du ska in i bokhyllan och böja =)
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Härliga vikter du köttar med! Blir du inte uttittad på gym när du tar tag i såna vikter eller de vana? =)
Tack! Haha, rätt lugnt.. =) Verkar som hantlar funkar bättre för mig än bänkpress.
Citat:
Ursprungligen postat av Akagi
Ja riktigt bra tryck i smalbänkarna måste jag säga, är väl tur att de är högt i tak ifall stången skulle flyga ur händerna
Nej men stabilt pass och gillar summeringen av reps och set
Tackar akagi!! Haha... lugnt! Värre på din vindsvåning! =)
__________________ Journalen här på forumet sedan september 2012 Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)
Jag var samma innan.. klart starkare i hantelpress än bänk.. och då går jag för djupt istället. Av någon anledning så är det tvärtom nu... kanske skulle börja mosa hantelpressar igen.. roligt =)