En tanke där du skriver om flåset under benträning, jag tror inte att det vore så dumt att träna hjärtat då och då! Inte bara för att du ska kunna återhämta dig snabbare mellan seten. Det är inte så dåligt att ha en OK kondition.
Men känner sig inte så brutal omkring dig, du är sjuk!
Citat:
Ursprungligen postat av Riddle
Ah, till veckan kan jag nog inte, men nästa vecka kanske
Ruggigt bra form förresten!
Då säger vi så! hehe, kan nog inte hålla med dig om formen tyvärr.. Jag börjar lägga på mig ganska mycket fett.. Men starkare blir jag iaf!
Citat:
Ursprungligen postat av Johan.S
Fina pass! Smart tänkt kring stångrodden. Alltid bäst att köra in sig på övningarna rätt från början. Bra shape också
Tack johan! Ja. många tror att de är bara lasta, men man ska ju ha en kontrolerad rörelse med. Annars är många av kilona på stången bara ett hinder.
Citat:
Ursprungligen postat av Scitec
En tanke där du skriver om flåset under benträning, jag tror inte att det vore så dumt att träna hjärtat då och då! Inte bara för att du ska kunna återhämta dig snabbare mellan seten. Det är inte så dåligt att ha en OK kondition.
Du har en poäng jojje.. Förut brukade jag gå några minuter på bandet innan benpassen, vilket var riktigt bra faktiskt! de räcka för att behålla de lilla flåset jag faktiskt hade. Får nog börja om med det igen!
Armar idag.
ca 20 set triceps och 20 set biceps. finns inte så mycket mer att säga om sjävla övningarna, det vanliga i stort sett.
Hade dock ett enormt bra tryck idag! det är det har jag väntat på och det är de jag ätit för! Nu gäller de bara att behålla trycket så gott som de går. Jag har även bytt ut nötkött mot kyckling i kostväg. Det ger några gram protein extra per dag, och jag tror det är just de jag behöver nu!
Vart nog en aning kortare med 210 kilon på nacken så jag fick lite problem att haka på vikten igen.. Men de löste sig tillslut! Jag har varit sjuk i en vecka och sedan dess har jag tränat ett skitdåligt benpass så jag är lite förvånad själv över pressen. Fast de gick snuskigt tungt!!! Och de känns hur mycket de tunga lyften sliter på kroppen. Så de blir ett tag tills nästa maxning. jag försökte förövrigt gå så djupt jag kunde, därav den söliga negativa rörelsen, jag kände att de var stopp där och ryggen började falla så jag pressade upp skiten då. Kanske behöver stretcha lite.
I övrigt var de ett av mina bättre benpass kontaktmässigt, hade fint med tryck, inget jag är missnöjd över. Kanske är de min #kugga #upp tröja som
har magiska krafter? det var ett Bra pass helt enkelt!
axelpress i smith superset hantellyft framåt . 3 set.
Bra pass, De kändes tungt men kunde ändå pressa ganska tungt. Med lite tryck i lroppen finns de lite mer kilon.
145x1 var på väg upp, men min passare var för snabb på stången fast jag sa att jag hade det.. lite surt men jag vet ju nu att kraften finns så de är iaf skönt.