2012-09-28, 11:26
|
|
Ljuset i mörkret
Reg.datum: Oct 2008
|
Tror faktiskt att de kliar pga friktion mot kläderna. Mer och/eller tjockare salva brukar funka, så jag ska prova med det
|
2012-09-28, 11:27
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Mitt nya bredband funkar inte. "Men vi har kontakt med det!" Säger tele2supporten. Good for u, men det är ju jag som vill ha kontakt med intarwebbzen? I dont haz it atm.
|
Har du modem eller hål i väggen?
|
|
|
2012-09-28, 11:28
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Tror faktiskt att de kliar pga friktion mot kläderna. Mer och/eller tjockare salva brukar funka, så jag ska prova med det 
|
Do it! I högstadiet fick jag smörja mig med locobase eller vad den heter. Det var som att smörja in sig med riktigt smör o.O
|
Citat:
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2012-09-28, 11:33
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Har du modem eller hål i väggen?
|
En sladd till en röööter och sen wiiiiifi till dattan! Eller en sladd dirr från väggen till datoren. Kundtjänst har varit inkopplade på't 2 ggr nu. Gött att jag har ångerrätt, är det inte löst tills imorgon får de tillbaka det bara
|
|
|
|
2012-09-28, 11:34
|
|
Jag ber om det.
|
Citat:
En sladd till en röööter och sen wiiiiifi till dattan! Eller en sladd dirr från väggen till datoren. Kundtjänst har varit inkopplade på't 2 ggr nu. Gött att jag har ångerrätt, är det inte löst tills imorgon får de tillbaka det bara 
|
Ah, I see.
Är problemet detsamma när du har datorn direktkopplad genom väggen (så att säga) som när du använder routern?
|
|
|
2012-09-28, 11:36
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Det var gott med lite spaghetti och stekt ägg minsann. Får ta och cykla tillbaka till skolan snart.
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2012-09-28, 11:36
|
|
Madamp!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Ah, I see.
Är problemet detsamma när du har datorn direktkopplad genom väggen (så att säga) som när du använder routern?
|
Ja
|
|
|
|
2012-09-28, 11:42
|
|
Jag ber om det.
|
Citat:
Ja
|
Ah, då kan man i alla fall utesluta signalfel på routern/modemet.
Hoppas de lyckas få rätt på det!
|
|
|
2012-09-28, 12:03
|
|
Ljuset i mörkret
Reg.datum: Oct 2008
|
Jag är djupt besviken. Hälften av blåbären i påsen är ju för fasen omogna
Ska förstås skicka ett mejl till tillverkaren, men jag måste nog sluta sura först
|
2012-09-28, 12:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2008
|
Citat:
Jag är djupt besviken. Hälften av blåbären i påsen är ju för fasen omogna
Ska förstås skicka ett mejl till tillverkaren, men jag måste nog sluta sura först 
|
Klart man surar över sura (omogna) blåbär.
Jag la min första beställning i Kolozzeums webbshop idag. Alltid lika spännande med nya erfarenheter.
|
|
|
2012-09-28, 12:21
|
|
Plomeros
Reg.datum: Jun 2010
|
Jag passar på att hoppa in i hud-diskussionen. Vad rekomenderas för ansiktet när huden torkar ut? Problemet är inte riktigt här än, men märker det börja komma. Det kalla halvåret = min hud har en tendens att torka ut i ansiktet och på händer. Händerna räcker med vanlig jävla handkräm, men ansiktet då?
|
|
|
2012-09-28, 12:25
|
|
Maaaaaaat!
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Holmeros
Jag passar på att hoppa in i hud-diskussionen. Vad rekomenderas för ansiktet när huden torkar ut? Problemet är inte riktigt här än, men märker det börja komma. Det kalla halvåret = min hud har en tendens att torka ut i ansiktet och på händer. Händerna räcker med vanlig jävla handkräm, men ansiktet då?
|
Jag kör inte riktigt hudkräm men nästan för ansiktet.
Denna: http://www.apoteket.se/privatpersone...?Varuid=100129
Den är väldigt fet men ja, det är det enda som verkar bita på mig. Glömmer jag den någon dag så får jag märkbart mer finnar.
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
|
|
|
|
2012-09-28, 12:26
|
|
Madamp!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Holmeros
|
Mandelolja.
Några små droppar mellan handflatorna innan du stryker händerna över fejset. Gärna efter duschen då du är lite fuktig så är det lätt att ta på och går in lätt i huden. Bästa ever, min acne och allt torrt fnas har typ försvunnit helt sen jag började med detta, aldrig haft så bra hy som nu faktiskt! Har även blivit av med ödlehuden jag alltid haft på armbågarna vilket ingen annan hudkräm lyckats med.
En flaska mandelolja köpes på apoteket för 50 spänn och räcker en evighet och lite till!
|
|
|
|
2012-09-28, 12:31
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Annars är Niveas hudprodukter för ansiktet (välj sorten för känslig hy om du är känslig) välidgt bra och prisvärda, finns både en herrserie men även deras "vanliga" hudkräm är bra. Köpes tex på din lokala stormarknad.
|
|
2012-09-28, 12:46
|
|
Plomeros
Reg.datum: Jun 2010
|
Tack för tipsen! Acne är väl inget problem, men en och annan finne ploppar väl upp. Däremot att jag blir torr och huden "flagnar av" lite.
Jag tror jag väljer Madamskis tips först! Det låter skitgrymt. Mango dessutom, kan man smaka oljan?
Niveas produkter har jag testat litegranna förr, men det gav ingen större effekt på mig tyvärr. Samma med handkräm, det tog ett tag innan jag hittade rätt. Neutrogenas hand creme (den med norsk flagga på) är freakin awesome.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:30.
|

|