Hur kör du med sprit kontra kost? Kör du lg style 0.3g kv fett och 1.2 kv carb ?
Nädå, orkar inte nojja på med sånt kör helt enkelt på vanlig mat, vanligt kaloriintag och sedan sprit på det. Dricker dock bara sprit eller whiskey, kan inte dricka öl ^^
Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut
Kaxigt pass Big-Z! Kul med 3+ rep PB i chins riktigt nice!!
Chinsen varierar från pass till pass beroende på hur lätt man flyger upp
Kört ! Hur fan ser formen ut nuförtiden?
Tack nöten! Jo det var riktigt skönt, blev lite förvånad själv när 6 reps gick så lätt, så det var bara kötta på 3 till
Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt, kommer ta en bild nästa helg för att jämföra med för 4 veckor sedan. Så jag kommer bara ta en bild i slutet av varje månad fram till nyår, och jämföra men kommer nog ladda upp här för varje månad såklart.
Kaloriintag idag; ~4800. Hamburgare x 2 + lyxshake + marshmallows + smoothie/proteindrink + kladdkaka + fläskytterfilé och potatis. Mycket fett och mycket carbs. Love it.
Hoppas på bra tryck i böjen imorgon!
1x3+1 45 kg [Rep PB +1] - Samt en extra rep där jag lutade mig bak lite väl mycket.
1x7 40 [Rep PB +1]
1x9 35 [Rep PB +1]
1x9 30 - 5 sekunders negativ fas
1x7 30 - 5 sekunders negativ fas
1x8 Dragonflags [Rep PB +2] - Full ROM [Kropp vågrätt med golv]
1x6 Dragonflags
Riktigt skönt pass! Och kul att spränga PB't i knäböjen, ett resultat på att träningen går framåt! Och med betydligt bättre teknik än tidigare.
Sen tog jag det lite lugnare i utfallet då jag ska träna underkropp redan på Tisdag igen, så ville inte köra fullt ut i alla set.
Bicepsövningarna gick ju lysande kommer fortsätta köra en omvänd pyramid ett tag, där jag försöker toppa i första hand första setet, men även dom andra om det känns bra.
Börjar förövrigt med en ny kreatin-kur idag, ska bli riktigt skönt! 4 veckors uppehåll har man haft, så hoppas det ska ge lite extra effekt.
+0,2 i medianvikt denna veckan, får ses som bra! Lär väl bli betydligt mer nästa pga all bunden vätska.
Böj:
Lite väl lång vila kanske mellan en del reps, men skulle jag inte köra det skulle jag förmodligen tuppa av alt tumma mycket på tekniken, vilket jag inte tycker känns alltför givande.
Nice böjt, dock tycker jag det såg ut som att på vissa reps så hamnade vikten lite för långt fram. Men inget konstigt Skulle försöka tänka på att börja med höften. Så kommer det lösa sig
Nice böjt, dock tycker jag det såg ut som att på vissa reps så hamnade vikten lite för långt fram. Men inget konstigt Skulle försöka tänka på att börja med höften. Så kommer det lösa sig
Cheers me old chap!
Jo jag tyckte även att jag kände det själv ibland, blev lite framåtlutning och vikten aningen längre fram på foten försöker dock hela tiden tänka att ha vikten kring hälarna, men någon reps blev lite sämre håller jag med om!
Alright, det ska jag tänka på till nästa vecka då blir det 90 kg, så hoppas på 10-12 reps iallafall. Är som sagt bara grymt glad över att få all hjälp för att optimera tekniken så mycket som möjligt!
Måste även få säga att böjskorna kan ha varit en av dom bättre investeringarna man gjort. Helt klart bättre stabilitet & teknik!
Så jävla fint! Måste försöka rigga upp så jag kan filma mig själv, blir tveksam på min egna teknik nu :P Grattis till alla PBn!
Tack compadre!
Hehe, det är alltid bra att filma, då kan man justera till det bättre nästa pass. Själv körde jag bara vattenflaska på en bänk, och lutade mobiltelefonen mot flaskan behövs inget hightech!
Hehe tackar mYrN! Kanoner vet jag väl inte, låt oss nöja oss med små revolvrar istället
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Gillar böjjarna SKARPT !! Kul att du investerat en #kugga #upp tröja !! Glädjer mig !!
Tack Ola, kul att få positiv kritik på dom!
Det kändes nästan som en självklarhet, glädjer mig lika mycket som det glädjer dig hoppas jag! Ett riktigt kul initiativ av dig!
Eftersom jag inte har något linne, så fick det bli ett sådant. Ska knäppa en bild så fort man får hem det!
Ledig imorgon från både jobb och träning, otroligt skönt (jobbet i första hand). Blir att hjälpa fadern med att snickra lite hemma.