2012-08-30, 09:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
Ska köra chins idag Ziz, är fet som fan just nu men sak våga på mig viktade återkommer med resultat!
|
|
|
2012-08-30, 09:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah
Va, är du allvarlig?! Jag är ju för fan Pitebo i sommar också. Var tränar du?
Jag tränar på Step In veckan ut.. Hade jag vetat det hade vi ju kunna köra ett pass 
|
Jag skämta inte med dig aprillo!  Born and raised.
Aha, fan va kul! Trodde du bodde i Ume, men du kanske bara pluggar där? 
Kör på Step In 24 nu fram till nyår iallafall, då jag inte tar mig till vanliga Step In samt att jag oftast måste träna på morgonen. Så för mig är det ju lysande att dom har öppet dygnet runt.
Vi skulle ju säkert kunna bränna av något pass i framtiden?  Om man nu kan få träna gratis en gång på Step In eller så!
Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut
Ska köra chins idag Ziz, är fet som fan just nu men sak våga på mig viktade återkommer med resultat!
|
Haha, "tjockis"  Du är ju i grym form, så det skulle inte förvåna mig om du drar upp dig själv + 30 kilo extra! Tittar in i journalen din för att se resultatet!
|
|
|
2012-08-30, 11:07
|
|
Powerhouse
Reg.datum: May 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zizou
Jag skämta inte med dig aprillo!  Born and raised.
Aha, fan va kul! Trodde du bodde i Ume, men du kanske bara pluggar där? 
Kör på Step In 24 nu fram till nyår iallafall, då jag inte tar mig till vanliga Step In samt att jag oftast måste träna på morgonen. Så för mig är det ju lysande att dom har öppet dygnet runt.
Vi skulle ju säkert kunna bränna av något pass i framtiden?  Om man nu kan få träna gratis en gång på Step In eller så!
|
Yes, jag pluggar i Ume. Vet inte hur det är med gratisträning på Step In faktiskt :/
Det hade ju varit grymt att ta ett pass nån gång.
|
|
|
2012-08-30, 14:50
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah
Yes, jag pluggar i Ume. Vet inte hur det är med gratisträning på Step In faktiskt :/
Det hade ju varit grymt att ta ett pass nån gång.
|
Då förstår jag 
Jo helt klart, får väl se om det kan lösas någon gång längre fram!
Tiden går sakta när man är ledig, så blev att se lite film. Såg precis klart "Warrior". Riktigt bra faktiskt! 8/10 får den.
|
|
|
2012-08-30, 14:55
|
|
Mästerbantaren
Reg.datum: Jan 2008
|
Känns sjukt med 'vilodag'.. man får fan ångest (JAG IAF! ) <.<
|
|
|
2012-08-30, 20:03
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mouline
Känns sjukt med 'vilodag'.. man får fan ångest (JAG IAF! ) <.<
|
Haha, ja dom brukar vara tråkiga  har en imorgon.. tur att man jobbar stora delar av dagen+kvällen iallafall!
|
|
|
2012-08-31, 20:42
|
|
Registered User
|
Skönt med vilodag. Lunch blev en Texas BBQ burger mål de luxe + chili cheese och smältost. Broder var hemma en kort stund, så vi passade på att luncha.
Fick även hem BS EAA Apple/Pear idag, ska bli spännande att testa imorgon efter löpningen.
Fyndade även färsk ryggbiff för 110 kr/kg idag  , lär bli mat till nästa helg!
|
|
|
2012-08-31, 22:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zizou
Skönt med vilodag. Lunch blev en Texas BBQ burger mål de luxe + chili cheese och smältost. Broder var hemma en kort stund, så vi passade på att luncha.
Fick även hem BS EAA Apple/Pear idag, ska bli spännande att testa imorgon efter löpningen.
Fyndade även färsk ryggbiff för 110 kr/kg idag  , lär bli mat till nästa helg!
|
Hatar fan inte käk mannen! Vilodag imorgon för mig också............  kanske
|
|
|
2012-08-31, 23:17
|
|
Räkbesserwisser
Reg.datum: Oct 2009
|
Åh fy fan apple/pear, sjukt trött på den smaken
|
2012-09-01, 06:59
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2007
|
Du är Pitebo asså, det hade jag helt missat !! Det är jag med !! Är du 90talist eller lika gammal som mig ?
|
|
|
2012-09-01, 07:51
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut
Hatar fan inte käk mannen! Vilodag imorgon för mig också........... kanske 
|
Mat kan vara det bästa som finns! Haha, det är svårt att hålla sig undan!
Citat:
Ursprungligen postat av daloatf
Åh fy fan apple/pear, sjukt trött på den smaken
|
Haha, jag tyckte den var betydligt bättre än FX's. Bättre konsistens och smakade ju inte alls dåligt, tyckte den var ganska neutral med lite smak av äpple. Så det gillas!
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Du är Pitebo asså, det hade jag helt missat !! Det är jag med !! Är du 90talist eller lika gammal som mig ? 
|
Definitivt! Ah härligt! En av dom finare platserna på jorden! Brukar ofta kolla in i din journal och på 4-klövern, måste få säga att det kan vara den bästa bloggen man läst hittills och helt klart en av dom bästa journalerna!  Inspirerande och kul att kolla på det ni håller på med.
90-talist här, 91a för att vara exakt. Haha, hur "gammal" är du?  Du vet säkerligen vem min äldsta bror är (Jesper Öhman)?
Senast redigerad av Zizou den 2012-09-01 klockan 08:00.
|
|
|
2012-09-01, 07:57
|
|
Registered User
|
Kondition idag. Aldrig kul, men ett måste för att hålla uppe flåset till nästa vår/sommar.
Började med ~3,5 km löpning/jogging, kring 70% av maxfart.
Stannade sedan och körde lite intervaller, den så kallade "kvadraten" (ni som spelat fotboll har säkerligen kört den..).
Sprang ~100m i 85-90%, joggade väldigt sakta 30m, för att sedan springa ~100m till i 85-90%. Sedan vila 1 minut och köra igen. Upprepades 4 gånger idag. Kommer efter 3 veckor att utöka till 5 för att sedan utöka till 6 gånger. Backintervaller kommer även att läggas till så småningom.
Sedan blev det att löpa/jogga ~2 km i 70%.
Helt okej pass, men hoppas kunna prestera lite bättre så fort man fått in rutinen.
Post-workout 1, 10g EAA + 105g marshmallows.  ;
|
|
|
2012-09-01, 08:27
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2007
|
Hahah! Okej! Jasså Jeppe (har jag ju spelat hockey med i flera år) !! & Pappa Dennis visst är jag på rätt spår då ??
KUL att du gillar blogg & journal !! Jag & vi (4klövern) gör vårt bästa dagligen för att "leverera" !!
Lägg gärna en coment sometime !!
|
|
|
2012-09-01, 08:51
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Hahah! Okej! Jasså Jeppe (har jag ju spelat hockey med i flera år) !! & Pappa Dennis visst är jag på rätt spår då ??
KUL att du gillar blogg & journal !! Jag & vi (4klövern) gör vårt bästa dagligen för att "leverera" !!
Lägg gärna en coment sometime !! 
|
Du har helt rätt! I Rosvik då eller? Man har ju suttit och frusit arslet av sig ett antal gånger i gamla kristallen! Så då har man säkert sett dig spela några matcher
Ni gör ert bästa och ni lyckas verkligen! Så fortsätt med det! 
Det ska jag definitivt göra, kommer fortsätta följa journal och blogg!
|
|
|
2012-09-01, 14:57
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2011
|
Hur gammal är du ziz? var det på texas longhorn du åt burgaren
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
|
5/3/1 + marathon!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:05.
|

|