vart ett 120 min pass idag, standard!
marklyft, explosiva 4 set.
chins 3 set.
latsdrag med V-handtag 4 set.
sittande rodd 4 set.
hantelrodd 3 set.
shrugs 3 set.
bakre axlar 4 set.
biceps 15 set tror jag? vart ganska många idag iaf!
Det ser ut som om du väger över på höger ben när det blir tungt och trycker mer med det. Har själv haft samma problem och det som hjälpt mig har varit kiropraktor och kör enbenspressar där det klenare benet har fått bestämma takten så att säga . Bra kört i övrigt, du är riktigt stark =)
Ser bra ut mannen! Ökar stadigt som ingen annan ser jag!
Tackar jokem, jag gör så gott jag kan är dock ingen klippa på benböj.
Citat:
Ursprungligen postat av alfahenke
Det ser ut som om du väger över på höger ben när det blir tungt och trycker mer med det. Har själv haft samma problem och det som hjälpt mig har varit kiropraktor och kör enbenspressar där det klenare benet har fått bestämma takten så att säga . Bra kört i övrigt, du är riktigt stark =)
Tackar! Jag tror inte mitt problem ligger i benen. tror de är bål styrkan som sviker på de tyngre vikterna.. och att min böjteknik är av de värre slaget går inte heller att komma undan.. kör hårt!
gör de förfullt! men de är på dem tyngre vikterna de sviker..
Citat:
Ursprungligen postat av kramfle
Men äru nå stark??! Riktigt grymma böjar må jag säga Anton, riktigt imponerad!
Tack kramfle! roligt att höra sådant! kör hårt
dagens pass var väl som dom flesta andra, hyffsad kraft i kroppen. vet inte om jag ska träna strategiskt och hålla mig borta från gymmet imorgon då de är bröst på schemat. har en förmåga att trycka mycket mad lats i bänken och då kan de bli tungt efter kvällen ryggpass..
dagens pass.
Bra pass Anton! Ser att ådrorna börjar synas mer och mer nu lite överallt på kroppen. Tänk hur det kommer se ut när du är deffad? Sjukt bra!
Tackar marcus! är faktiskt lite sugen att dra en deff, trotts att jag inte kommer göra de... men suget finns vill jag lova!
Bröst idag, mm2k börjar kännas TUNGT!! fattar inte att jag ska maxa 140 om 2 veckor enligt programet? känns inte som de, kanske 135 med lite flyt. men jag har inte gjort failure än så man vet aldrig!
dagens pass.
mm2k
hantelpress 3 set
lutande bänk i smith 3 set.
flyes i cabels 3 set. superset bröstpress.
freshpress 3 set.
pushdowns 4 set superset med rep.
kickbacks 3 set.
Helt okej pass, saknas lite tryck dock men de kommer väl snart.