Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-02-06, 17:50   #46
IggaN
Registered User

Reg.datum: Sep 2006
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag Visa inlägg
Jag vet ej hur den stora massan uppfattar mig men jag har fått höra i efterhand av folk som känner mig idag att jag lätt uppfattas som kall, likgiltlig, ointresserad m.m.

Jag själv förstår att jag uppfattas så då jag inte lägger ner något jobb för att alla ska gilla mig och jag är dålig på att låtsas intressera mig för folk som ej intresserar mig. Jag behöver inte kunna snacka med alla eller marknadsföra mig själv, det stör ej mig att jag uppfattas på ett sätt som ej stämmer med hur jag är med de människor som jag står nära. Hur vissa uppfattar mig är ju verklighet för dem även om jag eller någon av mina närmsta vänner har en totalt annan bild :-)

Jag är bl.a. sämst på att hålla liv i artighetskonversationer som gärna sätts igång när man är ensam med kanske en annan kollega i ett rum. Börja snacka om hobbys, barn, fritid, klarar ej av det, så sjukt tråkigt. Och då menar jag ej med en kollega som jag aldrig snackat med innan utan någon som jag jobbat ett tag med och inte klickat med. Jag snackar ej bara för att fylla ut tystnad.
Anledningen är nog bara att du är socialt efterbliven.
IggaN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 17:57   #47
Lychgate
Deff Incarnate

Lychgates avatar

Reg.datum: Jul 2009
Många verkar uppfatta mig som bitter. Vilket jag håller med om.
Killen har gått ner typ miljoner kilo sen han började dieta.
Lychgate är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 18:00   #48
r0ddan
Registered User

Reg.datum: Nov 2011
Citat:
Ursprungligen postat av rolf Visa inlägg
Får ofta höra att jag låter/verkar argare/mer irriterad än jag själv anser mig signalera. Får ofta höra att jag "borde lugna ner mig" trots att jag inte alls är irriterad och verkligen inte försöker ge intryck av det. Wtf?
Det är fan exakt samma här alltså
r0ddan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 18:00   #49
Tricklew
W för Vendetta

Tricklews avatar

Reg.datum: Feb 2011
Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg
Det beror lite på vad det är för situation man träffar mig i. Om jag är ny och osäker så blir jag väldigt blyg och tillbakadragen, jag sitter då i ett hörn och blänger på folk. Detta har lett till att folk ser mig som en dryg bitch

Men i övrigt så tror jag att jag uppfattas som mysig, engagerad och intelligent. Även om den roliga i umgängeskretsen.

Jag uppfattar mig själv som lat, bekväm och osäker.
Jag har märkt att Scratch och jag har helt olika syner på dig. Scratch skämta en gång när ett av dina förhållanden dog, och fråga om du skulle bli en slampa nu igen. Jag ser dig snarare som oskyldig och from. Men jag kanske bara säger det eftersom du inte låtit mig blöta ner sleven, än.

Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
Citat:
Ursprungligen postat av thunder Visa inlägg
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
Tricklew är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 18:10   #50
mangemani
Amiga forever

mangemanis avatar

Reg.datum: Feb 2003
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
då omgivningens åsikter är irrelevanta, betydelselösa och ointressanta för mig, så har jag ingen aning hur jag uppfattas, kan nog bara omgivningen svara på.

då det bara finns positiva saker att säga om min uppfattning om mig själv, så nöjer jag mig att säga, bäst
I think I'm cute.
I know I'm sexy.
I've got the looks,
That drive the girls wild
I've got the moves, that really move 'em.
I send chills up.
Up and down their spines.

I'm just a sexy boy,
Sexy boy
I'm not your boy toy,
Boy toy
I'm just a sexy boy,
Sexy boy
I'm not your boy toy,
Boy toy

I make 'em hot.
I make 'em shiver.
Their knees get weak,
Whenever I'm around.
They see me walk,
They hear me talk,
I make 'em feel,
Like they're on cloud nine

"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 18:40   #51
Minimjölk
Registered User

Minimjölks avatar

Reg.datum: Mar 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
I bästa fall uppskattar du mig dom lustig, i värsta fall som en idiot.
Jag tycker oftast att du är lustig, hur ser du på dig själv?

Då jag ofta i mitt jobb och privat får feedback på hur jag anses av andra har jag själv en ganska bra bild på hur folk ser på mig och den överensstämmer ganska bra vad jag tycker själv. Jag är ganska öppen och ärlig och försöker vara som jag är oavsett situaion. Det ställer til ldet ibalnd men oftast uppskattas det och folk finner förtroende i mig och ser att jag är den jag är fullt ut. Visst väljer jag att outa olika delar av min personlighet beroende på hur bra jag känner någon.
Gammal 2012-02-06, 19:00   #52
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Jag ser mig själv som Batman. Mina vänner menar att jag är mer Hellboy. Kanske för att de vill få min oproportionerliga högerarm till att jag r*nkar för mycket.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 19:11   #53
BelowAverage
Kärvt maskulin

BelowAverages avatar

Brukar få höra att jag alltid är glad. Tror det är nån slags Forrest Gump-reaktion från min sida, hade tidigare tandställning och fick ont av att le, nu gör det mig salig. Själv vet jag att jag är grinig ofta med men det är sällan folk påpekar sådant.

Folk jag bara pratat med över skype osv brukar tro att jag är kort och tjock. Och finnig. Apropå hur man kan bilda sig en uppfattning om någons utseende utifrån deras betende xD

Brukar inte fråga hur andra tycker jag är, det känns som deras ensak, sålänge de inte vill framföra kritik. Man märker ofta vad folk tycker om en, och även om det såklart inte räcker som "bevis" så räcker nog folks ord ännu sämre i detta sammanhang, det är ytterst sällan negativa sidor lyfts fram. Tyvärr, kanske. De här klassiska komplimangerna som social, intelligent osv känns rätt betydelselösa. Men om någon verkligen vågar framföra kritik så kan man vara rätt säker på att det stämmer. Mad?

Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Jag ser mig själv som Batman. Mina vänner menar att jag är mer Hellboy. Kanske för att de vill få min oproportionerliga högerarm till att jag r*nkar för mycket.
Jag ser dig mer som den skeptiska avkomman av ett kortvarigt förhållande mellan Riddler och Bane.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 19:30   #54
filmjölk
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
Jag vettifan om jag egentligen vill veta vad folk tycker om mig. Då är det bättre att tro lätt negativa saker, än att få grovt negativa saker kastade i ansiktet.

Jag har blivit grovt sågad verbalt av folk jag trodde tyckte bra om mig, och även om det inte borde ta, så tar det hårt på mig. Om Kreti och Pleti säger att jag är en inkompetent jävla idiot som borde ta mitt eget liv spelar det ingen roll, men om det är en kompis eller släkting som säger det tar det hårt.
filmjölk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 19:57   #55
BelowAverage
Kärvt maskulin

BelowAverages avatar

Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Jag vettifan om jag egentligen vill veta vad folk tycker om mig. Då är det bättre att tro lätt negativa saker, än att få grovt negativa saker kastade i ansiktet.

Jag har blivit grovt sågad verbalt av folk jag trodde tyckte bra om mig, och även om det inte borde ta, så tar det hårt på mig. Om Kreti och Pleti säger att jag är en inkompetent jävla idiot som borde ta mitt eget liv spelar det ingen roll, men om det är en kompis eller släkting som säger det tar det hårt.
Det har du nog rätt i, vet inte om jag skulle kunna hantera att mina väldigt dåliga sidor presenterades för mig, framförallt av någon närstående.
Tror det är bäst att inse att de flesta (alla?) har variande väldigt bra och dåliga sidor. Klart man ska försöka bättra sig. Vad nu det innebär.
Jag mår väldigt mycket bättre när jag försöker leva upp till mina egna ideal och inte andras. Så för tillfället slipper jag helst andras konstruktiva kritik.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 20:00   #56
Oxe
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨

Oxes avatar

Reg.datum: Mar 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Jag håller inte med, ser dig snarare som en hybrid mellan stålmannen och James Bond (sean och roger varianten)
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
Oxe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 21:36   #57
KaptenKnäsvag
tunnast här sen 2007

KaptenKnäsvags avatar

Reg.datum: Apr 2007
Jag uppfattas som dryg, något som jag jobbar på att ändra. Ofta är det bara sarkasm som missförstås. Människor påpekar ofta att jag ser farlig ut, men det intrycket försvinner fort när man lär känna den tönt jag är : )
Gammal 2012-02-06, 21:47   #58
Pzorz
Registered User

Pzorzs avatar

Reg.datum: May 2008
Jag uppfattas som tråkig och torr. Jag upplever mig själv som en balanserad person.
Pzorz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 22:30   #59
Victuhh
Registered User

Victuhhs avatar

Reg.datum: Dec 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Ado2000 Visa inlägg
starta inte du en tråd där du nämner att din morsa tyckte att du blivit ett träningsfreak lr var det nån i din umgänges krets som tyckte så ??
jo precis!
Gammal 2012-02-06, 22:36   #60
Ademius
Registered User

Ademiuss avatar

Reg.datum: Jun 2007
Uppfattas som trevlig men tillbakadragen, stundtals rolig, snäll, mesig, nördig i den mening att jag lätt snöar in mig på saker, mån om utseende och stil, träningsfixerad, ordentlig och ambitiös, pålitlig.

Själv upplever jag mig som varken trevlig eller otrevlig, försöker vara framåt i rätt sällskap och vid rätt tillfällen, har inte hittat min humor än så jag försöker så gott det går, jag är väldigt ytlig när det gäller allt från kläder, design, estetik med mera, jag ser mig själv som väldigt grön när det kommer till träning och kost egentligen, jag känner mig lite slarvig, lat och inte särskilt ambitiös stundtals, pålitlig är jag nog för det mesta men det beror lite på vad det är har jag inte skrivit ned något kan jag glömma det 10 sekunder senare.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:41.