Citat:
Ursprungligen postat av apjanne
Riktigt bra första tävling! Kul med videoklipp också 
|
Tack, jag är helt klart nöjd med insatsen! Var nog tyngst i tävlingen också så totalplaceringen var över förväntan. Hade inte tänkt filma men är tacksam för det nu i efterhand. Bra att se vad man kan jobba vidare på.
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Jävligt roligt att se klippen! Vackert utförande. Blir sporrad att köra själv.
|
Tackar! Härligt att kunna sporra dig

Du ska väl köra på FF nu snart?
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme-G
Jag hade helt missat att du startat journal här!
Chinsen var som vanligt lite för strikta för min smak. Att din utlåsning kommer med lite spetsig vinkel i dipsen gör ju att du får det extra tufft med bedömningen. Strark rodd, men en roddteoretiker som jag hade velat se lite längre drag, gå fram lite längre tills smalbenen är vinkelräta mot golvet och lite bakåtlut i slutläget. Å andra sidan hade jag kommit i botten med mitt roddresultat  Grattis till en väl genomförd tävling och ett fint resultat!
|
Tack! Det var ju du som först tipsade om denna tävling. Håller med dig ang. utförandet. Chinsen går för långsamt, skyller på vikten

Dipsen finns mycket potential i, måste bara klura ut ett sätt att träna utan att axeln tar så mycket stryk. Rodden ser inte alls bra ut, kass teknik men tror det blir bättre med lite mer träning. Längre drag ska jag jobba på!
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah
Riktigt jäkla snyggt utförande!
|
Tack Niwah!