2011-10-27, 14:35
|
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av kwame
Hon blir inte smutsig, hon får gärna haft sex med flera personer utan att jag skulle brytt mig de minsta -om allt vart i ett förhållande. Jag tror själva tanken av att någon okänd vet "exakt" (fast de gör man ju ändå inte, eftersom de inte får se henne VERKLIGEN njuta osv och hur hon är) men hur hon känns, hur hon är i sängen, hennes stön och allt sånt utan att ha "förtjänat" det. Han - som inte respkterade henne, utan bara är ett one-night-stand vet exakt hur min flickvän är i sängen. Han kan säga till sina kompisar - hon där - låg jag med första gången jag träffade henne, eller efter en krogrunda. Känns bara skamset. Hon dög inte till något mer än så åt henne, fast till mig duger hon?
|
Ditt synsätt känns lite gulligt men samtidigt lite läskigt. Du tar på något sätt ansvar för hennes handlingar och sätter henne på en pedistal.
Det pratas ofta om att tjejer lever i fantasivärldar där dom vill vara prinsessor etc men du lever också i en fantasivärld på ett sätt.
Sen kan jag trösta dig att ju äldre man blir ju mer skiter man i vad andra tycker. Det är nästan det bästa med att bli äldre. Jag har inte tid att lägga ner energi på andras tyckande när dom inte betyder något för mig.
|
|
2011-10-27, 14:35
|
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Jag skulle inte se ner på en tjej för att hon legat runt, alls. Men ja, jag ser det inte som något lockande när det kommer till min flickvän. Massor vet att jag är tillsammans med tjejen som de flesta har legat med, hur smickrande är det?
|
Oerhört smickrande. Varför är det ett problem för dig?
Citat:
|
Har inga problem att dela sina privataste delar med okända människor.
|
Varför är det ett problem för dig? (hon tvingar inte dig att göra detsamma)
Citat:
|
Sen är jag av någon anledning svag för tjejer som är lite tillbakadragna, lugna och blyga. Sen föredrar jag söta tjejer framför snygga. Ingen aning varför. Tror jag gillar att tänka av att de är "sköra"? Kanske detta grundas i min sexsyn för föreställning av en blyg, tillbakdragen tjej är att hon inte ligger runt? Hmm, lär ligga i mitt undermedvetna isf, då jag som sagt bara dras till tjejer av den här typen.
|
OK, du har svårt för tjejer som står upp för sig själva med stark personlighet. Rädd för att de skall ta över i förhållandet, att du skall "tappa kontrollen" över situationen?
ÄNDRING: +1 på Cilia.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2011-10-27, 14:38
|
|
|
Collecting stars
Reg.datum: May 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
Sen kan jag trösta dig att ju äldre man blir ju mer skiter man i vad andra tycker. Det är nästan det bästa med att bli äldre. Jag har inte tid att lägga ner energi på andras tyckande när dom inte betyder något för mig.
|
Ursprungligen postat av Kaggsmurfen
en joggare på elitnivå
|
|
|
|
2011-10-27, 15:02
|
|
|
yeah right
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
|
+ 1 000 000 på det
samt att man inte längre bryr sig om om ens partner haft one-night-stands.. man inser att dom var väl inte kompatibla bara därför blev det inte mer eller så var det bara enkel kåthet... inget att hetsa upp sig över...
|
|
|
2011-10-27, 15:42
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2005
|
Nu kanske Kwame har lite extrema känslor inför det hela (om det ska påverka förhållandet), men grunden i de där tankarna är väl inte konstig? I så fall har jag mött flertalet konstiga människor i mina dagar...
Har man mer rätt att se ner på "lösaktigt" beteende om det inte finns någon dubbelmoral i det hela? (Dvs man själv har hållit sig borta från det beteendet.)
Edit: Det vill säga beteendet kanske inte stämmer överens med ens egen moral. Då skulle det såklart kunna påverka hur väl man passar ihop som personer.
Senast redigerad av tano den 2011-10-27 klockan 15:45.
|
|
|
2011-10-27, 15:46
|
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av tano
Nu kanske Kwame har lite extrema känslor inför det hela (om det ska påverka förhållandet), men grunden i de där tankarna är väl inte konstig? I så fall har jag mött flertalet konstiga människor i mina dagar...
Har man mer rätt att se ner på "lösaktigt" beteende om det inte finns någon dubbelmoral i det hela? (Dvs man själv har hållit sig borta från det beteendet.)
|
Bortom en viss mängd sexpartners skulle jag tolka det som att personen "tröstar" sig med sex, och då är det i sig ett problem, snarare än sexbiten.
|
|
|
2011-10-27, 15:47
|
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av tano
Edit: Det vill säga beteendet kanske inte stämmer överens med ens egen moral. Då skulle det såklart kunna påverka hur väl man passar ihop som personer.
|
Såklart.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2011-10-27, 16:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Oerhört smickrande. Varför är det ett problem för dig?
Varför är det ett problem för dig? (hon tvingar inte dig att göra detsamma)
OK, du har svårt för tjejer som står upp för sig själva med stark personlighet. Rädd för att de skall ta över i förhållandet, att du skall "tappa kontrollen" över situationen?
ÄNDRING: +1 på Cilia.
|
Jag vill inte att 100 andra personer ska veta hur min flickvän är i sängen. Det handlar inte om att jag är osäker på mig själv när det kommer till sex. Utan mer att ja, det är privat, alla andra runt omkring vill jag inte ska veta om det. Dela det med 10st ex hade jag inte haft något som helst problem med.
|
|
|
2011-10-27, 16:32
|
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Oerhört smickrande.
.
|
Varför skulle det vara smickrande? Låter mest som om du håller på och agerar djävulens advokat, mikael, tror inte du menar hälften av det du skriver.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2011-10-27, 17:02
|
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Jag vill inte att 100 andra personer ska veta hur min flickvän är i sängen. Det handlar inte om att jag är osäker på mig själv när det kommer till sex. Utan mer att ja, det är privat, alla andra runt omkring vill jag inte ska veta om det. Dela det med 10st ex hade jag inte haft något som helst problem med.
|
Det låter på dig som att det är regel snarare än undantag att tjejerna i din omgivning har varit med 10+ killar?
"Alla andra runt omkring vill jag inte ska veta om det." Jag antar att det varierar beroende på var man bor, men bor man i en någorlunda stor stad lär inte ens 100 ex vara ett problem, du kommer aldrig råka på dem. Dessutom, om du får reda på att tjejen haft 100 killar före dig, ber du henne visa bilder på dem också? Om inte, hur är det möjligt att folk i din omgivning vet hur din tjej är i bingen, du vet ju inte vilka det är?
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Varför skulle det vara smickrande? Låter mest som om du håller på och agerar djävulens advokat, mikael, tror inte du menar hälften av det du skriver.
|
Poängen är väl att det är en ickefråga huruvida det är smickrande eller ej, det spelar ingen roll.
|
|
|
2011-10-27, 17:24
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Det låter på dig som att det är regel snarare än undantag att tjejerna i din omgivning har varit med 10+ killar?
"Alla andra runt omkring vill jag inte ska veta om det." Jag antar att det varierar beroende på var man bor, men bor man i en någorlunda stor stad lär inte ens 100 ex vara ett problem, du kommer aldrig råka på dem. Dessutom, om du får reda på att tjejen haft 100 killar före dig, ber du henne visa bilder på dem också? Om inte, hur är det möjligt att folk i din omgivning vet hur din tjej är i bingen, du vet ju inte vilka det är?
Poängen är väl att det är en ickefråga huruvida det är smickrande eller ej, det spelar ingen roll.
|
Kan väl bero på att jag bor i en relativt liten stad och man vet direkt vilka som har "dåligt" rykte. Fast ja, jag dejtar oftast tjejer i den större staden utanför med runt 70 000. Men är väl delvis därför man fått det inprintat i hjärnan att ligga runt = dåligt, inget positivt.
|
|
|
2011-10-27, 17:27
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2009
|
Hur lång tid tar det innan ni är säkra på att ni har känslor för någon? Är förvånad över att jag inte känner något för tjejen jag träffar ännu, på pappret är hon perfekt...
|
|
|
2011-10-27, 17:27
|
|
|
Tunnis
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dakke
Hur lång tid tar det innan ni är säkra på att ni har känslor för någon? Är förvånad över att jag inte känner något för tjejen jag träffar ännu, på pappret är hon perfekt...
|
Papper är nog ganska sällan intressanta när det gäller känslor.
|
|
|
2011-10-27, 17:31
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis
Papper är nog ganska sällan intressanta när det gäller känslor.
|
Hur lång tid ger man det då?
|
|
|
2011-10-27, 17:35
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dakke
Hur lång tid ger man det då?
|
Så lång tid du tycker det är värt? Och iaf trivs att umgås med henne. Fast du får ju akta dig så du inte ger henne falska förhoppningar.
Personligen så tycker jag att några typer av känslor borde man få efter redan första gången man träffar någon, fast jag är ju ganska ung. Oftast blir det att man kanske kollar film, pratar och myser och intresset växer. Med vissa är det jättestort och andra litet eller inte någonting alls. Men de som jag fått starka känslor är de som de kommit snabbt för från första början.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:53.
|

|