2011-08-22, 17:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ungrim
Trevligt att råkas!
Det blev jämt mellan oss, dock var ju jag tjockare 
|
Trevligt att ses! Ja, det var fan jämnt på sina håll. Både runt 700-strecket och runt vårt eget.
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan J
Grattis Steve! Som du har utvecklats. Imponerande lyftning du visade upp idag.
|
Tack! Tack för stödet med bakom skynket.
Citat:
Ursprungligen postat av hugok
Grattis till en riktigt grym tävling!
|
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av thatkrillesshow
Skitbra tävling Steve! Grattis! Du är en mästare när det gäller att få till det på tävling. Där har jag mycket att lära 
|
Tack! Antingen det, eller så är jag för dålig på att ta i på träningen
Citat:
Ursprungligen postat av Mapa
Grattis till ett bra resultat! kul att träffas också
|
Tack! Ja det var det.
Citat:
Ursprungligen postat av Karlos
Efter att ha följt dig lite grann på förhand måste jag säga att du gjorde en av helgens mest imponerande insatser. Snyggt, stilrent, starkt... Riktigt bra lyftning!
Ses snart!
|
Tack så mycket! Ja vi ses kanske imorgon. Jag ska försöka leta upp dina (era) lyft när repriserna kommer upp, eftersom vi missade fredagens lyft.
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Mycket bra insats Steve! Du fick ut alla kilon du kunde den dagen. Och det är inte illa.
|
Tack! Nej, jag är oerhört tacksam att kunna pricka formen och samtidigt göra bra viktval (tycker varken 145 i bänken eller 280 i marken var så långt borta).
Citat:
Ursprungligen postat av Plin
|
Hahahaha! Hur i helvete kom den upp?
Tack för all hjälp! Även till Stefan såklart (både jr och sr) samt Stina. Barnpudret gjorde susen i mark.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2011-08-22, 18:23
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Även jag kollade på sändningen, och blev genuint glad och imponerad av din krutböj. Det ska du ta som en lite extra förtjänad komplimang, då det kommer från någon som inte precis ödslar med superlativen. Sjukt bra kämpat, Steve, verkligen!
Senast redigerad av Osten80 den 2011-08-22 klockan 18:25.
|
|
|
2011-08-22, 18:29
|
|
|
Fitnessfjolla
Reg.datum: Aug 2008
|
Jäkligt bra jobbat igår! Kul att se dig lyfta. Toktaggad och bra fart i lyften!!
Athletic Fitness: SM-Guld 2013, VM-silver 2013,VM-guld 2012, WC-guld 2012, NM-guld 2012, EM-silver 2012, VM-silver 2011, SM-guld 2011, SM-guld 2009, SM-silver 2008, SM-silver 2007. Klassisk SL: LagSM-Guld Kalmar AK 2013, SM-silver -83kg 2013, SM-brons -83kg 2012 och RM-guld -90kg 2010.
|
|
|
2011-08-22, 19:11
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Bra lyft Steve, jag tittade på webbsändningen, hejade och drack te och åt scones!
|
|
2011-08-22, 19:17
|
|
|
Bänkpress
Reg.datum: Dec 2005
|
Trevligt att träffas, och riktigt kul att se dig tävla. Jag tror nästan att du utkonkurrerade SaftuntKraft i applåder inför dina sista lyft, det var ett jäkla tryck iallafall
|
|
|
2011-08-22, 19:35
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2005
|
Grattis till en bra tävling!
Som jag sa innan marken, vilken form du fått till! Grymt lyft på 270, hur lång tid innan 300 bryts?
|
|
|
2011-08-22, 19:39
|
|
|
Böj i curlracket
Reg.datum: Jun 2009
|
Det är nog ett av dom häftigaste böjen jag sett, såg så omöjligt ut i mitten.
|
|
|
2011-08-22, 20:12
|
|
|
I can haz teabag?
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Din böj på 217,5 var den mest imponerande på hela tävlingen. Vilken kämparanda!
Postat via en mobil enhet
|
+1
Cafétjänstgöringen gjorde visst susen, vilken tävling!!
Grymt jobbat och kul att ses!
|
|
|
2011-08-22, 21:21
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
Jättekul att se dig lyfta, bra jobbat!
|
|
|
2011-08-22, 21:50
|
|
|
No teapot in the squat.
Reg.datum: Aug 2011
|
Riktigt roligt att se dig lyfta! Grattis till en strålande tävling!!!
Ursprungligen postat av Deceiver85
Helen ja? Ja, hon är lite egen
|
|
|
|
2011-08-22, 22:51
|
|
|
Baconanist
Reg.datum: Mar 2007
|
Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow."
|
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
|
|
|
2011-08-23, 14:12
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2011
|
imponerande böj! Riktigt bra Krigat!
|
|
|
2011-08-23, 20:05
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80
Även jag kollade på sändningen, och blev genuint glad och imponerad av din krutböj. Det ska du ta som en lite extra förtjänad komplimang, då det kommer från någon som inte precis ödslar med superlativen. Sjukt bra kämpat, Steve, verkligen!
|
Det gör jag faktiskt, och det värmer mer på det sättet.
Citat:
Ursprungligen postat av PepzAdept
Jäkligt bra jobbat igår! Kul att se dig lyfta. Toktaggad och bra fart i lyften!!
|
Tack Kristian. Jag blev väldigt taggad när jag insåg att jag var i form och tävlingen hölls på hemmaplan. Så jag brände så många proppar jag kunde.
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Bra lyft Steve, jag tittade på webbsändningen, hejade och drack te och åt scones!
|
Tack! Vad kul att du tittade.
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85
Trevligt att träffas, och riktigt kul att se dig tävla. Jag tror nästan att du utkonkurrerade SaftuntKraft i applåder inför dina sista lyft, det var ett jäkla tryck iallafall 
|
Det var kul att ses! Jo, jag hade ju dragit dit lite folk. 30 invites räknade jag till på facebook. Nu dök väl en tredjedel upp, men det blir en kedjereaktion. Jag märker själv hur lätt det är att tjoa och skrika när alla andra gör det med. Bara några startar det hela. Kommentatorn var ju riktigt schysst också och peppade upp stämningen vilket jag tycker han ska göra. Man ska ha fördel på hemmaplan i och med att man är med och hjälper till på tävlingen (om än inte lika mycket som de andra klubbmedlemmarna).
Citat:
Ursprungligen postat av tano
Grattis till en bra tävling!
Som jag sa innan marken, vilken form du fått till! Grymt lyft på 270, hur lång tid innan 300 bryts?
|
Tack! Jag vill ha 300 någon gång innan 2012 är över. Målet är att göra minst 670 och väga 105 kg under 2012.
Grattis till bronset (om jag minns rätt). Jag tyckte först jag kände igen dig när du frågade efter bastun, men du såg smalare ut än sist (J-SM 2009) så jag trodde bara det var någon som liknade dig.
Citat:
Ursprungligen postat av hugok
Det är nog ett av dom häftigaste böjen jag sett, såg så omöjligt ut i mitten.
|
Jag tycker först det ser ut som en sänkning, men det är en synvilla. Jag skulle ha förstått om någon domare satte rött där, eller ännu värre, om klovarna skulle ta vikten. Jag är så tacksam att inget av det där hann hända.
Citat:
Ursprungligen postat av sweetkarolina
+1
Cafétjänstgöringen gjorde visst susen, vilken tävling!!
Grymt jobbat och kul att ses!
|
Tack! Det var trevligt att träffas igen.
Citat:
Ursprungligen postat av KRILLE!
Jättekul att se dig lyfta, bra jobbat!
|
Tack Krille! Det var ett tag sen sist. Jag såg även att du hade med dig din vapendragare. Det hade varit kul att se vad Ivarsson går för klassiskt, nu när Turesson och Degerman satt ribban lite.
Citat:
Ursprungligen postat av HelenE
Riktigt roligt att se dig lyfta! Grattis till en strålande tävling!!!
|
Detsamma! Grattis till guldet Helen!
Citat:
Ursprungligen postat av tntballe
|
Haha! Jag lyckades undvika hamster face denna gång, och se mer Henke-Coan:sk ut under kämpalyftet (tänk ett böjrött ansikte med en liten mustasch, gärna med en hint av näsblod).
Jag har dock ingen aning varför jag blev skelögd...
Citat:
Ursprungligen postat av RIchIII
imponerande böj! Riktigt bra Krigat!
|
Tack! Jag ser att det är du som är Herr Kanon. Förvånansvärt stark i bänk trots armarna! Läser även att du är född -90. Du kommer ju kunna bli hur bra som helst.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
Senast redigerad av stevebc den 2011-08-23 klockan 20:06.
|
|
|
2011-08-23, 20:07
|
|
|
Registered User
|
Tisdag 23 augusti
Grundträning vecka 1 av 4.
Knäböj
150x5, 165x5, 160x2x5
Bänkpress
120x5, 115x4x5
Goodmornings
90x5x5
|
Citat:
|
|
|
|
2011-08-23, 20:07
|
|
|
Coming from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Reg.datum: May 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
Haha! Jag lyckades undvika hamster face denna gång, och se mer Henke-Coan:sk ut under kämpalyftet (tänk ett böjrött ansikte med en liten mustasch, gärna med en hint av näsblod).
|
Hamsterbacca!
Bäen på Gerda med Bertbert. Rasande trevlig, kunnig och hjälpsam typ. Passa på innan han tröttnar på att ge bort tips gratis!
|
Citat:
Ursprungligen postat av EMNO
Det var det Thåström sjöng om: Surabaya Berra varför är du så RAW...
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:42.
|

|