Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-08-12, 22:14   #128146
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis Visa inlägg
Bra

Ät en till så kanske dom kan brottas med varandra istället för med dig...? Eller så fyller du på med kesellan som skulle höra till nektarinen egentligen!

Ni mammor är konstiga som ska oroa er hela tiden.
Det blev några stekta äggvitor, och ett hörn fetaost. Min hylla i jobbets kyl: kesella, ost, ägg, skivad skinka + funlight. Bara att välja och vraka! (i skafferihyllan tonfisk - som legat orörd ett år typ - havregryn + proteinpulver). Det är skönt med fredagskvällar på jobbet, lätt att vara opti!

Håller med ang oroandet, vad ska det vara bra för??? På distans är värst, uff. Men nu lät han cool.

Är Vunnis cool?

Lellan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-08-12, 22:20   #128147
Vunnis
Tunnis

Vunniss avatar

Reg.datum: Apr 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Det blev några stekta äggvitor, och ett hörn fetaost. Min hylla i jobbets kyl: kesella, ost, ägg, skivad skinka + funlight. Bara att välja och vraka! (i skafferihyllan tonfisk - som legat orörd ett år typ - havregryn + proteinpulver). Det är skönt med fredagskvällar på jobbet, lätt att vara opti!

Håller med ang oroandet, vad ska det vara bra för??? På distans är värst, uff. Men nu lät han cool.

Är Vunnis cool?
Det var kanske inte det charmigaste och fredagsmysigaste kylskåpet/skafferiet jag hört talas om, men äter man sig mätt så verkar dagens proteinbehov täckas upp rätt bra i alla fall =p

Njä, det hjälper nog sällan.

Cool..? Beror på i vilket sammanhang.
Vunnis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-08-12, 22:20   #128148
Frantic
Registered User

Frantics avatar

Reg.datum: Mar 2004
Lellan! Hur är det att dejta när du har ett barn? Jag hänger på dejtingsiter ibland och de tjejer jag snackat med där som har barn säger att i princip alla killar som inte har egna barn sticker direkt när de får reda på att det finns ett barn med i bilden.

EDIT: Vunnis är cool.
Frantic är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-08-12, 22:35   #128149
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Citat:
Det var kanske inte det charmigaste och fredagsmysigaste kylskåpet/skafferiet jag hört talas om, men äter man sig mätt så verkar dagens proteinbehov täckas upp rätt bra i alla fall =p

Njä, det hjälper nog sällan.

Cool..? Beror på i vilket sammanhang.
Jepp, det gäller att bunkra upp! Vi får gratis frukt på jobbet nämligen, aj löööv frukt så jag brukar lägga en tidning över fatet för att inte behöva hakklapp.

Du är med största sannolikhet cool, bro..

Citat:
Ursprungligen postat av Frantic Visa inlägg
Lellan! Hur är det att dejta när du har ett barn? Jag hänger på dejtingsiter ibland och de tjejer jag snackat med där som har barn säger att i princip alla killar som inte har egna barn sticker direkt när de får reda på att det finns ett barn med i bilden.

EDIT: Vunnis är cool.
Jag är inte särskilt "dejtig", lär inte lära känna ngn ny på ngn månad och var väl över ett år sedan jag lärde känna ngn ny person öht. Händer det så händer det! Inget jag söker, definitivt inte nu iaf, men blir man kär är det ju trevligt.

Men har aldrig dejtat någon som inte vetat det från början, aldrig ens tänkt på att det kan ha ngn effekt, aldrig hört talas om att ngn inte velat dejta mig av den anledningen? Brukar iofs vara ngt av det första man kläcker ur sig om man (mot förmodan) skulle befinna sig på krogen: Kille: "har inte sett dig här förut?" "Nä, brukar inte gå ut särskilt ofta när jag är barnledig, är mer hemmakatt". Då inbillar jag mig iaf att om de drar så är det för att jag inte är ngn partybrutta.

På dejtingsidor klickar man ju i det, och tja, annars så.. tja, folk vet?

Dock har bara en dejt (efter ett halvår) träffat grabben ngn timme, det var ett par år sedan nu (separerade för 3½ år sedan). Mitt problem är snarare att jag inte vills ses så mkt, det blir lätt för intensivt för min smak. Det avskräcker nog mer än att jag är mamma isf. Har dejtat killar både med och utan barn, de som haft barn - där har jag inte velat träffa barnen. Tycker det är ngt man gör kanske efter ett år eller nåt.

Edit: Yep, think so.

Senast redigerad av Lellan den 2011-08-12 klockan 22:37.
Gammal 2011-08-12, 22:36   #128150
Nattljus
Ljuset i mörkret

Nattljuss avatar

Reg.datum: Oct 2008
uh, det var jättelänge sedan jag letade efter datordelar. jag har inget grepp om vad som är viktigt att tänka på. får läsa ikapp lite, känner jag
Gammal 2011-08-12, 22:37   #128151
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus Visa inlägg
nu blev jag sådär sugen på att möblera om igen

fast... det är jobbigt att bära möbler. tror jag lägger mig och tar en tupplur, så ser vi om det går över
Gammal 2011-08-12, 22:39   #128152
Vunnis
Tunnis

Vunniss avatar

Citat:
Jepp, det gäller att bunkra upp! Vi får gratis frukt på jobbet nämligen, aj löööv frukt så jag brukar lägga en tidning över fatet för att inte behöva hakklapp. :Vi rro :e m:

Du är med största sannolikhet cool, bro..

Hur vet man det?

Citat:
uh, det var jättelänge sedan jag letade efter datordelar. jag har inget grepp om vad som är viktigt att tänka på. får läsa ikapp lite, känner jag
Ska du bygga dator? =o
Gammal 2011-08-12, 22:40   #128153
hidden
Gömd

Reg.datum: Oct 2009
Tog nyss reda på hur många timmar jag kollat på tv-serier på datorn, dvs inte stand ups inräknade eller filmer. 177,4 timmar! Vilket är 7,4 dagar! Wow. Då har jag inte räknat med ALLA tv-serier jag sett. Räknade endast på dem jag hade på hårddisken just nu, men det har försvunnit en heeeeel del som jag sett. Gissar på att jag har totalt lagt ca 2,5-3,5v på att kolla på värdelösa tv-serier... Så dåligt. :P
Gammal 2011-08-12, 22:41   #128154
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av hidden Visa inlägg
Tog nyss reda på hur många timmar jag kollat på tv-serier på datorn, dvs inte stand ups inräknade eller filmer. 177,4 timmar! Vilket är 7,4 dagar! Wow. Då har jag inte räknat med ALLA tv-serier jag sett. Räknade endast på dem jag hade på hårddisken just nu, men det har försvunnit en heeeeel del som jag sett. Gissar på att jag har totalt lagt ca 2,5-3,5v på att kolla på värdelösa tv-serier... Så dåligt. :P
Det var inte så mycket. Enbart Simpsons motsvarar 7+ dygn.
Gammal 2011-08-12, 22:42   #128155
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Citat:

Hur vet man det?
Man bara vet.

Gammal 2011-08-12, 22:42   #128156
hidden
Gömd

Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J. Visa inlägg
Det var inte så mycket. Enbart Simpsons motsvarar 7+ dygn.
Juste, glömde bort simpsons... Då är det nog upp mot 4v total tid sittandes framför datorn kollandes på tv serier... fy! VAD GÖR JAG MED MITT LIV?
Gammal 2011-08-12, 22:42   #128157
Nattljus
Ljuset i mörkret

Nattljuss avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ska du bygga dator? =o
jag tror det räcker med ett nytt grafikkort till den gamla
Gammal 2011-08-12, 22:44   #128158
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Citat:
Juste, glömde bort simpsons... Då är det nog upp mot 4v total tid sittandes framför datorn kollandes på tv serier... fy! VAD GÖR JAG MED MITT LIV?
Tja, vad skulle du göra istället?
Gammal 2011-08-12, 22:46   #128159
Vunnis
Tunnis

Vunniss avatar

Citat:
Man bara vet.
Det... Hm. Det verkar så lätt för dig och Nattljus. Ni bara vet grejer, pang, tjoff.
Vill du vara cool med mig?

Citat:
Du tittar på serier!

Citat:
jag tror det räcker med ett nytt grafikkort till den gamla
För att odla grejer?
Gammal 2011-08-12, 22:46   #128160
hidden
Gömd

Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J. Visa inlägg
Tja, vad skulle du göra istället?
Om jag hade pluggat matte/lärt mig japanska istället så hade jag fyllt 177,4 timmar av dom där 10 000 timmarna det krävs att bemästra något. Om jag räknat med alla tvserier jag sett så borde det ligga på 400-500h till och med?
Varför gör man inte saker som är nyttigt undrar man!

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:00.