Ät en till så kanske dom kan brottas med varandra istället för med dig...? Eller så fyller du på med kesellan som skulle höra till nektarinen egentligen!
Ni mammor är konstiga som ska oroa er hela tiden.
Det blev några stekta äggvitor, och ett hörn fetaost. Min hylla i jobbets kyl: kesella, ost, ägg, skivad skinka + funlight. Bara att välja och vraka! (i skafferihyllan tonfisk - som legat orörd ett år typ - havregryn + proteinpulver). Det är skönt med fredagskvällar på jobbet, lätt att vara opti!
Håller med ang oroandet, vad ska det vara bra för??? På distans är värst, uff. Men nu lät han cool.
Det blev några stekta äggvitor, och ett hörn fetaost. Min hylla i jobbets kyl: kesella, ost, ägg, skivad skinka + funlight. Bara att välja och vraka! (i skafferihyllan tonfisk - som legat orörd ett år typ - havregryn + proteinpulver). Det är skönt med fredagskvällar på jobbet, lätt att vara opti!
Håller med ang oroandet, vad ska det vara bra för??? På distans är värst, uff. Men nu lät han cool.
Är Vunnis cool?
Det var kanske inte det charmigaste och fredagsmysigaste kylskåpet/skafferiet jag hört talas om, men äter man sig mätt så verkar dagens proteinbehov täckas upp rätt bra i alla fall =p
Lellan! Hur är det att dejta när du har ett barn? Jag hänger på dejtingsiter ibland och de tjejer jag snackat med där som har barn säger att i princip alla killar som inte har egna barn sticker direkt när de får reda på att det finns ett barn med i bilden.
Det var kanske inte det charmigaste och fredagsmysigaste kylskåpet/skafferiet jag hört talas om, men äter man sig mätt så verkar dagens proteinbehov täckas upp rätt bra i alla fall =p
Njä, det hjälper nog sällan.
Cool..? Beror på i vilket sammanhang.
Jepp, det gäller att bunkra upp! Vi får gratis frukt på jobbet nämligen, aj löööv frukt så jag brukar lägga en tidning över fatet för att inte behöva hakklapp.
Du är med största sannolikhet cool, bro..
Citat:
Ursprungligen postat av Frantic
Lellan! Hur är det att dejta när du har ett barn? Jag hänger på dejtingsiter ibland och de tjejer jag snackat med där som har barn säger att i princip alla killar som inte har egna barn sticker direkt när de får reda på att det finns ett barn med i bilden.
EDIT: Vunnis är cool.
Jag är inte särskilt "dejtig", lär inte lära känna ngn ny på ngn månad och var väl över ett år sedan jag lärde känna ngn ny person öht. Händer det så händer det! Inget jag söker, definitivt inte nu iaf, men blir man kär är det ju trevligt.
Men har aldrig dejtat någon som inte vetat det från början, aldrig ens tänkt på att det kan ha ngn effekt, aldrig hört talas om att ngn inte velat dejta mig av den anledningen? Brukar iofs vara ngt av det första man kläcker ur sig om man (mot förmodan) skulle befinna sig på krogen: Kille: "har inte sett dig här förut?" "Nä, brukar inte gå ut särskilt ofta när jag är barnledig, är mer hemmakatt". Då inbillar jag mig iaf att om de drar så är det för att jag inte är ngn partybrutta.
På dejtingsidor klickar man ju i det, och tja, annars så.. tja, folk vet?
Dock har bara en dejt (efter ett halvår) träffat grabben ngn timme, det var ett par år sedan nu (separerade för 3½ år sedan). Mitt problem är snarare att jag inte vills ses så mkt, det blir lätt för intensivt för min smak. Det avskräcker nog mer än att jag är mamma isf. Har dejtat killar både med och utan barn, de som haft barn - där har jag inte velat träffa barnen. Tycker det är ngt man gör kanske efter ett år eller nåt.
Jepp, det gäller att bunkra upp! Vi får gratis frukt på jobbet nämligen, aj löööv frukt så jag brukar lägga en tidning över fatet för att inte behöva hakklapp. :Vi rro :e m:
Du är med största sannolikhet cool, bro..
Hur vet man det?
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
uh, det var jättelänge sedan jag letade efter datordelar. jag har inget grepp om vad som är viktigt att tänka på. får läsa ikapp lite, känner jag
Tog nyss reda på hur många timmar jag kollat på tv-serier på datorn, dvs inte stand ups inräknade eller filmer. 177,4 timmar! Vilket är 7,4 dagar! Wow. Då har jag inte räknat med ALLA tv-serier jag sett. Räknade endast på dem jag hade på hårddisken just nu, men det har försvunnit en heeeeel del som jag sett. Gissar på att jag har totalt lagt ca 2,5-3,5v på att kolla på värdelösa tv-serier... Så dåligt. :P
Tog nyss reda på hur många timmar jag kollat på tv-serier på datorn, dvs inte stand ups inräknade eller filmer. 177,4 timmar! Vilket är 7,4 dagar! Wow. Då har jag inte räknat med ALLA tv-serier jag sett. Räknade endast på dem jag hade på hårddisken just nu, men det har försvunnit en heeeeel del som jag sett. Gissar på att jag har totalt lagt ca 2,5-3,5v på att kolla på värdelösa tv-serier... Så dåligt. :P
Det var inte så mycket. Enbart Simpsons motsvarar 7+ dygn.
Om jag hade pluggat matte/lärt mig japanska istället så hade jag fyllt 177,4 timmar av dom där 10 000 timmarna det krävs att bemästra något. Om jag räknat med alla tvserier jag sett så borde det ligga på 400-500h till och med?
Varför gör man inte saker som är nyttigt undrar man!