Tycker det är lite mobbing det där med att du skulle dundra och låta, finns ju dom av oss som dundrar ännu mer. Mig själv till exempel. jag stör ju isf mycket mer med mitt tjat och mina läten när jag peppar mig själv än vad du gör när du lägger tillbaks en böjstång i ställningen.
Men det är väl lite mer bekvämt att gnälla på en 18åring än en 32 åring. Finns det något sätt jag kan hjälpa dig i frågan, prata med någon eller så, så ställer jag upp. Jävla surpensionärer som skall gnälla och ha sig, dessutom sköter de ju sig inte så bra de heller med att lämna silverhantlar på golvet och inte plockar bort sina småskivor från ez-stången efter att de kört biceps, blir lite sur å dina vägnar nu.
Tycker det är lite mobbing det där med att du skulle dundra och låta, finns ju dom av oss som dundrar ännu mer. Mig själv till exempel. jag stör ju isf mycket mer med mitt tjat och mina läten när jag peppar mig själv än vad du gör när du lägger tillbaks en böjstång i ställningen.
Men det är väl lite mer bekvämt att gnälla på en 18åring än en 32 åring. Finns det något sätt jag kan hjälpa dig i frågan, prata med någon eller så, så ställer jag upp. Jävla surpensionärer som skall gnälla och ha sig, dessutom sköter de ju sig inte så bra de heller med att lämna silverhantlar på golvet och inte plockar bort sina småskivor från ez-stången efter att de kört biceps, blir lite sur å dina vägnar nu.
Kan du inte träna på Backaplan då? Du bor ju i Tuve, ingen större sträcka att ta sig.
Jao, det är ett av alternativen. Men då funkar inte kortet på skottskogsvallen om jag skulle vilja träna där lite ibland... Vi får se vart jag tar vägen när dom tröttnar helt på mig!
Benpress stången var upptagen, så jag tänkte att jag kunde värma upp i benpressen
80 10x1
100 5x1
120 5x1
140 3x1 och här nånstans började jag fundera på om det gick att pressa alla 200 kilosarna fulldjupt
160 2x1
170 1x1
180 1x1
190 1x1 här märkte jag att "njäe, inte än"
Böj
50 5x1
80 5x1
100 3x1
120 2x1
140 1x1 B
155 1x1 B
162.5 1xF B Tror jag respekterar 160+ för mycket >.< Mer hat, mindre tänk.
Träningskompisen som passade tycker att jag går för djupt; det tycker inte jag. Bara för att det är maxtungt ska man väl inte tumma på djupet? =o
Floorpress
50 10x1
80 8x1
120 4x2
Bänk
120 2x1
122.5 1x1
125 1x2 med fingerpass. Är 2.5 kg så mycket? =s
flyes i cc
25 8x1
.... och sen kom jag på att det fanns mer böj att göra.
jag ska fan ta och styra upp detta, Alla ska ha rätt att dundra på gymmet
På tal om det så var samma träningskompis som tyckte att jag böjde för djupt ute i receptionen och skojade med personalen och sa att jag dundrade igen, personalen kom seriöst in och var arg... n I loled.
Min adept frågade förresten varför inte jag skaffade sånnadär snygga rutor på magen som han och pekade.
"han" i det här fallet har gått upp typ 10 kg på 6 veckor och har inte så mycket till rutor kvar >.<
Tack.
Min adept frågade förresten varför inte jag skaffade sånnadär snygga rutor på magen som han och pekade.
"han" i det här fallet har gått upp typ 10 kg på 6 veckor och har inte så mycket till rutor kvar >.<
Tack.
*grinar lite och slutar äta*
Skaffar du, skaffar jag
Men jag blir ju svaaaaaaag! Helvete. Bänkresultatet i form av 1RM sjunker ju mer än fettkilosarna när jag går ner i vikt. Så jävla misslyckat, men nog vore det kul att faktiskt kunna peka på sig och tycka att det ser vettigt ut. Borde väl i så fall börja relativt snart igen... tråkigt att försöka gå ner i vikt sommartid; inte just för att man ska göra massa kul grejer, utan för att det är så jävla varmt att man bara vill krypa in i ett hål och försvinna. Matlusten försvinner i och för sig när det är så varmt. Hm. Klurigt! Vad tycker kroppen om att lyfta maxtungt 6 dagar i veckan och leka på kcalminus i längden egentligen?
Här är tyngsta setet frontböj också, hur intressant nu det är. Djupet är nog helt okej, fast för att komma så djupt får jag ju ha en rätt bred fotposition och rätt utvinklade fossingar, tråkigt. Kan nog tänka mig att jag ställer mig så för att jag är som starkast där också, böjer ju så.
Tåviftandet har jag klurat på lite, jag tror att det är för att lägga tyngdpunkten så långt bak som möjligt och precis i början kanske för att rätta till fotpositionen ^^,
Fortfarande antydan till höftrotation va? =/
Ser ut som en bra frontböj i mina ögon. Det blir ju alltid lite knöligt när man lastar på mycket vikt. Tåviftandet spelar nog ingen roll, vikten ska ju ändå ligga bak på foten. Ryggen ser rak ut även om du inte klarar att hålla ryggen helt upprätt men vem fixar det?
Snygg är du redan så nu gäller det bara att bli stark (are)
Nu var jag väl snäll Såg att du AW ade lite i blabla.