Kallingar med icke-störande-och-skavande-sömmar annars försöka gå lite bredare. Har även jag det här problemet ibland, men sedan går jag ganska smalt också. Oftast brukar jag bara bita ihop och tänka på någonting annat så försvinner det.
Vi får helt enkelt få gymen att börja köpa in hästar så att man kan ta och träna sig lite hjulbent! Lite coola cowboyhattar och pickadoller skulle vara pricken över i:et. Skulle bli rena rama -vila västern-....ha...ha...
On topic: Kanske försöka gå lite bredare kan ju fungera, man kanske går smalare än vad man egentligen bör?
Jag får ofta eksem och skavsår mellan benen, särskilt om jag går mycket (t ex turistar i en storstad). Hydrokortison samt att man torkar tårarna är min lösning.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Jag fick jävulska skavsår när jag fjällvandrade och på mitt jobb. I vanliga fall brukar jag köra den stilen med lite tajtare byxor och ha dem lite högre upp så att jeansen är mellan så att säga så att det inte tar på huden. Hade någon salva när jag var i fjällen.