2010-09-27, 21:16
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2009
|
en kille som körde stångcurl i smithen
|
|
|
2010-09-27, 21:16
|
|
|
Raidar MC
Reg.datum: Sep 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Birkharju
en kille som körde stångcurl i smithen
|
Går det ens? Man lär ju behöva gå fram och tillbaka för att lyckas med det.
ragga brudar e skoj, kanke inte om man e bög, men om man gilar brudar som du o jag e det skoj hhehe
|
Min träningsjournal! <------------------------- is da shizznit!
|
|
|
2010-09-27, 21:19
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2009
|
det var inget nära bicepscurls men jag misstänker att det var det han försökte få till
|
|
|
2010-09-27, 21:19
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Tjej som onanerat i bastun. Det jag kom på på rak arm.
|
For real? detaljer
Ursprungligen postat av Kwon
Hur kommer det sig att en Nekrofil hittar sin väg till Kolozzeum?
|
|
|
|
2010-09-27, 21:22
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
En gigantisk kille som använde Jack Daniels som träningsdryck under passet, körde enarms tricepsextension med 52-kiloshantlarna och drog skrönor om sin tid som pärldykare i söderhavet, CIA-agent och countrystjärna, uppenbarligen själv fullt övertygad om sanningen i det han berättade. En legend på KAC Gym här i Norrtälje.
|
Det råkar inte vara samma snubbe som blev avstängd från friskis (och möjligtvis från badhuset om mitt minne inte sviker mig)?
Svartfärgat hår och mytoman utom denna värld?
Snubben jag snackar om berättade om sin tid som soldat i ett elitförband inom vilket alla gruppmedlemmar hade över IQ 180 och som agerade i Colombia. Han berättade med stor glädje om någonting som han kallade för Colombiansk massage, vilket innebär att man får en motorsåg uppkörd i baken
|
|
2010-09-27, 21:28
|
|
|
El grande salami
Reg.datum: Jul 2006
|
Tillhör kanske det som irriterar mig på gymmet tråden. Techno-jefla-dunket på högsta nivån och räkor som skriker när de tränar som om det vore nån Ronny Kålman film.
|
|
|
2010-09-27, 21:35
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Sami: Får ni spela techno på erat gym?! LYX! Vi spelar bara EN ENDA skiva med ASDRYG svettig rökig nersupen gammal 80-tals-iron-maiden-cp-rock på. Jag SPYR på skiten!
Och vi har också några små grabbar som skriker som vilddjur, underhållande och löjligt
|
2010-09-27, 21:40
|
|
|
Registered BAWS!
Reg.datum: Oct 2009
|
Allvarligt, irriterar ni er på yngre som skriker?
|
|
|
2010-09-27, 21:44
|
|
|
Raidar MC
Reg.datum: Sep 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Crocker
Allvarligt, irriterar ni er på yngre som skriker?
|
Jag tycker det är nice när någon annan än jag tar i så att de måste frusta/skrika och så saliven sprutar.
ragga brudar e skoj, kanke inte om man e bög, men om man gilar brudar som du o jag e det skoj hhehe
|
Min träningsjournal! <------------------------- is da shizznit!
|
|
|
2010-09-27, 21:48
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Apr 2008
|
Två började bråka, en kille sula hantel i huvudet på den andra som träna tung bänkpress, polisen äger gymmet.
|
|
|
2010-09-27, 21:48
|
|
|
El grande salami
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Onigiri
Sami: Får ni spela techno på erat gym?! LYX! Vi spelar bara EN ENDA skiva med ASDRYG svettig rökig nersupen gammal 80-tals-iron-maiden-cp-rock på. Jag SPYR på skiten!
Och vi har också några små grabbar som skriker som vilddjur, underhållande och löjligt 
|
Det är väl när jag har mina lag där nere, nybörjare i gymmet, grupper om 15-20 ungdomar det är mest irriterande med massa oljud. Utrymmet är så litet också.
|
|
|
2010-09-27, 21:50
|
|
|
Ordvitz mon frère
Reg.datum: Oct 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Onigiri
|
Köp en kam och använd den!
|
|
|
2010-09-27, 21:56
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriiik
Körde bicepscurl i knäböj/allövningsgrejen och hade en kille som körde chins mellan.
Kör mina set och tackar för att jag fick köra mellan, då säger han med vad han tror är sexig röst: Va de skönt eller?
HAHA lagom paff jag blev, ja skakade på huvet och rörde mig bortåt.
|
haha
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
En gigantisk kille som använde Jack Daniels som träningsdryck under passet, körde enarms tricepsextension med 52-kiloshantlarna och drog skrönor om sin tid som pärldykare i söderhavet, CIA-agent och countrystjärna, uppenbarligen själv fullt övertygad om sanningen i det han berättade. En legend på KAC Gym här i Norrtälje.
|
En bra sketch.
|
|
|
2010-09-27, 21:56
|
|
|
Fluortanten
Reg.datum: Jan 2003
|
På SATS gym med uttalad gayprofil verkar det hända ett och annat enligt kompis som jobbat där. Stånd i omklädningsrummet hör inte till ovanligheterna. Sveriges enda spinninginstruktör med dräglig musik kör där så jag har varit där ett par gånger och bla blivit inviterad till bastun genom ett diskret knackade på rutan och ett lockande finger när jag var i duschrummet bredvid.
|
2010-09-27, 21:58
|
|
|
Fluortanten
Reg.datum: Jan 2003
|
Kommit på en kille med att äta kattmat i omkl.rummet efter passet. Oklart om det var Pussi men det luktade helvete och han verkade skamsen när jag frågade.
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:42.
|

|