bah, vene. Hästen är inte klad hest, jag sover asdåligt vilket gör mig ett vrak på jobbet, jag har inte tränat sen i torsdags och mår inte alls bra av det varken psykiskt eller fysiskt. Generellt wäwäwä, typ.
__________________ I'm not clumsy. The floor just hates me, the tables and chairs are bullies, and the walls get in my way.
Hästen skulle väl till fabbro djurdåktår snart så den skulle bli klad hest snart?
Ang. dig så ska du träna imorron! Så du kan sova på natten och vara glad på jobbet
bah, vene. Hästen är inte klad hest, jag sover asdåligt vilket gör mig ett vrak på jobbet, jag har inte tränat sen i torsdags och mår inte alls bra av det varken psykiskt eller fysiskt. Generellt wäwäwä, typ.
Du har väl lärt dig vad som är det generella botemedlet mot typ allt: ligg mer!
Du har väl lärt dig vad som är det generella botemedlet mot typ allt: ligg mer!
Jag tycker du börjar låta som en repig skiva Noddish. Jag ska börja med det helt crazy konceptet mer än 3 timmars sömn, det kanske förbättrar humöret tills imorgon. Nightynight boys and girls.
__________________ I'm not clumsy. The floor just hates me, the tables and chairs are bullies, and the walls get in my way.
Sov så gott Wao! O glöm inte att träna imorron så du kan sova på natten så du blir glad så jobbarkompisarna blir glada så dom hurrar för hästen så den också blir glad så du blir ännu gladare så jag får krama din rumpa också när jag kommer till Uppsala!
Är det bara för mig Facebook ser konstigt ut? Jag är tydligen inte online, även fast jag är det, och jag får inte upp "Friends online" eller chattlistan.