Du har verkligen växt nått enormt under dem åren man sett dig här, kul o se någon som lyckas...
Tack Prövar så gott ja kan,ser inte så stor skillnad själv,men har bättre form på samma vikt som förr,så måste ju göra nått rätt
Inte allt för ofta ja träffar nån i min storlek o ålder som är ren(tar bola). Kul att du kollar in o peppar,det behövs
-----------------------------__---------
Frukost1: 50gvassle
Frukost2: 50g vassle,50 g havregryn,50g rapsolja
Före träning: 25g PWO,30g kolhydratspulver,400mg koffein, 3kreatintabletter
Beer....my only weakness. My akillesheal if you will.
Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Lepras
Tack Prövar så gott ja kan,ser inte så stor skillnad själv,men har bättre form på samma vikt som förr,så måste ju göra nått rätt
Inte allt för ofta ja träffar nån i min storlek o ålder som är ren(tar bola). Kul att du kollar in o peppar,det behövs
-----------------------------__---------
Frukost1: 50gvassle
Frukost2: 50g vassle,50 g havregryn,50g rapsolja
Före träning: 25g PWO,30g kolhydratspulver,400mg koffein, 3kreatintabletter
GROOOFV!!!
Vadå kanske slänger upp filmerna? UPP!!! Du har sjuka axlar Leo och 10x80.. ja den dagen jag gör det. DÅ lovar jag att jag ska skriva här i din journal.. (typ 2020 om du har kvar journalen då?) OBS: Jag vill också ha ett eget gym, som raQblad!
GROOOFV!!!
Vadå kanske slänger upp filmerna? UPP!!! Du har sjuka axlar Leo och 10x80.. ja den dagen jag gör det. DÅ lovar jag att jag ska skriva här i din journal.. (typ 2020 om du har kvar journalen då?) OBS: Jag vill också ha ett eget gym, som raQblad!
Japp-10x80 blev ja sjukt nöjd med---resten av gymmet var mindre nöjda över mitt vrålande
Raqblad ska sälja gymmet-ge ett bud!