Maffigt pass! Slänger man in lite olika 5x5 så sticker tiden fort iväg på gymet. Såg att du slog mig på greppet med. Det är ganska häftigt vilken klar gräns det är på vad man klarar och inte. Bra form på bilden med. Du har verkligen anlag för att lägga på dig massa och skadan ser inte ut att ha hämmat mycket detta året ändå. Kötta på!
Maffigt pass! Slänger man in lite olika 5x5 så sticker tiden fort iväg på gymet. Såg att du slog mig på greppet med. Det är ganska häftigt vilken klar gräns det är på vad man klarar och inte. Bra form på bilden med. Du har verkligen anlag för att lägga på dig massa och skadan ser inte ut att ha hämmat mycket detta året ändå. Kötta på!
Tack! Ja, det tar verkligen mer tid än vad man tror när man kör så!
Eller hur, det är verkligen natt och dag, från lätt till omöjligt. Ska testa om en månad igen och se om det blivit bättre.
Tack ska du ha! Ja, massa lägger jag på mig oerhört lätt, tyvärr både fett och muskler. Hade varit trevligt med enbart det senare! Kul att höra att du tycker det! Men hur är det sen när axeln är bra, har jag "nybörjar ökningar" att hämta där då i och med att jag inte tränat axeln, eller är perioden med "nybörjar ökningar" förbi?
Knäböj
10x20@50kg
10x10@80kg
1x3@125
5x5@110kg
1x7@110kg
1x4@110kg
1x3@110kg Film, ville se hur tekniken såg ut när jag är så trött
2x6@80kg
Liggande Lårcurl
5x5@max mag
3x5@35kg ett ben
Djupa utfall med skivstång
3x5@60kg
Sittande Benspark
5x5@95kg max mag
Sittande benspark ett ben, supersettat med nedanstående övning
5x5@40kg
Sittande Benspark
5x3@95kg max mag
Mage
CC
3x5@45kg
Dragonflags variant
3xfailure
Fy f*n vad död jag är nu. Jag ringde en vän som fick komma och hämta mig på gymmet, för jag kunde inte gå hem. Då har man tagit i!
Skippade högre vikter i böjen för att ta tag i min teknik, siktade på att flytta ned stången lite på ryggen, för att då lättare få in höften under stången. Samt att hålla ut knäna och försöka hitta en bra rytm i lyften. Det gick sådär, men jobbigt var det
Här var jag bra trött Ser ut som om jag har stången för högt upp.
Har ganska rejäl träningsverk idag, får nog ta och börja stretcha efter passen Nu ska jag snart ut på en långpromenad och se ifall jag kan gå bort lite av stelheten.
krabban är lätt en av de poserna som är svårast att få till bra om man inte har mycket massa men du klara det
Stången var nog lite högt uppe ja. Försök också att när du lyft av stången att försöka lära sig ta 2 eller kanske 3 steg för att vara i start position. Slösar inte lika mycket energi då.
krabban är lätt en av de poserna som är svårast att få till bra om man inte har mycket massa men du klara det
Stången var nog lite högt uppe ja. Försök också att när du lyft av stången att försöka lära sig ta 2 eller kanske 3 steg för att vara i start position. Slösar inte lika mycket energi då.
Tack så mkt!
Will do, känns lite obehagligt att bara gå ut och böja, men jag antar att det är en vanesak. Och precis som du skriver så är det slöseri med kraft, så det ska jag lära mig! Tack för tipset!
Distans: 4km
Tid: 24min
Snitt per km: 6min
Kommentar: Kändes ganska tungt framför allt pga kraftig träningsverk i benen, men tiden är ändå ganska långt ifrån max. Skulle tro att max i dagsläget ligger strax under 20 min på den distansen.
Nu ska jag äta cheeseburgare och se på Sverige-Kanada i hockey.