2010-05-07, 22:05
|
|
Kött fii faan
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Böj på 190 är ju helt skevt, en decimeter bristande djup eller ej. Grymt gjort!
|
Haha, ja det är en del. Jag undrade sj vad f*n jag höll på med när jag lyfta av vikten  Men jag kan säga som så att det är låååångt borta innan jag kan ta den vikten med godkänt djup. Hade jag gått en centimeter djupare hade benen vikit sig
|
|
|
2010-05-09, 13:49
|
|
Transformation in progress
Reg.datum: Apr 2008
|
Starkt rygg och benpass! Ser väldigt bra ut
|
|
|
2010-05-09, 13:59
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Ett ens lyfta ut 190kg torde vara mer eller mindre omöjligt för majoriteten av av gymmanden, inklusive mig själv.  satana vad starkt!.
Ang. bilden tycker jag det ser helt OK ut på 94kg, det är trots allt en hel del vikt, (medelsvensson ligger nog på samma BF med sisådär 15kg mindre i fettfri massa tippar jag på) - tror 85 kommer bli en riktigt fin sommarform, absolut.
Senast redigerad av kalajset den 2010-05-09 klockan 14:02.
|
|
|
2010-05-09, 14:18
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Dude! 190kg WTF? Grymt att bara lyfta ut den vikten.
|
|
|
2010-05-09, 19:22
|
|
Kött fii faan
|
Citat:
Ursprungligen postat av Detective
Starkt rygg och benpass! Ser väldigt bra ut
|
Tackar!
Citat:
Ursprungligen postat av kalajset
Ett ens lyfta ut 190kg torde vara mer eller mindre omöjligt för majoriteten av av gymmanden, inklusive mig själv.  satana vad starkt!.
Ang. bilden tycker jag det ser helt OK ut på 94kg, det är trots allt en hel del vikt, (medelsvensson ligger nog på samma BF med sisådär 15kg mindre i fettfri massa tippar jag på) - tror 85 kommer bli en riktigt fin sommarform, absolut.
|
Tack så mkt Kalajset! Jag tror nog att du skulle klara det ganska så fort om du vill. Du är ju stark, bara köra lågrepps ett tag! Blir ju lite stolt över mig själv när du skriver så!
Jag hoppas du har rätt! Planen är ju som sagt att skala av 14 kg till, och sedan börja äta kolhydrater för att landa på en slutvikt på ca 85.
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Dude! 190kg WTF? Grymt att bara lyfta ut den vikten.
|
Hehe, tack ska du ha! Måste ju börja känna på lite högre vikter om jag ska ta 200 innan året är slut
|
|
|
2010-05-09, 19:26
|
|
Busunge
Reg.datum: Aug 2008
|
Härligt att se att du törs prova tuuunga vikter iaf. Det är sånt som krävs för att komma nånstans. Bra jobbat!
Gör dig inte dummare än jag ser ut.
|
|
|
|
2010-05-09, 19:53
|
|
Sponsored by Soros
Reg.datum: Jul 2009
|
Fyyyyyyyy fan vad grymma knäböjar!
|
|
|
2010-05-10, 01:03
|
|
Kött fii faan
|
Citat:
Ursprungligen postat av feyin
Härligt att se att du törs prova tuuunga vikter iaf. Det är sånt som krävs för att komma nånstans. Bra jobbat!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria
Fyyyyyyyy fan vad grymma knäböjar! 
|
Tackar grabbar!
|
|
|
2010-05-10, 09:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2009
|
AAAAAAAH! Vilka jävla böj! HÄRLIGT AV DIG!
|
|
|
2010-05-10, 09:36
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av powderdog
Denna brist på disciplin började redan i morse, vaknade runt kl 06:30 av att jag var djävligt hungrig, gick till köket och roidade i kylskåpet. Tryckte i mig 400g rökt bog, en munk, en chokladboll, en dammsugare, och en halv liter mjölk. Sedan gick jag och lade mig igen, och nu ska det käkas tacos 
|
 va fan, inte konstigt att du hade tryck i böjen!
|
2010-05-10, 10:10
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2009
|
Relativt ny här, hållt på seriöst med träningen sedan januari (innan det sporadiskt i något år och många år av tennisträning), men fan vad din journal ger mig inspiration. Föllt den anonymt under en tid och måste säga att jag varje gång klickar mig in för att läsa något nytt ger mig pump att ta mig till gymmet.
Nä nu ska jag köra en vilodag efter helgens två pass och köra ett grymt bicepspass på tisdag
|
|
|
2010-05-10, 10:58
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
men helvete vilken benstyrka du har... impressive!
|
|
|
2010-05-10, 19:26
|
|
Kött fii faan
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tompisch
AAAAAAAH! Vilka jävla böj! HÄRLIGT AV DIG!
|
Haha, thx m8!
Citat:
Ursprungligen postat av Numse
 va fan, inte konstigt att du hade tryck i böjen!
|
Hahaha, där har vi tricket! Bara att upprepa det på onsdag och sätta pb i bänken!
Citat:
Ursprungligen postat av frejansson
Relativt ny här, hållt på seriöst med träningen sedan januari (innan det sporadiskt i något år och många år av tennisträning), men fan vad din journal ger mig inspiration. Föllt den anonymt under en tid och måste säga att jag varje gång klickar mig in för att läsa något nytt ger mig pump att ta mig till gymmet.
Nä nu ska jag köra en vilodag efter helgens två pass och köra ett grymt bicepspass på tisdag 
|
Oj vad roligt att höra, verkligen kul att du blir inspirerad! Har du någon egen journal?
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
men helvete vilken benstyrka du har... impressive!
|
Tackar! Har ju sagt att jag ska ta 200 i böj i år, så nu är det dags att ta mig i kragen vad gäller benträningen! På tal om imponerande så såg jag din före och efter bild-dubbla storleken nu ju, riktigt bra jobbat!
|
|
|
2010-05-10, 20:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av powderdog
Oj vad roligt att höra, verkligen kul att du blir inspirerad! Har du någon egen journal?
|
Nej men börjar följa fler och fler, vem vet.. Man kanske skulle ta sig i kragen och börja starta en. Tycker det är sån grym stämning i alla journaler oavsett om det är någon som är nybörjare eller proffs. Jäkla skönt pepp! Jag har dåligt med kamrater som förstår ens intresse så vore soft med ytterligare en motivationshöjare, jag ska fundera på saken!
|
|
|
2010-05-10, 20:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av frejansson
Nej men börjar följa fler och fler, vem vet.. Man kanske skulle ta sig i kragen och börja starta en. Tycker det är sån grym stämning i alla journaler oavsett om det är någon som är nybörjare eller proffs. Jäkla skönt pepp! Jag har dåligt med kamrater som förstår ens intresse så vore soft med ytterligare en motivationshöjare, jag ska fundera på saken!
|
Lägger mig i lite =D
Starta och skriv en egen journal! Inte alltid det blir fullt ös med folk som kommenterar dig, men ju mer du kommer in i det och du gör det intressant ju mer folk kommer vilja stötta dig.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:37.
|

|