Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Svettiga mål! Håller tummarna för att du lyckas nå dem. Marken och bänken tvivlar jag inte alls på heller, de grejar du lätt. Böjen blir en utmaning som heter duga. 
|
Ja, vi får se hur det går! Men jag ska göra allt i min makt för att fixa det!
Citat:
Ursprungligen postat av Jontez
Haha fan vad saftigt med 200 i böj, hoppas du klarar det! Du borde ju kunna höja bänk-målet än del väl, tar du inte 100 nu?
|
Hehe, ja det är en del. Jag har som max tagit 95kg i bänken. I dagsläget kanske jag klarar 85kg.
Citat:
Ursprungligen postat av Jontez
wtf 200g rage... det är ju fan tokmycket. Jag fick andningssvårigheter när jag tog 30g i fredags :P kör på 20g annars
|
Det är en hel del. Men jag är väldigt motstånds kraftig, så får dosera mer än normalt oavsett vad jag äter/dricker för att få önskad effekt.
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Måste väl vara ett skrivfel? 200 gram är ju 6-7 ggr normal dos som innehåller runt 230 mg koffein. Multiplicera 230 mg koffein med 6-7 och det blir förstås inte dödligt, men antagligen föga hälsosamt.
EDIT: Läste originalinlägget nu och det var nog korrekt ändå. 
|
Ja, märkte inte av något annat än kraftiga stickningar av beta alaninet. Kändes som allergi. Egentligen så trodde jag inte att jag skulle få någon effekt av det när jag köpte det. köpte det mest pga av att det var: tri creatine malate i och arginine för pumpen.
Men ni som använt rage ett tag, vilken version tycker ni är bäst? Jag tycker att den äldsta rage som enbart heter rage har det bästa innehållet.