2010-02-18, 23:22
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Usch vilken hemsk dag  Fy fan vad bra jobbat att komma iväg till gymet efter allt det där. Helvete va bra!
|
Jo, nu efteråt så vet jag inte om jag har rensat hjärnan direkt, känner mig fortfarande förstörd.. men skönt som fan att lägga sig i sängen o känna sig trött fysiskt, det betyder enormt mkt för en god natts sömn.
|
|
|
2010-02-18, 23:44
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Mäktigt att du orkade med att gymma  Ny dag imorn! Fredagar kan ju aldrig gå fel heller
Mycket tråkigt för din vän och hennes dotter. Att ens lägenhet brinner ner är nog en av mina värsta mardrömmar.
|
2010-02-19, 00:24
|
|
|
Jag kan en rolig historia.....
Reg.datum: Apr 2005
|
Härligt när man kan rensa skallen genom att gå till gymmet. Mer anabolt i slutändan än att skalla en tegelvägg (vet den känslan). Själv kör jag med spikmatta förutom träningen.
|
|
|
|
2010-02-19, 00:27
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2007
|
Tja du, ibland kan man vara glad att man är en arbetslös yngling! hrmm, living pro bodybuilder lifestyle mena jag..
|
|
|
2010-02-19, 07:23
|
|
|
Stark
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av tsp
living pro bodybuilder lifestyle mena jag..
|
+1 (fast jag "går" i skolan, still pro baddybuilder)
|
|
|
2010-02-19, 07:57
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Jobbigt med allting.  Hoppas att det löser sig!
Angående sumomarken, så testa att köra med magnesium om du har det. Det underlättar enormt. Sen kan du alltid greppa om efter varje repetition, så fingrarna inte glider.
|
|
2010-02-19, 08:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2009
|
Fyller i lite kring sumomark, håll på det räfflade, du kommer aldrig att klara greppet om du håller på det glatta när det blir tyngre. Handlar bara om vana och gör ingen skillnad i styrka om du håller lite bredare. Håller med Scratch om att när du kör sumomark ska du ta nytt grepp efter varje repetition. Res dig upp till startposition, ta ny luft, spänn magen och gå ner och lyft upp skiten igen.
|
|
|
2010-02-19, 16:43
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Numse
Mäktigt att du orkade med att gymma  Ny dag imorn! Fredagar kan ju aldrig gå fel heller
Mycket tråkigt för din vän och hennes dotter. Att ens lägenhet brinner ner är nog en av mina värsta mardrömmar.
|
hehe jo och det var riktigt, riktigt skönt efteråt... bra o köra slut på kroppen o inte bara knoppen.
Håller med det där om lägenheten o brand. Kan fan inte vara en rolig upplevelse...
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus
Härligt när man kan rensa skallen genom att gå till gymmet. Mer anabolt i slutändan än att skalla en tegelvägg (vet den känslan). Själv kör jag med spikmatta förutom träningen.
|
Haha, ja, helt klart. Man får dock en snabbare effekt av tegelväggen :P
Spikmatta har jag funderat på, men jag har inte hakat på trenden ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av tsp
Tja du, ibland kan man vara glad att man är en arbetslös yngling! hrmm, living pro bodybuilder lifestyle mena jag..
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
+1 (fast jag "går" i skolan, still pro baddybuilder)
|
lol, ja utan tvekan... fan ni har ju guldläge, både unga (bra testoproduktion) och tid/möjlighet att träna... kör hårt för tusan, bättre möjligheter än så får ni inte!!
|
|
|
2010-02-19, 16:46
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Jobbigt med allting.  Hoppas att det löser sig!
Angående sumomarken, så testa att köra med magnesium om du har det. Det underlättar enormt. Sen kan du alltid greppa om efter varje repetition, så fingrarna inte glider.
|
Joro, allt ordnar sig förr eller senare. 
Ska fara o köpa magnesium, men det är nog ändå svårt med en helt glättad stång. Jag greppar alltid om vid varje rep utom på lättare vikter.
Citat:
Ursprungligen postat av EMNO
Fyller i lite kring sumomark, håll på det räfflade, du kommer aldrig att klara greppet om du håller på det glatta när det blir tyngre. Handlar bara om vana och gör ingen skillnad i styrka om du håller lite bredare. Håller med Scratch om att när du kör sumomark ska du ta nytt grepp efter varje repetition. Res dig upp till startposition, ta ny luft, spänn magen och gå ner och lyft upp skiten igen.
|
Får nog köpa nya byxor för marklyft, för vid bredare grepp så skrapar jag armarna efter insidan på benen.. o det blir inte mkt skinn kvar på armarna kan jag säga.  .. jag kan nämligen inte bresa mer än till "ringarna" på stången, asså jag kan peka tårna mot ringarna. Ställer jag mig i bredare stans så lovar jag att mina ljumskar blir tusenbitarspussel. :P
Däremot kör jag alltid nya grepp, tar in luft, samlar bålstabilitet och framför allt ser till att bli flyförbannad före varje rep.
|
|
|
2010-02-19, 18:40
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Invägning imorgon bitti igen och jag tjuvvägde mig redan imorse. 2,5 hg över mitt delmål för veckan, men jag tror jag flippar!!!!!!11
Fattar ärligt inte, jag ligger rejält på kcalminus och ändå har viktraset bara tokstannat. Ligger ffs på mer runt -1000 kcal/dag än -500, alltså mer offensivt än vad jag hade planerat från början - ändå så står skiten bara still. Garf garf.
Asså det blir fan katrinplommon ikväll, jag SKA klara veckans delmål, ffs 
Fan vad jag hatar att inte klara mina mål, biggest loser in myself osv.
|
|
|
2010-02-19, 18:47
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Gillar denna bild för övrigt. Illustrerar rätt bra hur jag ser ut efter HIIT.
|
|
|
2010-02-19, 18:49
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Ja, fast med större gunz och +50 hoppas jag.
|
|
|
2010-02-19, 18:56
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Min kaloriuträkning funkar ju inte för fem öre, jag går upp i vikt när jag ligger på ett kaloriunderskott. Du kanske ska testa mindre näring ändå?
|
2010-02-19, 21:39
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Kvällsvikt innan käket nu, 80,0 kg... GNORAAArrAaaaaaaaaaaaaaarfFFFf!!!!!!11111111
Vill inte se den jävla 8'an längre... ffs... katrinplommon eller ställa klockan och gå nattpromenad. JAG SKA FIXA MITT JÄVLA DELMÅL!!!11

|
|
|
2010-02-19, 21:40
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
haha, snabblaxering så är saken biff!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:20.
|

|