Test av psyke och viktkåthet
Muskelgrupp: Bröst + lätt triceps
Målsättning: Köra viktstege så mkt jag törs utan passning
Motivation: Grym. Medan folk firar jul så tränar jag så in åt helvete.
rotatorcuffar
några set på 4,5 och 7 kgs hantlar
bänkpress
1 set [ 8 x 20 kg ]
axeln känns fortfarande inte bra
1 set [ 6 x 50 kg ]
1 set [ 4 x 70 kg ]
1 set [ 1 x 80 kg ]
1 set [ 1 x 85 kg ]
1 set [ 1 x 90 kg ]
1 set [ 1 x 95 kg ]
aldrig kört på över 90 utan passare, kändes kontrollerat och modigt!
1 set [ 1 x 100 kg ]
hämtade en trevlig snubbe som fick passa
1 set [ 1 x 105 kg ]
+5kg ökning och PB!!! SÅ JÄVLA SJUKT GOTT!!!!!! ...... hell yEAHaAAA!!!!!!!!!

1 set [ 3 x 90 kg ]
utan passning igen
1 set [ 3 x 90 kg ]
1 set [ 3 x 90 kg ]
lutande bänkpress i smith
1 set [ 6 x 50 kg ]
var så lyckorusig så jag såg fel på vikterna
1 set [ 3 x 80 kg ]
1 set [ 3 x 80 kg ]
1 set [ 3 x 80 kg ]
1 set [ 4 x 85 kg ]
+5kg ökning och PB! fick passning och forced rep på sista!
cc-over
1 set [ 6 x 80 kg ]
1 set [ 4 x 90 kg ]
+10kg ökning och PB!
1 set [ 6 x 90 kg ]
meeeer! en tjej satte sig rätt nära och då fick jag ju bita ihop o inte fjolla!!
1 set [ 6 x 90 kg ]
JADÅ! borde träna intill tjejer oftare
repdrag ovanför huvudet
1 set [ 8 x 60 kg ]
maxvikt
1 set [ 8 x 60 kg ]
för lätt
dips
1 set [ 10 x kv (84 kg) ]
1 set [ 9 x kv (84 kg) ]
sjukt nära failure på sista
1 set [ 7 x kv (84 kg) ]
tuuuuuuuugnnnnnnnnttttttt
SUMMERING:
Så in åt helvete glad jag är då!!!!! Sjukt nice pass och härligt att få avsluta året med ett PB i bänk. Fanemig undrar om 110an är så långt borta, men visst, passaren skrek "tryyyyyyyyyck!!!" och stången flög ju inte upp direkt, jag fick kriga en del och vrålade under lockouten. Väntar med 110kg till nyårsafton då
Målsättningen idag var att försöka övervinna lite av min rädsla. Mycket i min svaghet och vekhet sitter i psyket. Jag har lite för stor respekt för vikterna. Så jag satte fram kameran och filmade min stege, just för att tala om för mig själv att failar jag nu så kommer det på film. Våga köra utan passning. Kände ett sjukt härligt självförtroende komma då jag kände att jag behärskade 90kg och 95 utan passning. På 100'ingen slog dock respekten och rädslan till lite. Filmade tyvärr inte 100'ingen eller PB't då det kom lite väl mkt folk o jag tycker fortfarande det är genant o filma på gymet. Jag har liksom ingen fysik värd att filma (ännu).
Resten av passet hade jag ett riktigt nice självförtroende och taggade till fint. De lutande bänkpressarna var otroligt kontrollerade, långsamma o strikta. Underbart!
En hel del söta flicks o vila ögonen på också idag. En av hjälpte mig o ta i lite extra i CC'n bara genom hennes närvaro. Var ju tvungen o visa mig stark hane i flocken, ugh, jag klubba djur, ugh!

... en av tjejerna som jobbar där delade ut ett par härliga leenden o blickar åt mitt håll också. Me like!
Överlag så mår jag förjävla bra just nu. Självförtroendet har stigit någon pinne nu när jag känner att jag börjar trivas mer med min kropp o fysik. Det syns antagligen på mig för just nu landar det in både flirtar, komplimanger och skamlösa förslag från olika håll o kanter. Trevligt! Im in the flow