Det är toppen. Du lär aldrig bli nöjd, och det kommer ta dig till världsrekordet. Har nog aldrig träffat en idrottare, oavsett gren/nivå, som är såpass drivande som du är. Folk kan dividera hur länge som helst om att du skulle träna "fel" eller för mycket reps eller wtf annat skit. Dedikation, heavymetal music och sisu is the shit
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Det är toppen. Du lär aldrig bli nöjd, och det kommer ta dig till världsrekordet. Har nog aldrig träffat en idrottare, oavsett gren/nivå, som är såpass drivande som du är. Folk kan dividera hur länge som helst om att du skulle träna "fel" eller för mycket reps eller wtf annat skit. Dedikation, heavymetal music och sisu is the shit
Visst får du ligga? Kommer du,jocke,amer m.fl på en resa hit i sommar? Felix&jag kan lära er att bänka.
JA, jag är väldigt viljestark här och jag vill ha ett VM-guld!
Angående min gedigna dedikation (som egentligen inte har nån betydelse enligt vissa) så kan jag medela dig börje att jag fick den i tidiga år av att träna med friidrottare.
Citat:
Ursprungligen postat av EkarN
Grymt med två sådana set. 28 reps på 200 kg i bänk fördelat på två set
Tack tack. Men skulle hellre haft 18reps + 10 reps
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Hihih, man blir ju alldeles till sig i byxorna av hur lätt det ser ut på 200.
Visst får du ligga? Kommer du,jocke,amer m.fl på en resa hit i sommar? Felix&jag kan lära er att bänka.
JA, jag är väldigt viljestark här och jag vill ha ett VM-guld!
Angående min gedigna dedikation (som egentligen inte har nån betydelse enligt vissa) så kan jag medela dig börje att jag fick den i tidiga år av att träna med friidrottare.
Tack tack. Men skulle hellre haft 18reps + 10 reps
Sket du ner dig?
Jag kommer mer än gärna, men du får meddela mig i god tid innan, så att jag kan förbereda transporten för mina kameler, jag har har ingen som kan vakta de så jag måste ta med mig de
Jag kommer mer än gärna, men du får meddela mig i god tid innan, så att jag kan förbereda transporten för mina kameler, jag har har ingen som kan vakta de så jag måste ta med mig de
Bra där Amer. Glöm inte geten. Gillar din get.
På allvar så KOM för f-n! Skulle vara riktigt gediget!
Citat:
Ursprungligen postat av Akoral
Du slutar aldrig imponera i bänken
Tack
Dagens pass:
latsdrag 3x20x35kg
Marklyft med stötfattning FATBAR 4x70kg 2x100kg 1x120kg 1x150kg 1x170kg 0x175kg
Hantellyft åt sidan 3 set
CoC 3 set
frivändning + Stående militärpress FATBAR 2x1x70kg 6x100kg
Facepulls 2 set
Lutandebänk med minigummin 3x10x20kg
Lyfte 170kg i FATBAR med stötfattning. 170kg är bland de som tränar grepp i Finland en minimigräns för att kalla sig "äijä"="hårdkokt kille". Någonting som är roligt är att jag är svag som en flicka i mark med stötfattning med vanlig stång. Men sen med FATBAR är jag förhållandevis stark. Finlands greppfantom tror jag lyft 190 eller 200kg.
I militärpressen putsade jag ett gammalt rekord från 2001 då jag prövade stående militärpress senast. Då lyfte jag 3x100kg nu passade jag på att dubbla det. Men skulle nog ha kunnat göra en 12-15 reps.
Sittandes har jag gjort 3x135kg fritt och 3x140kg i smith.
Annars ett trevligt pass med koffeman och Jani. Riktigt roligt att bara latja på gymmet!
intressant. Vi är många på pighouse som gör 150kg+. Och då är det de som markar 170-180kg i vanlig mark med mixxat grepp. Måste vara bondeblodet eller nåt. Stången är ju lika.