måste ärligt säga att jag gemför mig inte med coleman det minsta. Det är på kolo och andra bekanta som hypar den där 12x90kgs hantelpressen och vill att jag skall göra detsamma. Mina hantelrekord är bara för att jag vill ha kul. Ha roligt på gymmet! Det är inte svårare.
Man förstår att du inte vill jämföra dig med honom. Men det känns bra att veta att en man opreppad kan göra samma sak(och mer) som preppmonster i ett moment som denne ska vara bättre i.
__________________ "I'm going to sit on my ass until I get ass cancer" - Robbaz
Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu
Helt ren, använder inga kosttillskott annat än sprit varje lördag.
Börjar nog vara sliten. 5x5x220kg nästa vecka så kommer att bli en utmaning. Lutandebänken lätt och bra iaf. Var och tog svalgprov imorse. Hoppeligen blir det ingen antibiotikakur igen.
5x210kg 3e settet av 5
måste ärligt säga att jag gemför mig inte med coleman det minsta. Det är på kolo och andra bekanta som hypar den där 12x90kgs hantelpressen och vill att jag skall göra detsamma. Mina hantelrekord är bara för att jag vill ha kul. Ha roligt på gymmet! Det är inte svårare.
Ärligt talat nej. Dessutom: Coleman kör 3/4 reps medans jag har större hantlar vilket ger 3/4 reps åt andra hållet så våra pressar är inte gemförbara .
Allmänna mål:
Ta medalj på SL-FM
Vinna Bänk-FM
Ta medalj på bänk VM och EM
Resultatmål på tävling
345-350kg i bänkpress
Träningsmål
Bänkpress med tröja 350kg
Raw bänk 12x200kg 10x210kg
Träna mycket med gummiband
Ligganderodd 180kg
Tagit medalj på SL-FM