ber att få tacka för alla gratulationer och beröm! Man blir glad och ödmjuk!
Gamla perset var 11x200 men det var ju även det med mersmak. Det finns nog lite vikt och reps att ta av bara man känner sig helt säker på att tuttar&axlar håller!
Rotator cuff 2 set
Latsdrag 2 set
hantellyft åt sidan 2 set
Bänkpress raw 3x20x20kg 2x10x70kg 5x110kg 3x120kg 3x140kg 1x180kg 1x215kg 12x205kg
plankbänk 4,5cm 8x110kg 6x140kg 4x170kg
CoC några set klämde 3an lätt
bänkvolym 9185kg
Yippppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii e så jävla glad. 12x205kg var rätt lätt iförd 2 t-tröjor, armbågsvärmare och handlindor. Vågade inte mer pga skaderisken!
Stort grattis Freddi mycket imponerande
Nu kan du ju lägga av när du har nåt ditt livsmål att ha slagit Hirvis gamla reps rekord som junior
Nu kan du ju lägga av när du har nåt ditt livsmål att ha slagit Hirvis gamla reps rekord som junior
tack
nja, jag har ju vetat ganska länge att jag är god för att klå hirvis 11x200kg. Men hur jag skall kunna slå hans tävlingspers 350kg som säkerligen blir mer snart, är en svårare nöt att knäcka!
Grattis till perset! Riktigt riktigt imponerande måste ja säga...
Verkar som din Sheikovariant åter igen gav en bra grund, man kanske skulle våga sig på en egen i nästa grundträningsperiod...Är det något du kan rekomendera??
Om jwazrd fixar mej till STK skall jag i föreläsningen berätta utförligt varför jag gör på detta viset. Puss!
Fantomen: Jag kan rekommendera de 3 första veckorna av sheikoprogrammet som en stabil grund att stå på i bänkpress. JAg har ju fått bra rawstyrke resultat båda gångerna, trots att jag den sneare körde andra övningar än bänkpressen. Jag tycker du skall klippa å klistra lite i programmet för att få det att passa dej men ha kvar de 3 bänkträningarna som grund och de vikter som sheiko skrivit, men sen kan du bra skippa hantelpressen vissa pass om du vill och lägga in lite rygg osv...
Min dröm är att du börjar med bara Raw tävlingar för att visa att de vist går att lyfta rejäla vikter även utan alla löjliga Bizzare gummisnodds dräkter =p
Min dröm är att du börjar med bara Raw tävlingar för att visa att de vist går att lyfta rejäla vikter även utan alla löjliga Bizzare gummisnodds dräkter =p
Det vet vi redan, Freddi har kört en hel del imponerande raw-träning som vi fått ta del av via tuben
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Att tävla raw vill jag inte göra. Jag fegar ur pga rädslan att brösten&axlarna skall paija ihop totalt då man skall börja stoppbänka på vikter kring 250kg+. Men jag har gärna uppvisningar/tävlingar på att repsa på tunga vikter raw.
Dagens pass:
Motionscykel 5 minuter
KB raw 2x10x20kg 2x5x70kg 3x120kg 3x160kg
KB dräkt+bälte 2x200kg 2x235kg 5x245kg 1x252,5kg
Lungt och stilla dagspass. Böjen kändes ok. Bra bara den grejen att man böjer någonting.
5x245kg knäböj, djupet inte så bra.