körde ett stenhårt 2,5h pass med stockar som legat på vedbacken i ett par år. De har legat där för farsan inte orkat såga och flytta dem. Men Freddi&valmet fixade kovan. Få se om man orkar bänka ordentligt ikväll. Blev riktigt trött i cuffarna&latsen av jobbet. Idag blir första passet med esaprooooo, förväntar mig 50kg extra direkt! Är ju inget fan av s.k "prestationshöjande kosttillskott" men detta måste jag pröva.
Förvänta dig inga prestationsresultat av esapro, det är ungefär som ett proteinpulver. Man får fasiken bättre prestation av rejält käk innan träningen.
körde ett stenhårt 2,5h pass med stockar som legat på vedbacken i ett par år. De har legat där för farsan inte orkat såga och flytta dem. Men Freddi&valmet fixade kovan. Få se om man orkar bänka ordentligt ikväll. Blev riktigt trött i cuffarna&latsen av jobbet. Idag blir första passet med esaprooooo, förväntar mig 50kg extra direkt! Är ju inget fan av s.k "prestationshöjande kosttillskott" men detta måste jag pröva.
Mixat med redbull blir typ olagligt.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaha! "Ja, då köpte jag EsaPro som jag blev rekommenderad här på forumet.
Tog ett glas innan jag gick till gymmet. Det var skit äckligt, usch.
Kom till gymmet, och tränade lite.
Brukade köra bänkpress med ett par svarta skivor (10kg st).
Men nu hade jag tagit EsaPro, så då trodde inte jag det skulle vara något problem.
Så jag bytte till ett par gula skivor (15kg st).
Så lyfte jag ner stången, men sen fick inte jag upp den.
Sen kom en annan kille på gymmet som tränade på en maskin bredvid mig, och såg det, så då hjälte han mig upp med stången."
Idag har jag sheiko men kanske jag skall plussa på 50kg i varje set!??!?!?!!?!?
Kändes ok idag. 1x212,5kg var mycket lätt. Helt otroligt lätt om man får skryta. Lite trött på nervägen men det gick nog galant ändå. Tog inte tung stångrodd pga dagens tunga arbete kändes i ryggen. Tränade med koffe&tasken idag. Koffe tränade och visade fin styrka. Tasken tränade bara lite men gjorde en storslagen insats som avlyftare&klovare! Thanks BOYZ!