Tar tröjtöjningen då allt lugnat ner sig men kort så kan jag säga att försök få på den och sen i en varm dusch med tröjan på!
Grabben vars namn troligtvis blir Felix efter min farfars bror vägde 3600g och mätte 52cm. Han föddes 2 veckor före beräknad tid och allt verkar hittills ok. Får hoppas att det fortsätter så!
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
japp min klädsel imponerar på mig själv oxå! Hahahha du upptäckte hålet? Vackert så. Vet inte om det är nå farligt för axlarna att släppa ner? Känns iaf att jag avlastar korsryggen med denna variant. ÄR dock ungefär lika stark som i mina juckroddar
Tackar alla!
Tar tröjtöjningen då allt lugnat ner sig men kort så kan jag säga att försök få på den och sen i en varm dusch med tröjan på!
Grabben vars namn troligtvis blir Felix efter min farfars bror vägde 3600g och mätte 52cm. Han föddes 2 veckor före beräknad tid och allt verkar hittills ok. Får hoppas att det fortsätter så!