2008-08-21, 20:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2007
|
Bravo för ditt pass igår där kompis
Ingen träning idag?
|
|
|
2008-08-21, 20:23
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Framsida & Baksida ben
Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy
Ojojoj, snart giftemål?
Parmiddag it is, jag bangar aldrig på bulk! hehehe
Schysst att tjejen följde med till gymmet.. Det börjar bli så för dig, att du som coleman när han ska köra ben måste ha en kille som står med miniräknare i benpressen (eftersom du kör så tungt ).
Gillar förövrigt att du skriver skullcrushers och inte franskpress! De låter mer hardcore på nåt sätt
|
Haha, du vet att de endast blir ris & kyckling då va? jag bjuder !
Till och med en med en grov störning skulle kunna räkna mina vikter i benpressen, men innan jag är färdig i mitt liv skall de behövas en proffessor examen för de
Gillar tonen över skullcrushers med, känns lite Arnold sådära och ibland kan de ju verkligen inträffa så som övningen heter, har lyckats få en 50kg hantel i nyllet under ett pullover med hantel pass
Till dagens pass, precis som jag skrev i erkans journal så hatar jag att byta gym som jag nyss har blivit tvungen att göra när jag flyttade ner igen efter sommar uppehållet.
Från harcore norrlandsgym till ett fjoll linköpingsgym där de nästan är mer andelen tjejor som kör yoga i hörnet på mattorna än killar som lyfter skrot!
Har även svårt att koncentrera mig ibland när ngt orginal kör en övning helt fel och kör på alldeleds för mkt vikter och efter avslutat set kollar sig omkring efter bekräftelse, vill bara gå fram och ge dom sanningen serverat på ett silverfat!!
Men men till dagens pass som var BEN
BEN
*Marklyft: 60kg*15, 90kg*12, 120kg*10(med remmar), 150kg*6 (med remmar)PB tror jag
*Knäböj: 60kg*15, 90kg*12, 120kg*6, 140kg*1
*Baksida lårcurl i maskin: 40kg*15, 55kg*12, 65kg*8, 75kg*4
*Benpress: 120kg*15, 160kg*10, 200kg*6, 220kg*3PBs!
*Haklyftmaskinen: 70kg*15, 100kg*10, 120kg*6, 130kg*4
Hade riktigt bra tryck i benen i dag och tror ngn av alla muppar som tränade hjälpte mig i vrede upp med ngn rep 
Nu ska jag & tjejen ut på en nattlig promenad i mörkret! SES!
|
|
|
2008-08-21, 20:29
|
|
|
Registered User
|
Och där kom det,  Var rädd att det inte skulle bli träning idag
Grymma marklyft
|
|
|
2008-08-21, 21:37
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av _byggarebob_
Haha, du vet att de endast blir ris & kyckling då va? jag bjuder !
Till och med en med en grov störning skulle kunna räkna mina vikter i benpressen, men innan jag är färdig i mitt liv skall de behövas en proffessor examen för de
Gillar tonen över skullcrushers med, känns lite Arnold sådära och ibland kan de ju verkligen inträffa så som övningen heter, har lyckats få en 50kg hantel i nyllet under ett pullover med hantel pass
Till dagens pass, precis som jag skrev i erkans journal så hatar jag att byta gym som jag nyss har blivit tvungen att göra när jag flyttade ner igen efter sommar uppehållet.
Från harcore norrlandsgym till ett fjoll linköpingsgym där de nästan är mer andelen tjejor som kör yoga i hörnet på mattorna än killar som lyfter skrot!
Har även svårt att koncentrera mig ibland när ngt orginal kör en övning helt fel och kör på alldeleds för mkt vikter och efter avslutat set kollar sig omkring efter bekräftelse, vill bara gå fram och ge dom sanningen serverat på ett silverfat!!
Men men till dagens pass som var BEN
BEN
*Marklyft: 60kg*15, 90kg*12, 120kg*10(med remmar), 150kg*6 (med remmar)PB tror jag
*Knäböj: 60kg*15, 90kg*12, 120kg*6, 140kg*1
*Baksida lårcurl i maskin: 40kg*15, 55kg*12, 65kg*8, 75kg*4
*Benpress: 120kg*15, 160kg*10, 200kg*6, 220kg*3PBs!
*Haklyftmaskinen: 70kg*15, 100kg*10, 120kg*6, 130kg*4
Hade riktigt bra tryck i benen i dag och tror ngn av alla muppar som tränade hjälpte mig i vrede upp med ngn rep 
Nu ska jag & tjejen ut på en nattlig promenad i mörkret! SES!
|
Ris och kyckling låter perfa!
Du kommer nog behöva 2 proffesorer när du är klar med din benträning och nått dina mål där.. hehe
Haha lite pumping iron liksom.. Men de där me hanteln lät ju riktigt otäckt, antar att man inte rör en min när man är så hård som dig och bara fortsätter att köra!
Välkommen till min värld.. Gick på ett sl-gym i 1 år, men va tvungen att sluta där pga dåliga öppetider. Nu går jag på ett liknande gym som du beskriver.. Vi har t ex en gubbe på 180cm som väger ca 60 pannor som lassar på alla vikter i benpressen och juckar den 1 cm upp och ner. 70% av dom som kör bänk, ligger i smithen och kör halvt ROM osv osv..
Bra pass btw, men hur fan orkar du köra mark och sen böj? Spec sådär tungt
|
|
|
2008-08-21, 21:58
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Miquey
Och där kom det,  Var rädd att det inte skulle bli träning idag
Grymma marklyft
|
No need to worry, denna gammla hund kan du lita på  Vad står på menyn i morgon?
|
|
|
2008-08-21, 22:05
|
|
|
Registered User
|
Citat:
No need to worry, denna gammla hund kan du lita på  Vad står på menyn i morgon?
|
mm , du kan få bli min storebror om du vill
haha..
Imorgon blir det nog bröst, tricce om kroppen vill.. kädne lite problem med axlarna förra passet som sagt, så vet inte om jag ska påfestra dem. Men vi får se imorgon.
Själv då brorsan?
|
|
|
2008-08-21, 22:08
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2007
|
starka böjar idag
|
2008-08-22, 00:15
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ris och kyckling låter perfa!
Du kommer nog behöva 2 proffesorer när du är klar med din benträning och nått dina mål där.. hehe
Haha lite pumping iron liksom.. Men de där me hanteln lät ju riktigt otäckt, antar att man inte rör en min när man är så hård som dig och bara fortsätter att köra!
Välkommen till min värld.. Gick på ett sl-gym i 1 år, men va tvungen att sluta där pga dåliga öppetider. Nu går jag på ett liknande gym som du beskriver.. Vi har t ex en gubbe på 180cm som väger ca 60 pannor som lassar på alla vikter i benpressen och juckar den 1 cm upp och ner. 70% av dom som kör bänk, ligger i smithen och kör halvt ROM osv osv..
Bra pass btw, men hur fan orkar du köra mark och sen böj? Spec sådär tungt
|
Spottade bara ut hanteln ur käften och bad om en större till nästa sett  . Nej men den bara tachade ansiktet, annars hade jag nog inte sett ut som jag gör i dagsläge, högmod går före fall eller hur var de?
Mmm, jag pallar inte dom som har totalt 0 vetenskap om träningen, varför inte kolla på dom som kan och köra lite följa john eller så? Fattar ju vissa som tränar och kör forced reps osv och cheatar för att få ut de lilla extra, men när man tex. lastar på åtskilliga kilon i böj och böjjer sig så vinkel blir ca 175grader måste man ju börja fundera om, eller när man lyfter arslet 1m i bänken och använder bröstet till en jävla studsmatta och de slår aldrig fel efter varje set flyger ansiktet upp i vädret och kollar hur många som har sett dennes bedrivs
Gillar att köra dessa 2 hardcore övningar efter varanndra, vet inte varför, men ibland kan jag tappa svanken lite för den är helt slut från föregående övning farligt farligt men jag tänker på de hela tiden.
Vart var de du bodde stiffe var de i sthlm? Ska dit i morn och träffa en pal, ngn fin resturang som servarar stora protein portiner som jag ska gå till?
|
|
|
2008-08-22, 00:20
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Miquey
mm , du kan få bli min storebror om du vill
haha..
Imorgon blir det nog bröst, tricce om kroppen vill.. kädne lite problem med axlarna förra passet som sagt, så vet inte om jag ska påfestra dem. Men vi får se imorgon.
Själv då brorsan? 
|
Hehe, jaa du är ju enda barnet och har alltid önskat mig en lillebror kan ju inte tacka nej till 82kg rippad 92a eller?
uppvärm riktigt i morn och inled med några lätta set och känn efter så ska de dära nog gå bra ska du se.
Ska dunka rygg & axlar sedan bär de av till sthlm för att träffa en polare, kanske ska göra om din hvetes resa till huvudstaden :P
|
|
|
2008-08-22, 00:21
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
starka böjar idag 
|
Thanks man!
|
|
|
2008-08-22, 09:52
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Spottade bara ut hanteln ur käften och bad om en större till nästa sett. Nej men den bara tachade ansiktet, annars hade jag nog inte sett ut som jag gör i dagsläge, högmod går före fall eller hur var de?
Mmm, jag pallar inte dom som har totalt 0 vetenskap om träningen, varför inte kolla på dom som kan och köra lite följa john eller så? Fattar ju vissa som tränar och kör forced reps osv och cheatar för att få ut de lilla extra, men när man tex. lastar på åtskilliga kilon i böj och böjjer sig så vinkel blir ca 175grader måste man ju börja fundera om, eller när man lyfter arslet 1m i bänken och använder bröstet till en jävla studsmatta och de slår aldrig fel efter varje set flyger ansiktet upp i vädret och kollar hur många som har sett dennes bedrivs
Gillar att köra dessa 2 hardcore övningar efter varanndra, vet inte varför, men ibland kan jag tappa svanken lite för den är helt slut från föregående övning farligt farligt men jag tänker på de hela tiden.
Vart var de du bodde stiffe var de i sthlm? Ska dit i morn och träffa en pal, ngn fin resturang som servarar stora protein portiner som jag ska gå till?
|
Haha helt rätt mannen, spotta ut tänderna och kör
Tänkte just som du sa att du inte skulle sett så söt ut om du hade fått en hantel i ansiktet! haha
Jamen precis, sen framförallt förstår jag inte dom som kör t ex alldeles för tungt och kör sämst djup osv och inte ser sig själva i spegeln (det händer ingenting).. Har sett några som kör så och de händer absolut ingenting med dom, sen undrar dom aldrig varför? Däremot som du säger förstår jag om nån kör tungt och forced reps osv, sålänge de funkar, men inte köra 10% ROM av övningen!
Som en kille som la på 140kg i smithen och kör snebänk (ungefär 1cm upp och ner).. Va vill han uppnå med de?
Jag bor på söder vettu  Jag rekomenderar (du måste rent av gå dit) Broncos bar.. http://www.broncosbar.nu/
Antingen ska du prova Bronco burgare nr 2 (250g hamburgare med sjukt god vitlökssås och strips) kostar typ bara 100kr
Eller kanske 400g entrecote med pot-grat
De va hoa hoa som startade broncos (en gammal brottare/byggare) och hans koncept är att kunderna ska bli mätta.. Många byggare som äter där, men numer även vanliga personer!
Ring och boka bord, måste testas för dig byggarn
|
|
|
2008-08-22, 09:53
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Hehe, jaa du är ju enda barnet och har alltid önskat mig en lillebror kan ju inte tacka nej till 82kg rippad 92a eller?
uppvärm riktigt i morn och inled med några lätta set och känn efter så ska de dära nog gå bra ska du se.
Ska dunka rygg & axlar sedan bär de av till sthlm för att träffa en polare, kanske ska göra om din hvetes resa till huvudstaden :P
|
+1
|
|
|
2008-08-23, 21:40
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Haha helt rätt mannen, spotta ut tänderna och kör
Tänkte just som du sa att du inte skulle sett så söt ut om du hade fått en hantel i ansiktet! haha
Jamen precis, sen framförallt förstår jag inte dom som kör t ex alldeles för tungt och kör sämst djup osv och inte ser sig själva i spegeln (det händer ingenting).. Har sett några som kör så och de händer absolut ingenting med dom, sen undrar dom aldrig varför? Däremot som du säger förstår jag om nån kör tungt och forced reps osv, sålänge de funkar, men inte köra 10% ROM av övningen!
Som en kille som la på 140kg i smithen och kör snebänk (ungefär 1cm upp och ner).. Va vill han uppnå med de?
Jag bor på söder vettu  Jag rekomenderar (du måste rent av gå dit) Broncos bar.. http://www.broncosbar.nu/
Antingen ska du prova Bronco burgare nr 2 (250g hamburgare med sjukt god vitlökssås och strips) kostar typ bara 100kr
Eller kanske 400g entrecote med pot-grat
De va hoa hoa som startade broncos (en gammal brottare/byggare) och hans koncept är att kunderna ska bli mätta.. Många byggare som äter där, men numer även vanliga personer!
Ring och boka bord, måste testas för dig byggarn
|
MM finns så mkt nötter där ute, säger inte att man själv är fullärd eller så men de finns ju dom som tammefan ligger på minus i erfarenhet
Hann inte läste journalen innan jag begav mig till storstanen & missade därav ditt tips grrrrr, men lyckades hitta till en mongolisk buffe på drottninggatan vid namn bambu city och dom gick nog back på mitt besök, hehe
Gillar när man får kvantitet + kvalitet! Men tack för tipset!
|
|
|
2008-08-23, 21:50
|
|
|
Registered User
|
Axlar & Rygg
Jag gjorde ett pass som jag inte hann posta innan jag for iväg, de gick som följande:
Axlar
*Hantelpress: 20kg*15, 25kg*12, 30kg*10, 35kg*4 PB!
*Press i smith: 35kg*15, 50kg*12, 65kg*6, 70kg*3PB!
*lyft med viiktskiva med raka armar: 20kg*15*2, 25kg*8*2PB!
Rygg
*Ronnie coleman lyft med V grepp och stången på backen: 50kg*15, 65kg*12, 80kg*10, 95kg*8
*Breda latsdrag med böjdstång: 50kg*15, 60kg*12, 70kg*8, 80kg*6kanske? kom inte ihåg
*Ryggmaskin där jag satt bak & fram för bättre kontakt: 50kg*10,10,8,8
Kändes hyffsat och var reällt taggad!
Ska göra stora föränndringar i mitt sätt och träna, men de återkommer jag om imorgon för jag & flicka ska se film nu. Puss på er!
|
|
|
2008-08-23, 22:33
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Haha, alltid önskat mig en storebror med så... Platsen är din XD haha.
Om du får för dig att strula till det som jag gjorde den där helgen i agusti... Se bara till så att du har pengar med dig, så du iallfall kan köpa mat eller något så du klarar dej.. Pengar till ett antal biljetter kan med vara bra att ha  Lite pinsamt att behöva ringa hem till pappa och säga, jag är fasst i stockholm , kan du komma och hämta mig  ?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:35.
|

|