2008-08-01, 12:15
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av _byggarebob_
Ja!, axlar skulle ju vara prio nr.1 nu
Mm, kändes bra, har dock ett problem nu, nästa steg i hantlar på vårat gym är 42.5kg  , så kanske gör den ökningen om 2år eller så 
|
Haha varför hoppet mellan 32,5 till 42,5?
|
|
|
2008-08-01, 12:15
|
|
|
Registered User
|
Kan du sluta va så jävla grovf och stark!!!!!!!!!!!
|
|
|
2008-08-02, 17:49
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy
Haha varför hoppet mellan 32,5 till 42,5? 
|
Vi har endast 32.5kgs hantlar, nästa hopp blir 42,5kg, jobbigt..
Hmm, blev inget benpass, blev häderi istället i form av drickande, och mer av den varan blir det nu ikv. hoppas ingen här härmar mitt dåliga beteénde :P
|
|
|
2008-08-03, 11:51
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Grymma vikter du kör med
Var tränar du?
|
|
|
2008-08-03, 22:24
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av garm
Grymma vikter du kör med
Var tränar du?
|
Aha!, en linköpingsbo, tränar på campus när jag är i linköping! Sj?
Hmm skall nu sammanfatta min otroligt onyttiga helg på alla sätt!
Helgen kan beskrivas i kalla fakta: 2 ute kvällar, 5 hamburgare! (Helt sjukt, javisst!  ), 2 kebabtallrikar och 0 träningspass!
Men men i allt mörker så lyser ett svagt ljus i form av att jag nu idag började på en ny kreatinperiod, hoppas den lyckas brotta ner alla onyttigheter och gå segrande
I morn blir det ben, och vilket pass de ska bli!
|
|
|
2008-08-04, 07:42
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Vi har endast 32.5kgs hantlar, nästa hopp blir 42,5kg, jobbigt..
Hmm, blev inget benpass, blev häderi istället i form av drickande, och mer av den varan blir det nu ikv. hoppas ingen här härmar mitt dåliga beteénde :P
|
Ja förstod de, men finns de nån spec anledning?  Har aldrig sett de förut
|
|
|
2008-08-04, 07:42
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Aha!, en linköpingsbo, tränar på campus när jag är i linköping! Sj?
Hmm skall nu sammanfatta min otroligt onyttiga helg på alla sätt!
Helgen kan beskrivas i kalla fakta: 2 ute kvällar, 5 hamburgare! (Helt sjukt, javisst!  ), 2 kebabtallrikar och 0 träningspass!
Men men i allt mörker så lyser ett svagt ljus i form av att jag nu idag började på en ny kreatinperiod, hoppas den lyckas brotta ner alla onyttigheter och gå segrande
I morn blir det ben, och vilket pass de ska bli!
|
Man lever på helgerna och stänger in sig på gymmet i veckorna  (kebabtallrik och hamburgare ger bra TRÖCK!!!)
|
|
|
2008-08-04, 19:16
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Man lever på helgerna och stänger in sig på gymmet i veckorna  (kebabtallrik och hamburgare ger bra TRÖCK!!!) 
|
Haha, jaa du, skulle bara ha levt lite mindre den helgen 
Angående vikterna har jag ingen aning varför de är så störd, men men ska flytta tillbaka till linköping om 1-2veckor, och där finns inte det problemet!
Dagen debut
Framsida lår
* Knäböj: 15*50kg, 12*80kg, 8*110kg, 2*140kg
* Lårcurl: 12*80kg, 10*100kg, 8*110kg, 8*120kg, (Rekordserie!)
* Benpress: 15*140kg, 10*170kg, 4*200kg (tappade gnistan på övningen här då jag gjorde en 5a på 210kg förra passet och blev förbannad på låren, detta resulterade i en sjuk utpumpning i bencurl samt som "vila" jägerställning, bara att hoppas dom jävlarna inte får för sig att svika mig igen, för då vet dom straffet  )
Baksida axlar
* Omvända pectec i maskin : 15*40kg, 12*50kg, 10*60kg, 8*70kg(Rekordserie!)
* Hantelflies: 15*10kg, 12*12.5kg, 10*15kg, 8*17.5kg (med lite fusk gung)
* Drag till hakan i kabel med 2st handtag: 15*15kg, 12*20kg, 10*25kg, 10*30kg ( körde för soft! )
* En reäll utpumpning ala hantelflies!
Körde dagens muskelgrupper eftersom dom blev lidande för min häderihelg, men men skulle ta farväl av en polare (den bästa) som ska dra till spanien och bo där i 1år så samvetet är fortfarande på topp!
Fick en lite trevlig överaskning nu ikv., tjejen säger att hon ska bjuda mig på bio och ska nu iväg och se den dära nya Arkiv X filmen, men jag lova inge biochips i kv. :P
|
|
|
2008-08-04, 19:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2007
|
bra böjt! vad har du tagit som bäst?
Keep it up
|
2008-08-04, 19:33
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
bra böjt! vad har du tagit som bäst?
Keep it up 
|
Nja har aldrig maxat i böj, en utvilad dag kanske 160 -170kg?
Men mera ska de bli
|
|
|
2008-08-04, 20:19
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2007
|
Stark du är byggarebob! Riktigt fina vikter med tanke på din vikt. När kommer du övergå ifrån bulk till deff?
Mvh
Johan
|
|
|
2008-08-04, 23:21
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_S
Stark du är byggarebob! Riktigt fina vikter med tanke på din vikt. När kommer du övergå ifrån bulk till deff?
Mvh
Johan
|
Tack så mycket! Själv har du en riktigt fin ripp på den dära avatarn!
Om allting går som planerat är mitt kortsiktiga mål att ha en riktigt fin deff tills nästa sommar, jag vill ha en rätt så utdragen deff, så kanske vid mars nästa år?
Haha gjorde en fin tabbe, mitt ända jobb var att boka biljetterna till bion ( med hennes kort ), jag gjorde mitt bästa 
Vi kom fram till bion och hämtade ut biljetterna smög oss in med perfekt tajming så filmen började direkt. I början var det massa rånare som var utklädda till clowner och det var ngn skum person som hette joker.
Jag reflekterade inte så mkt mera över de men 15min in i filmen dök batman upp! Haha jag bokade fel biljetter och fick sitta med en måttligt road flickvänn
Man ska nog hålla sig till dom saker man bemästrar  !
|
|
|
2008-08-05, 08:44
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Tack så mycket! Själv har du en riktigt fin ripp på den dära avatarn!
Om allting går som planerat är mitt kortsiktiga mål att ha en riktigt fin deff tills nästa sommar, jag vill ha en rätt så utdragen deff, så kanske vid mars nästa år?
Haha gjorde en fin tabbe, mitt ända jobb var att boka biljetterna till bion ( med hennes kort ), jag gjorde mitt bästa 
Vi kom fram till bion och hämtade ut biljetterna smög oss in med perfekt tajming så filmen började direkt. I början var det massa rånare som var utklädda till clowner och det var ngn skum person som hette joker.
Jag reflekterade inte så mkt mera över de men 15min in i filmen dök batman upp! Haha jag bokade fel biljetter och fick sitta med en måttligt road flickvänn
Man ska nog hålla sig till dom saker man bemästrar  !
|
Haha men hade ni sett den innan eller? För annars är ju Bale ganska het  Men jag tycker han hade märkbart bättre fysik i Batman Begins
|
|
|
2008-08-05, 08:46
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Haha, jaa du, skulle bara ha levt lite mindre den helgen
Angående vikterna har jag ingen aning varför de är så störd, men men ska flytta tillbaka till linköping om 1-2veckor, och där finns inte det problemet!
Dagen debut
Framsida lår
* Knäböj: 15*50kg, 12*80kg, 8*110kg, 2*140kg
* Lårcurl: 12*80kg, 10*100kg, 8*110kg, 8*120kg, (Rekordserie!)
* Benpress: 15*140kg, 10*170kg, 4*200kg (tappade gnistan på övningen här då jag gjorde en 5a på 210kg förra passet och blev förbannad på låren, detta resulterade i en sjuk utpumpning i bencurl samt som "vila" jägerställning, bara att hoppas dom jävlarna inte får för sig att svika mig igen, för då vet dom straffet  )
Baksida axlar
* Omvända pectec i maskin : 15*40kg, 12*50kg, 10*60kg, 8*70kg(Rekordserie!)
* Hantelflies: 15*10kg, 12*12.5kg, 10*15kg, 8*17.5kg (med lite fusk gung)
* Drag till hakan i kabel med 2st handtag: 15*15kg, 12*20kg, 10*25kg, 10*30kg ( körde för soft! )
* En reäll utpumpning ala hantelflies!
Körde dagens muskelgrupper eftersom dom blev lidande för min häderihelg, men men skulle ta farväl av en polare (den bästa) som ska dra till spanien och bo där i 1år så samvetet är fortfarande på topp!
Fick en lite trevlig överaskning nu ikv., tjejen säger att hon ska bjuda mig på bio och ska nu iväg och se den dära nya Arkiv X filmen, men jag lova inge biochips i kv. :P
|
Jevlfar vilka pöjar  Starka ben där gubben  Baksida axlar också, såg stark ut!! Jag har först på senare tid börjat uppskatta baksida axlar, det ger ett så mycke bättre helhetsintryck på baksidan och v-formen men även "bullen" på axeln som går ut som man även får i sidoövningar  Mer bilder
|
|
|
2008-08-05, 09:48
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Haha men hade ni sett den innan eller? För annars är ju Bale ganska het  Men jag tycker han hade märkbart bättre fysik i Batman Begins
|
Haha, jo han har inte gått rätt håll direkt, men inget fel i att vara batman ändå :P, är han inte anhållen för misshandel mot sin fru & mor nu, eller minns jag helt fel?
Citat:
Jevlfar vilka pöjar Starka ben där gubben Baksida axlar också, såg stark ut!! Jag har först på senare tid börjat uppskatta baksida axlar, det ger ett så mycke bättre helhetsintryck på baksidan och v-formen men även "bullen" på axeln som går ut som man även får i sidoövningar Mer bilder
|
Thanks, gillar bencurl där känner jag mig stark när man får lasta på dom dära 20 extra kilona när maskinen är maxad  !
Tycker ocks baksida axlar är lågprioriterat av många, jag älskar att köra den pga den otroligt sköna känslan i själva rörelserna och för rädslan att inte bli allt för fult tränad med kutrygg, eftersom jag är en riktigt data nötare och ex pokerspelare som har spenderat alldeleds för många timmar framför datorn med en varnande ryggvärk för vad som kan inträffa
Hmm vad ska man köra idag måtro? bröst kanske?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:39.
|

|